به راحتی وقت مشاوره بگیرید همه ما در مراحل و زمان هایی از زندگی نیاز به صحبت کردن و مشاوره گرفتن از فردی داریم که بتواند ما را درک کند.
مشاوران حرفه‌ای و با تجربه
بازگشت وجه در صورت نارضایتی
مشاوره حضوری،آنلاین و تلفنی
انتخاب بهترین مشاور برای شما

شماره روانشناس خوب

مشاور روانشناس خوب چه کسی است؟ مشاور ازدواج ویژگی های روانشناس متخصص و مجرب مرکز مشاوره آشنایی با روانشناسان و مشاوران ما سرویس ها سوالات متداول

شماره روانشناس خوب چند است؟

امروزه با توجه به پیشرفت علم و دسترسی راحت تر به مطالب مهم سلامت جسمی و روحی اهمیت به مراجعه نزد یک روانشناس خوب بسیار مهم گشته و دیگر کمتر کسی اذعان دارد که دیوانه ها به روانشناس مراجعه می کنند!!بنابراین تصمیم گرفتیم به ابهام برخی از شما در خصوص شماره روانشناس خوب چند است بپردازیم..بنابراین با ما همراه باشید.

روانشناس خوب چه کسی است؟

از آنجایی که افراد در طول زندگی خود دغدغه های متعددی دارند می توانند با بهره گیری از جلسات مشاوره نزد روانشناسی خوب و مجرب از تخصص ایشان استفاده نموده و به احساسات مطلوب تری دست یابند.

روانشناس خوب کسی است که با دقت تمام به حرف های مراجع گوش داده و به طور فعال در جلسه با مراجع همراهی کند.

روانشناس خوب به نیازها و دغدغه های مراجع اهمیت داده و پس از تشخیص دقیق علت مراجعه افراد به جلسات مشاوره به ایشان با ارائه راهکارهای درمانی موثر کمک می نماید تا به بهترین نتایج دست یابد.

اهمیت اصالت روانشناس

اولین و مهم ترین بخش از اعتماد و شناخت جهت مراجعه نزد روانشناس خوب و مجرب این است که بدانید آیا آن روانشناس عضو سازمان نظام روانشناسی و مشاوره می باشد یا خیر!

متاسفانه روانشناس نماها بسیار زیاد شده و فضای مجازی راه را نیز برای این افراد هموارتر کرده است..این افراد با ارائه مطالب روانشناسی و جلسات مشاوره به نوعی باور کرده اند که روانشناس هستند!بدون هیچ مدرک تحصیلی روانشناسی و مشاوره یا عضو سازمان نظام روانشناسی و مشاوره بودن..

این نکته را در نظر داشته باشید روانشناس خوب روانشناسی است که در یک حوزه مشخص تخصص داشته و از مدارک معتبری نیز به عنوان رزومه خود برخوردار می باشد..پس اگر شنیدید از فردی تعریف می کنند و از قضا روانشناس هم بود سریعا با یک سرچ ساده در دنیای بزرگ گوگل متوجه شوید آیا در سازمان نظام روانشناسی و مشاوره عضو می باشد یا خیر؟

در نظر داشته باشید کلینیکی که از آن قصد دریافت شماره مشاور خوب و محبوبشان را دارید نیز پروانه اشتغال از نظام روانشناسی را هم دارا باشد!..و این کلینیک نیز کلینیکی جز روان آرام نیست که دارای بیش از 50 مشاور روانشناس بوده و همگی نیز به صورت کاملا تخصصی به مشاوره روانشناسی می پردازند.

اهمیت تخصص روانشناس

همانطور که پیشتر عرض کردیم تخصص روانشناس در خصوص برطرف کردن مسائل و..بسیاری مسائل تخصصی و حائز اهمیت دیگر امری بسیار حیاتی است و نمی توان روح و روان را به کسی سپرد که مثلا فیزیوتراپ باشد نه روانشناس!تنها به این دلیل که وی خوب حرف می زند و با حرف هایش به شما جانی دوباره می بخشد!!

