به راحتی وقت مشاوره بگیرید همه ما در مراحل و زمان هایی از زندگی نیاز به صحبت کردن و مشاوره گرفتن از فردی داریم که بتواند ما را درک کند.
مشاوره روانشناسی خیانت زن به مرد

مشاوره روانشناسی خیانت زن به مرد

اهمیت جلسات مشاوره روانشناسی خیانت زن به مرد

متاسفانه یکی از علل طلاق بین زوجین خیانت می باشد که می تواند یک زندگی را به طور کامل به فروپاشی برساند.

چه بسا می دانیم که خیانت می تواند اعتماد به کلی از بین برده و سبب فروپاشی روانی و بهم ریختن ذهن آدمی باشد خصوصا از سمت همسری که نزدیک ترین فرد آدمی می باشد‌.

در ادامه نیز قصد داریم به برخی دغدغه های مردان پس از خیانت همسرشان در جلسات مشاوره روانشناسی خیانت زن به مرد بپردازیم و اطلاعاتی را در آن زمینه بیان داریم.

مشاوره روانشناسی خیانت زن به مرد

سوالات و دغدغه های مردان پس از خیانت زن چیست؟

مسلما هر فردی فارغ از جنسیت زمانی که با خیانت تلخ همسر خود رو به رو می شود احساس بدی داشته و نمی تواند تظاهر به خوب بودن کند.

چه بسا در این برهه زمانی شخص نیاز به فکر و تصمیم گیری دارد و بهترین راه نیز مشورت با روانشناس متخصص می باشد.لذا برخی دغدغه ها و سوالات مردان پس از خیانت همسرشان عبارتند از:

1.پس از خیانت همسر چه واکنشی به او نشان دهم؟

بهتر است درباره اینکه چرا به شما خیانت شده و به طور کل تمام چیزی که باید بدانید از همسر خود سوال کنید.

چه بسا در این برهه زمانی مردانی که خیانت دیده اند البته حتی بانوان به هنگام خیانت دیدن، تصوراتی را در ذهن تداعی می سازند که حتی بدتر از واقعیت خیانت می باشد و تنها تصور ذهنی وی است. بنابراین مهم است که مردان خیانت دیده تمام چیزی که باید بدانند را از همسر خود جویا شوند.

در صورتی که این شرایط برایتان سخت بود نیاز نیست خود را اذیت کنید تنها کافیست وقت مشاوره خیانت همسر گرفته و به همراه همسر خود در این جلسات شرکت کنید و به کمک روانشناس حرف هایی که باید از سوی همسرتان بشنوید، راحت تر شنیده و درباره آن ها فکر کنید.

این جلسات به افراد کمک می کنند به جای احساسی و هیجانی تصمیم گرفتن، به خوبی درباره مسائل فکر کرده و تصمیم گرفت.

2.بمانم یا جدا شوم؟

بهتر است در این خصوص با مشاور روانشناس که به صورت تخصصی مشاوره خیانت می دهد صحبت کنید چرا که جلسات مشاوره روانشناسی خیانت زن به مرد سبب می گردد بهتر بتوانید به تصمیم گیری بپردازید.

روانشناسی که کاربلد و مجرب باشد به خوبی می تواند شما را در خصوص تصمیم گیری بهتر راهنمایی کند ولیکن روانشناس در جلسات مشاوره روانشناسی خیانت زن به مرد هرگز به شما نمی گوید که چه تصمیمی بگیرید!

3.شاید با افزایش رابطه جنسی بتوان خیانت را فراموش کرد!

بگذارید صادقانه بگوییم..

بهتر است زمانی که همسرتان به شما خیانت کرد اعتماد به نفس و عزت نفس خود را از دست ندهید چرا که شما مقصر خیانت نبوده اید حتی اگر به سبب مشکلاتی که با همسرتان داشته اید و گاها با یکدیگر به مشکل میخوردید! اما شما مسبب خیانت نبوده اید.

