به راحتی وقت مشاوره بگیرید همه ما در مراحل و زمان هایی از زندگی نیاز به صحبت کردن و مشاوره گرفتن از فردی داریم که بتواند ما را درک کند.
رابطه جنسی از نگاه مردان

رابطه جنسی از نگاه مردان

رابطه جنسی از نگاه مردان چگونه است؟

می دانیم که دنیای نگرش انسان ها با یکدیگر بسیار متفاوت می باشد خصوصا زن و مرد که ذاتا ریشه تفکراتشان ممکن است تفاوت زیادی با یکدیگر داشته باشد..بنابراین احتمال اینکه رابطه جنسی از نگاه مردان با نگاه زنان نیز متفاوت می باشد را هم می توان مقوله ای نسبتا قابل قبول دانست..

چرا در عصر امروز اکثر بانوان نسبت به احساسات مردان و نیاز آن ها به رابطه جنسی سوءظن داشته و تمامی مردها را مثل هم می دانند؟

در ادامه نیز به مطالبی اشاره می کنیم که می توانند برای افراد بسیار مهم و موثر باشد البته به شرطی که تنها از آن ها به سادگی عبور نکرده و برای مطالعه این محتوا زمان بگذارند.

تفکری رایج اما غلط!

مسلما شنیده اید که می گویند مردها در هر ساعت از شبانه روز به فکر سکس و رابطه جنسی با دیگران هستند و تمام هدفشان از زندگی و شروع رابطه سکس است..

باید بیان داریم درست است که مردان بیشتر از بانوان به این مسئله که نیازی ذاتی و فطری می باشد فکر می کنند اما اینکه تمام هدف ایشان در زندگی سکس و رابطه جنسی است اشتباه است.

نمی توان به طور قطع تمام مردان را با این فکر که مدام در هر شبانه روز به فکر رابطه جنسی هستند قضاوت نمود بلکه جالب توجه است مردان به طور ذاتی بیش از بانوان در طی روز بنا به دلایل متعدد فرضا فیلم و سریال، قوه تخیل، حرف زدن با دوستان و اطرافیان و..به رابطه جنسی فکر می کنند.

با این وجود باز هم نمی توان به طور قطع این اظهار نظر را برای تمامی مردان یکی دانست ممکن است برخی بیش از حد به این مسئله فکر می کنند و برخی آنقدر درگیر مشغله های زندگیشان هستند که گاهی حتی یادشان می رود نیاز جنسی هم دارند..

لذا باید بیان داشت هر چه افراد علاقه بیشتری به برقراری رابطه جنسی داشته باشند بیشتر به این مسئله در طی روز فکر می کنند..همچنین رضایت از جنسیت خود می تواند بر علاقه به برقراری رابطه جنسی با جنس مخالف موثر باشد.

رابطه جنسی از نگاه مردان

رابطه جنسی از نگاه مردان چطور است؟

هر یک از مردان می توانند با توجه به نوع نگرش خود رابطه جنسی با همسرشان را به نحوی مشاهده کنند که به برخی از آن ها در ادامه اشاره می کنیم تا بتوانیم بگوییم چرا مردان علاقمند به سکس با همسر خود هستند؟..

1.رابطه جنسی از نگاه مردان آرامش است

بله درسته آرامش..برخی مردان رابطه جنسی با کسی که دوستش دارند (همسر) را آرامش می دانند فرضا بعد از گذراندن یک روز کاری طولانی نیز مرد تنها برقراری رابطه عاشقانه با همسر خود را راهی برای رسیدن به آرامش ذهنی و علاقه بیشتر می گردد.

2.رابطه جنسی از نگاه مردان کشش بدنی است

منظور از کشش بدنی چیست؟ فرضا مردی که به زنش علاقه زیادی دارد زمانی که همسرش را در لباس و پیراهنی زیبا می بیند به طور کل تمام وجودش به طور خواه ناخواه مشتاق برقراری سکس با وی هستند.

یعنی این بدن مردان است که وی را به برقراری رابطه جنسی با همسرش هل می دهد در حالی که حتی در اغلب مردان( این مقوله در خصوص تمامی مردان صحیح نیست ) اگر مرد، همسرش را هم دوست نداشته باشد با این وجود تمایل به برقراری رابطه جنسی با وی را دارد زیرا فرضا با برقراری رابطه جنسی با زن به خوبی ارضاء می گردد و..