روانشناس خوب در طی زمانی طولانی بسیار شناخته شده می شود و نیازمند رضایت مراجعین از حضور در جلسات درمانی روانشناس در طی زمان می باشد..

در راستای بررسی شناخت روانشناس خوب و بهره مندی از شماره مشاور خوب مورد نظر اینکه می گوییم روانشناس تخصص لازم را داشته باشد یعنی چه؟همراه ما باشید تا به سادگی به این سوال پاسخ دهیم و شما را از اطلاعاتی که باید پیش از دریافت مشاوره از روانشناس موردنظر و شماره او بدانید مطلع سازیم.

عوامل موثر بر تشخیص روانشناس خوب و مجرب چیست؟

  1. عضویت در سازمان نظام روانشناسی و مشاوره
  2. مدارک تحصیلی مرتبط(مشاوره یا روانشناسی):آگاهی از مدرک ارشد یا دکتری روانشناس (فردی که مدرک لیسانس روانشناسی و مشاوره داشته باشد نمی تواند مشاوره داده و کار درمانی انجام دهد)
  3. آگاهی از گرایش تخصصی روانشناس(سلامت،اضطراب و..)
  4. آگاهی از زمان فارغ التحصیلی وی
  5. اطلاع از رویکرد درمانی روانشناس و جویا شدن علت و چرایی انتخاب آن
  6. و..

همانطور که دریافتیم مهم است که پیش از مراجعه به نزد روانشناس خوبی که می شناسیم دریابیم که ایشان معیارهای لازم جهت ارائه خدمات مشاوره به شما را دارد یا خیر..

در صورتی که ایشان تخصص و شرایط لازم جهت ارائه خدمات مشاوره و روانشناسی به شما را داشت می توانید با اطمینان بر تخصص ایشان از راهنمایی اصولی مشاور مربوطه بهره مند گردید.

شماره روانشناس خوب را از چه کسی بگیریم؟

شاید تا به حال برایتان پیش آمده باشد که اطرافیانتان به نزد روانشناسی به طور مثال در خصوص مشاوره قبل از ازدواج رفته و بسیار از آن روانشناس تعریف می نماید اینکه آن فرد از عملکرد روانشناس موردنظر رضایت دارد می تواند بر خوب بودن آن موثر باشد اما کافی نه!

بنابراین اگر به دنبال روانشناس در همان حوزه هستید بدون خجالت و شرمساری از طرز فکر شخص مقابل درباره شما در خصوص برخی ویژگی های روانشناس از او سوال کرده و سپس شماره مشاور خوب معرفی شده را پس از تایید و آگاهی از اطلاعات لازم درخواست کنید.

شماره روانشناس خوب

ویژگی های یک روانشناس خوب و متخصص چیست؟

به این سوال به طور کامل در محتوای شماره روانشناس خوب پرداخته شده است لذا در صورت نیاز می توان با کلینیک روانشناسی روان آرام تماس گرفته و از جلسات مشاوره کلینیک بهره مند گشت.

علاوه بر جلسات حضوری می توان از جلسات آنلاین بهره مند شد؟

بله افراد می توانند علاوه بر جلسات حضوری از جلسات آنلاین کلینیک روانشناسی روان آرام بهره مند گردند.تنها کافیست با شماره درج شده در صفحه سایت تماس حاصل نمود.

مشاوران کلینیک روانشناسی روان آرام در چه زمینه هایی مشاوره می دهند؟

در محتوا اطلاعاتی در خصوص مشاوران کلینیک روان آرام ارائه گردیده است که افراد می توانند رزومه هر یک از ایشان را بررسی نمایند و در صورت تمایل با مشاور مد نظر خود در جلسات مشاوره روانشناسی حاضر گردند.