بنابراین این فکر که کاش رابطه جنسی بیشتری با همسرم پس از خیانت برقرار کنم، کاش زیباتر بودم، کاش هیکل جذاب تری داشتم و..را از سر خود بیرون کنید.

با خود فکر کنید در حال حاضر که احساس خوبی ندارید و آشفته اید چرا باید با همسرتان سکس کنید؟ شاید این رابطه جنسی شما را برای چند دقیقه آرام سازد ولیکن پس از گذشت زمان ممکن است از تصمیمی که گرفتید پشیمان شوید چرا که دوست نداشتید با کسی که به شما خیانت کرده در حال حاضر رابطه جنسی داشته باشید.

4.آیا می توان دوباره به همسر اعتماد کرد؟

شاید کار سختی باشد اما زمانی که همسرتان هم سعی کند مجدد اعتماد شما را جلب کند بله.

بهتر است در این مسیر عجله نکنید و خود را مجاب نکنید که سریعا به همسرتان مثل قبل اعتماد داشته باشید.در صورتی که همسرتان مجدد گرفتار خیانت نشود و واقعا با شما صادقانه رفتار کند و از اشتباه خود پشیمان شده باشد حداقل 9 و حداکثر 18 ماه زمان لازم است تا مجددا بتوانید تا حدودی به همسر خود اعتماد پیدا کنید.

دوباره بیان می داریم که خود را مجاب نکنید به مانند قبل به همسرتان اعتماد داشته باشید چرا که نمی توانید و بیشتر به خودتان آسیب می زنید.

توصیه می کنیم در این زمان حتما از جلسات مشاوره خیانت و زوج درمانی بهره گیرید..چرا که در این جلسات زوجین می توانند با ریشه اختلافات و ناراحتی های یکدیگر آشنا شده و به حل آن ها بپردازند و زمانی که این گره ها باز شد دیگر نگرانی از بابت خیانت وجود ندارد چرا که هر دو فرد اشتباهات اخلاقی و رفتاری یکدیگر را شناخته و سعی به اصلاح آن ها می کنند.

و این نیز می تواند بر بهبود رابطه عاطفی و حتی جنسی زوجین پس از خیانت تاثیر مثبتی داشته باشد البته به شرطی که زن تلاش کند اعتماد همسرش را مجددا کسب کرده و دیگر در دام خیانت نیفتد.

مشاوره روانشناسی خیانت زن به مرد

5.تعیین کردن خط قرمز پس از خیانت درست است؟

بله بسیار مهم است که اگر قصد دارید پس از خیانت با همسرتان زندگی کنید برای او خط قرمزهایی را تعیین کنید..اولین خط قرمز فکر نکردن دوباره به خیانت است..

از دیگر خط قرمزها نیز، صادق بودن و دروغ نگفتن، پنهان کاری نکردن و مدیریت رفتار خود در بین افراد خصوصا مردان می باشد.

چه بسا بهتر است این نکته را خاطر نشان سازیم که نباید انتظار داشته باشید سریعا شاهد تغییر همسر خود باشید چرا که افرادی که خیانت کرده اند به سبب دروغ ها و پنهان کاری های طولانی مدت خود تا حدودی عادت به این کار داشته و حال نوبت شماست که با تعیین خط قرمز های خود او را متوجه اشتباهات گذشته اش بکنید.

توصیه می کنیم نکات ذیل را هم با تایید روانشناس متخصص اجرایی نمایید..

  • کسب اطلاع از میزان خرج های همسر و علت یابی آن ها
  • تماس و صحبت با همسر در طول روز
  • نظارت و مدیریت برنامه های مجازی خصوصا نرم افزارهای پیام رسان
  • و..

چه بخواهید چه نه این موارد نیاز است تا مدتی با تایید روانشناس انجام گیرند چه بسا اگر همسرتان قصد داشته باشد اشتباه خود را جبران کرده و با شما به خوبی زندگی کند این شرایط را می پذیرد..