در حالیکه اگر زن علاقه ای به مرد نداشته باشد و در آغوش همسر خود احساس عشق، آرامش و امنیت نکند نمی توان خود را راضی به برقراری رابطه جنسی کند مگر به اجبار که باز هم رابطه جنسی در این وضعیت به خوبی پیش نمی رود.

رابطه جنسی از نگاه مردان

3.نشاط و انگیزه

زمانی که مردان در رابطه جنسی ارضاء می شوند انرژی و نشاط زیادی دارند زیرا توانسته اند با همسر خود از لحظات عاشقانه شان لذت ببرد و با وجود همسر خود نیز به جای مخرب ترین راه یعنی خودارضایی نیز به لذت نهایی دست یابد.

جالب توجه است مردان زمانی هم که از لحاظ ذهنی و جسمی خسته هستند می توانند باز هم به خوبی با همسرشان رابطه جنسی داشته باشند با این تفاوت که نیاز است زنان خستگی جسمی شان با کمی استراحت، خواب و..رفع گردد و سپس به رابطه جنسی بپردازند تا بتوانند به خوبی از آن لذت ببرند.

4.ابراز عشق خالصانه

از آنجایی که اکثر مردان در طی روز در محل کار خود هستند و نمی توانند آنطور که باید عشق و علاقه خود را به همسرشان ابراز کنند ایشان در رابطه جنسی نیز سعی می کنند با به ارگاسم رساندن همسر خود و عشق بازی های دو نفره نیز این عشق و علاقه را ابراز کنند و بالعکس خودشان هم با برقراری سکس علاقه بیشتری به همسر خود پیدا می کند زیرا احساس تعلق و آرامش نیز در کنار علاقه به همسر می تواند خاطره فراموش نشدنی از این رابطه جنسی برای مرد تداعی سازد.

جالب توجه است اگر علاقه دو طرف برای برقراری رابطه جنسی به یک اندازه باشد مرد با تمایل بیشتری سعی می کند احساس لذت را در همسر خود ایجاد سازد و با تحریک وی نیز تلاش کند زن خود را رها در اختیار مرد قرار دهد.

5.رابطه جنسی برابر است با تخلیه هیجانات

گاهی اوقات مردان به هر دلیلی فکر و دغدغه ای دارند که دوست دارند با همسرشان در میان بگذارند اما نمی توانند..مردان نیز برای اینکه از این فکر و خیال بیش از این دچار احساسات مخرب نگردند سعی می کنند با همسر خود رابطه برقرار کنند و پس از دستیابی به احساس آرامش نیز ناراحتی ها، فکر و دغدغه های خود را با همسرشان در آغوش وی مطرح سازند.

می توان رابطه جنسی از نگاه مردان را نوعی راه نجات و رهایی از احساسات بد و ناگوار در طی روز دانست.

بنابراین

اغلب مردان با برقراری رابطه جنسی به درد و دل با همسر خود می پردازند ولیکن جالب توجه است اگر زن درگیری فکری داشته باشد نمی تواند به خوبی به برقراری رابطه جنسی بپردازد فرضا اگر زن و مرد با هم بر س موضوعی به اختلاف خورده باشند مرد برای حل کردن موضوع، از راه سکس وارد می شود اما زن ابتدا تلاش می کند با صحبت کردن با مرد مشکل را حل کرده، به آرامش ذهنی، روحی و روانی برسد و سپس با حال خوبی با همسر خود وارد رابطه جنسی شود.

و..

بنابراین اگر رابطه جنسی را از دیدگاه مردان نگاه کنیم و عینک آن ها را به چشم بزنیم دلایلی اعم از رسیدن به آرامش، تخلیه احساسات و هیجانات، احساس امنیت و دوست داشته شدن و..دانست..

البته این مسئله بیشتر در خصوص مردانی صحت دارد که در رابطه های جنسی متعدد نبوده و به طور بیمارگون با هر زنی وارد رابطه جنسی نمی شوند.

رابطه جنسی از نگاه مردان

چه کار کنیم میل جنسی در مردان خاموش شود؟!

برخی بانوان حتی ندانسته و غیر عمد سبب می گردند میل جنسی در همسرشان از بین رو و تمایلی برای سکس در ایشان باقی نماند..در ادامه نیز به برخی از آن ها اشاره می کنیم.