4.7/5 - (165 امتیاز)

ویژگی های روانشناس متخصص و مجرب چیست؟

  1. تعامل و برخوردی حرفه ای(نه بسیار خشک و نه بسیار صمیمی)
  2. طرز پوشش مناسب و  مدل نشستن روانشناس بر روی صندلی به صورت حرفه ای
  3. صداقت کلام و رفتار(همخوانی با زبان بدن مشاور،به طور مثال بابت موضوعی حرف مراجع را را تأیید می کند اما ابروهایش را کج می کند..)
  4. عدم تحمیل نظر شخصی بر عقاید و رفتارهای مراجع
  5. همدلی روانشناس با مراجع(همدلی با همدردی متفاوت است)در ادامه این مطلب را توضیح می دهیم
  6. مهارت خوب گوش کردن
  7. دریافت اطلاعات کامل شخصی مراجع اعم از فرزند چندم خانواده بودن،اصالت و محلی که در آن پرورش یافته و بزرگ شده و تمامی اطلاعات لازم در اولین جلسه مشاوره
  8. معتمد و رازدار جز در مواردی استثنائی و اطلاع ساختن مراجع از این استثنائات:بیان این موارد استثنائی را حتما از روانشناس و مشاور مورد نظر درخواست کنید تا در صورت لزوم مشکلی ایجاد نگردد.
  9. توضیح دادن روند درمانی و شروط در جلسات مشاوره و درمان
  10. اطمینان از گذراندن دوره های درمانیِ خود روانشناس
  11. رعایت اصول اخلاقی در جلسات درمانی: توجه و احترام به درمانجو و..
  12. ارزیابی مراجع به صورت واقع گرایانه و بی طرف و عدم تأثیرپذیری از قضاوت شخصی
  13. تشخیص و ارائه تعبیر در زمان مناسب
  14. شرکت دادن مراجع در صحبت کردن و به تنهایی صحبت نکردن
  15. سکوت در مواقع لازم و خواستار صحبت مراجع بودن
  16. در نظر گرفتن تکلیف برای مراجع در صورت نیاز
  17. کنترل جلسه و مدت زمان آن اما نه حواس پرتی و بی حوصلگی یا عدم توجه به حرف های مراجع به دلیل توجه به ساعت هر چند دقیقه!(کنترل زمان شروع و پایان جلسه درمانی)
  18. آرامش روانشناس در اتاق درمان و عدم اضطراب و عجله یا مشغولیت ذهنی
  19. و..

به همین سبب دریافت شماره مشاور خوب می تواند موثر واقع گردد.

اهمیت راحتی مراجع با مشاور روانشناس

شاید نتوانید خواستار تمامی این اطلاعات از شخص معرفی کننده شوید و با خیال راحت شماره روانشناس معرفی شده را از او بگیرید..

بنابراین می توانید برای یک جلسه با روانشناس موردنظر آماده شوید و به این ویژگی ها نیز توجه نمائید این را در نظر بگیرید که حتی اگر روانشناس موردنظرتان تمامی این ویژگی ها را دارا بوده اما اگر نمی توانید در بیان هر مسئله ای با او راحت باشید و احساس خوبی از صحبت با وی ندارید روانشناسی دیگر را انتخاب نمائید..

آرامش شما در اتاق درمان بسیار مهم می باشد..

زیرا به هنگام شناخت مسائل و پذیرش و تغییر شرایط همچنان از شما انرژی های لازم صرف می شود انرژی از درک مسائلی که تا آن زمان برایتان زننده یا ناراحت کننده و..بوده اگر قرار باشد انرژی دیگری هم برای پذیرش اجباری روانشناس خود صرف کنید ممکن است به مرور زمان از تمایل به مراجعه به روانشناس منصرف شوید..پس به این موضوع اهمیت دهید.

همدلی روانشناس در اتاق درمان

همانطور که عرض کردیم همدلی با همدردی متفاوت می باشد.همدردی به معنای دلسوزی می باشد که روانشناسان در اتاق درمان از دلسوزی استفاده نمی کنند..

بلکه از همدلی بهره برده و احساسات مراجع را درک می کند و ادراک خود از این بابت را به مراجع بیان می دارد.همدلی روانشناس با مراجع به این معناست که وی با مراجع همراه است و اتاق درمان برای مراجع محیطی قابل اعتماد و مطمئن می باشد به نوعی فضای امن مراجع..