بنابراین خوب است از جلسات مشاوره خیانت زن به مرد استفاده نمود و با راهنمایی های تخصصی روانشناس به حل مسائل پرداخت.

6.با فرزندانمان چه کنم؟

بهتر است مراقب باشید که فرزندانتان با مشاهده دعواها و علت دعواهایتان در دام تماشای فیلم های پورن، سایت های دوست یابی و سکس چت و..نیفتند.

بنابراین مراقب باشید که به اقتضای سن شان گرفتار محتواهای جنسی نامطلوب نشوند.

مسأله مهم دیگری که وجود دارد این است که اگر قصد دارید فرزندانتان از کلیت ماجرای خیانت همسرتان مطلع باشند بهتر است با احتیاط با ایشان صحبت کنید و تمام جزئیات خیانت را به فرزندان خود نگویید.

فرضا می توانید بگویید مدتی با یکدیگر به مشکل خورده اید و نیاز دارید که آن را حل کنید.می توانید در این زمینه از روانشناس متخصص کمک بگیرید چرا که فرزندان در این زمان سوالات متداولی دارند که خوب است دکتر روانشناس به شما در ارائه پاسخ به سوالات کمک کند.

7.نیاز است همه بدانند زنم خیانت کرده؟

بهتر است سریعا به خیانتی که به شما شده واکنش نشان ندهید و دنیای مجازی را با افشای این اتفاق مشغول نکنید به طور کل عجولانه عمل نکنید چرا که رفتارهای عجولانه شما در برابر پاسخ به این اتفاق می تواند سبب آسیب رسی به شما و همسرتان و حتی فرزندانتان گردد.

دنبال انتقام و تلافی کردن نباشید چرا که این کارها شاید به طور موقت حالتان را بهتر کند اما نمی تواند احساس خوبی به شما بدهد و آسیب های احتمالی بیشتر را از شما و خانواده تان دور کند.

مشاوره خیانت زن به مرد کمک می کند به خوبی حرف هایتان شنیده شود و بتوانید بهترین تصمیم را با در نظر داشتن شرایط اتخاذ کنید.چرا که سلامت روان و جسم شما برای روانشناس بسیار مهم است و وی با ارائه راهنمایی هایش تلاش می کند احساس بهتری را تجربه کنید.

افراد می توانند به هنگام مواجه شدن با خیانت همسر خود از جلسات مشاوره خیانت کلینیک روانشناسی روان آرام بهره مند گردند.
تنها کافیست تماس حاصل گردد.

آیا می توان از جلسات مشاوره آنلاین بهره مند شد؟

بله این جلسات برای افرادی فراهم گردیده که شرایط بهره مندی از جلسات حضوری را ندارند به همین سبب می توان جهت کسب اطلاعات بیشتر با کلینیک روانشناسی روان آرام تماس حاصل نمود.

جلسات مشاوره خیانت زن به مرد تاثیرات مطلوبی دارند؟

در صورتی که فردی که خیانت کرده باشد از اشتباه خود پشیمان بوده و زن و مرد هر دو به فکر بهتر ساختن زندگی مشترک خود و شناخت ریشه اختلافات و حل آن ها باشند و مرد تصمیم به جدایی از همسرش را نگیرد و به او فرصتی برای جبران بدهد می توان به نتایج مطلوبی دست یافت ولیکن این نتیجه نیاز به عدم تکرار اشتباه و خیانت از سوی زن و تلاش زوجین برای برقراری رابطه بهتر می باشد.. چه بسا اعتماد دوباره و زندگی کردن با یکدیگر مثل قبل نیاز به زمان دارد و کار چند روز و هفته نیست و نیاز است در این راه صبوری نمود.

4.6/5 - (80 امتیاز)
بپیوندید
اطلاع از

0 نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه کامنت ها

پاسخگوی شما 9 الی 21

88216100 نوبت‌دهی مشاوره