  • خجالت کشیدن زن از بیان حرف های عاشقانه در حین سکس
  • خجالت زن از عشوه و حرکات بدنی عاشقانه در حین سکس
  • خجالت کشیدن زن از فرم و اندام بدنی خود که می توان آن را عدم اعتماد به نفس کافی دانست
  • عدم همراهی زن در حین سکس با همسر
  • افسار را به دست همسر دادن ( برخی بانوان فکر می کنند اگر مرد کنترل تمامی روند سکس را بر عهده بگیرند مرد از این رابطه لذت می برد در حالی که نیاز است زن هم در برخی مواقع بر اجرای حرکات و پوزیشن ها سلطه داشته و بیش از اینکه خود به تنهایی تحریک شود، با حرکات زنانه نیز مرد را تحریک کند و..)
  • عدم برقراری رابطه جنسی در روشنایی ( فرضا زن از اینکه اندامش را برای همسر خود به نمایش بگذارد سکس را در تاریکی انجام می دهد این نیز سبب می گردد مرد به اندازه کافی از رابطه جنسی با همسر خود و تماشای اندام وی لذت نبرد)
  • عدم پاکیزی بدن زن ( مهم است که زن و مرد هر دو خوشبو باشند، مرتب باشند، دهانشان بوی نامطبوعی ندهد و..)
  • تمسخر آلت تناسلی مرد توسط زن ( متاسفانه برخی بانوان آلت تناسلی همسر خود را به هر دلیلی مورد تمسخر قرار می دهند که این نیز سبب می گردد مرد از برقراری سکس با زن نیز اجتناب ورزد )
  • پوزیشن های تکراری
  • طی شدن روند رابطه جنسی بنا به درخواست زن ( فرضا زن همیشه بگوید مرد برای به لذت رسیدن وی چه کارهایی کند اما خود تلاشی برای به ارگاسم رساندن مرد در رابطه نکند و..) حرکات رابطه جنسی نیز نباید امر و نهی شده باشند بلکه بهتر است در لحظه و آنی باشد ( مقوله پوزیشن با حرکات و شروع رابطه جنسی متفاوت است )
  • وانمود کردن زن به لذت از برقراری رابطه جنسی
  • نقش بازی کردن زن ( توصیه می گردد بانوان در حین سکس از حرکات تقلیدی فیلم و سریال بهره نبرده و خودشان با توجه به نیازشان در سکس از پوزیشن و حرکات بدنی تحریک کننده مرد استفاده نمایند )
  • و..

لذا پیشنهاد می گردد برای برقراری رابطه عاطفی و جنسی مطلوب و خوب نیز بانوان نیز به نیازهای جنسی همسرشان توجه کنند فرضا گاهی خودشان برای برقراری سکس پیشقدم شوند، لذت خود از رابطه را به صورت کلامی و فیزیکی نشان دهند و عدم پیشبرد مواردی که پیشتر اشاره شد که بدین ترتیب بانوان سبب می گردند به جای از بین رفتن میل جنسی در همسرشان نیز، مرد بیشتر مشتاق برقراری سکس با وی گردد.

بانوان می توانند جهت برقراری بهتر رابطه جنسی خود نیز از جلسات مشاوره جنسی، زناشویی و سکس تراپی بهره گیرند..بدین جهت تنها کافیست با شماره درج شده در صفحه سایت تماس حاصل نمایند.

آیا می توان از جلسات مشاوره آنلاین بهره مند شد؟

بله هم بانوان هم آقایان برای بهبود روابط زناشویی خود علاوه بر جلسات حضوری می توانند از جلسات مشاوره آنلاین کلینیک روانشناسی روان آرام بهره مند شوند تنها کافیست با شماره درج شده تماس حاصل نمایند.

چرا باید از جلسات مشاوره زناشویی بهره مند گشت؟

در صورتی که زن و مرد نتوانند به خوبی محبت و علاقه خود را نسبت به هم از طریق رابطه جنسی به یکدیگر ابراز نمایند در زندگی مشترک خود از لحاظ عاطفی علاوه بر مسائل جنسی به مشکل بخورند بنابراین بهتر است در اسرع وقت از این جلسات بهره مند گشت.

آیا مردان با رابطه جنسی ابراز علاقه می کنند؟

اکثر مردان با برقراری رابطه جنسی عشق و علاقه خود به همسرشان را نشان می دهند این نیز می تواند از انواع روش های ابراز علاقه به همسر باشد ولی نمی توان این مسئله را به طور قطعی برای تمامی مردها قابل استناد دانست.

4.6/5 - (93 امتیاز)
بپیوندید
اطلاع از

0 نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه کامنت ها

پاسخگوی شما 9 الی 21

88216100 نوبت‌دهی مشاوره