همدلی روانشناس و مشاور با مراجع سبب می گردد وی احساس ارزشمندی کند.همچنین سبب می شود به دلیل امنیت فضای موجود مسائل شخصی خود را که تا به حال به کسی نگفته بود با روانشناس در میان بگذارد و از این که روانشناس به او و احساسات و حرف هایش اهمیت و گوش داده و به وی برای تغییر شرایط کمک می کند سرشار از احساس مهم بودن می شود.

شماره روانشناس خوب

مرکز مشاوره و روانشناسی روان آرام، دارای مجوز رسمی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره بوده و توسط سرکار خانم دکتر آزیتا امین الرعایا تاسیس گردیده است. کادر کلینیک روان آرام را مشاورانی خبره، اساتید دانشگاهی و روان درمانگران به نام تشکیل داده اند. حوزه فعالیت این کلینیک روانشناسی را می‌توان حوزه فعالیتی وسیعی دانست چرا که خدمات ارائه شده در این مرکز مشاوره مشکلات روان شناختی، روان پزشکی، کودک و نوجوان، بزرگسالان، فردی، زوج درمانی، خانواده و حتی مشاوره های گروهی را نیز پوشش می‌دهد

شماره روانشناس خوب

چرا شماره روانشناس خوب را داشته باشیم؟

در مورد ویژگی های مهم روانشناس و آگاهی از اطلاعات لازم برای شناخت یک روانشناس خوب و تخصصی خدمتتان توضیحاتی را عرض کردیم..

باید توجه داشت صحبت با روانشناسی مجرب و متخصص بسیار می تواند به افراد جهت بهتر شدن احساسات درونی ایشان کمک کند.زمانی که مراجعین با روانشناس صحبت کرده و دغدغه ها و حال درونی خویش را با ایشان در میان می گذارند، می توانند از راهنمایی های تخصصی ایشان بهره مند گشته و به مرور متوجه تغییرات مثبت در خود فرضا بهتر شدن احساساتشان نسبت به خود و اطرافیان و..می گردند..

بنابراین دریافت شماره مشاور خوب و متخصص بسیار می تواند به افراد کمک کند تا با بهره گیری از تخصص روانشناس در جلسات حضوری و یا آنلاین به احساسات بهتری دست یافته و از راهنمایی های ایشان به خوبی استفاده نمایند..

در ادامه می خواهیم کلینیک روانشناسی روان آرام را که شماره اش در صفحه درج شده معرفی کنیم..

کلینیک روانشناسی روان آرام با مجرب ترین روانشناسان و مشاورانِ برخوردار از تمامی صفات و ویژگی های یک روانشناس و مشاور خوب و همچنین عضویت در سازمان نظام روانشناسی و مشاوره از شما دعوت می کند در خصوص هر مسئله ای که نیازمند بیان آن هستید و فکر می کنید روانشناس و مشاوری خوب می تواند در کمک به شما نقشی داشته باشد..

مثل آگاهی از چگونه همسر خوبی باشیم؟ یا مشاوره خانواده،مشاوره فردی و..با شماره کلینیک روان آرام تماس حاصل فرمائید و از  جلسات مشاوره و راهنمایی های لازم بهره مند گردید..

به تمامی ابهامات و سوالات شما پاسخ داده شده و در مواقع نیاز زمانی برای حضور در کلینیک برای شما در نظر گرفته می شود..این نیز قابل توجه است که اغلب شماره یک کلینیک روانشناسی خوب از طریق مراجعین ایشان به دیگران ارائه می گردد که نشان از اعتماد و رضایت به روانشناس می باشد.

رضایت مراجعین کلینیک روانشناسی روان آرام سبب گشته که این کلینیک را یکی از بهترین کلینیک های روانشناسی با بهره مندی از جلسات مشاوره آنلاین و حضوری بدانیم.

همچنین می توانید شماره مشاور خوب را از سایت روان آرام دریافت کنید..

شماره روانشناس خوب

بپیوندید
اطلاع از

0 نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه کامنت ها

پاسخگوی شما 9 الی 21

88216100 نوبت‌دهی مشاوره