به راحتی وقت مشاوره بگیرید همه ما در مراحل و زمان هایی از زندگی نیاز به صحبت کردن و مشاوره گرفتن از فردی داریم که بتواند ما را درک کند.
درخواست رابطه جنسی از طرف زن

درخواست رابطه جنسی از طرف زن

از آن جایی که رابطه جنسی نقش مهمی در زندگی زناشویی ایفا می کند از اهمیت بالایی برخوردار است. یکی از سوالاتی که برای بسیاری از زوجین پیش می آید این است که چه کسی باید پیشقدم شود؟ باور عموم بر این پایه است که مردان باید در رابطه جنسی پیشقدم شوند. این باور غلط است زیرا درخواست رابطه جنسی از طرف زن نیز باید صورت بگیرد. جالب است بدانید که درخواست رابطه جنسی از طرف زن عموما با استقبال زیاد همسر همراه است. در این مقاله میخواهیم صفر تا صد این موضوع را با یکدیگر بررسی کنیم. از جمله مواردی که به آن می پردازیم مضرات و مزایای درخواست رابطه جنسی از طرف زن می باشد. همچنین به بررسی دلایل پیشقدم نشدن زنان در رابطه جنسی نیز خواهیم پرداخت. اگر شما نیز به عنوان خانم تردید دارید که در رابطه جنسی پیشقدم شوید این مقاله را از دست ندهید.

 

درخواست رابطه جنسی از طرف زن

هنگام که شما در یک رابطه زناشویی هستید رابطه جنسی و نحوه درخواست آن اهمیت زیادی پیدا می کند. شما به عنوان یک پارتنر متعهد باید با روش های صحیح درخواست  رابطه جنسی آشنا باشید. از آنجایی که بسیاری از افراد درخواست رابطه جنسی را وظیفه مرد می دانند نقش خانم ها در این درخواست کمرنگ شده است. فکر می کنید که دلایل پیشقدم نشدن زنان و عدم درخواست رابطه جنسی از طرف زن چیست؟

 

باور های غلط فرهنگی

همیشه باور بر این بوده است که مرد مظهر نیاز و زن مظهر ناز است. بسیاری با این طرز تفکر که درخواست رابطه جنسی باید تنها از طرف مرد باشد پرورش یافته اند. بیایید کمی منطقی به این قضیه نگاه کنیم. هردوی شما درگیر یک رابطه عاطفی و جدی هستید و به یکدیگر نیاز دارید. پس برای یکبار هم که شده در رابطه جنسی پیشقدم شوید تا متوجه نتایج مثبت آن در رابطه خود شوید.

 

پذیرفته نشدن از سوی مرد

بسیار از زنان خصوصا آنانی که روحیه حساسی دارند از بیان این درخواست هراس دارند. آن ها می ترسند که پس از بیان درخواست رابطه جنسی از سوی همسر خود طرد شوند. در عشق و رابطه عاطفی یک قانون کلی وجود دارد. باید بدانید این تنها شما نیستید که از طرد شدن می ترسید. در واقع مردان نیز در هنگام درخواست رابطه جنسی ممکن است این ترس را داشته باشند.

 

میزان کمتر هورمون جنسی تستوسترون

جالب است بدانید که میزان هورمون جنسی تستوسترون در زنان نسبت به مردان کمتر است. به همین دلیل مردان تمایلات و نیاز جنسی خود را بیشتر نشان می دهد. البته این موضوع در طبیعت زن و مرد است و اکتسابی نیست. البته این موضوع به این معنی نیست که زنان هیچ گونه میل جنسی ندارند. همچنین این نکته را یادآور شویم که زنان احساس متفاوتی درباره ی رابطه جنسی نسبت به مردان دارند.

 

تغییرات خلقی

تغییرات خلقی که منشا بیولوژیکی دارد یکی دیگر از دلایل پیشقدم نشدن و عدم درخواست رابطه جنسی از طرف زن است. زنان در طول ماه به دلیل چرخه قاعدگی دچار نوسانات هورمونی زیادی می شوند. در این دوره عموما رابطه جنسی آخرین چیزی است که به ذهن زن خطور می کند. البته عوامل خارجی دیگر مانند داشتن یک روز بد ممکن است در تغییرات خلقی آنان تاثیر بگذارد. البته مورد دوم درباره ی مردان به دلیل شرایط کاری نیز صدق می کند. بنابراین رابطه جنسی باید هنگامی که هر دو از لحاظ خلقی در وضعیت مناسبی هستید صورت بگیرد.

 

درخواست رابطه جنسی از طرف زن

راه های پیشقدم شدن زن در رابطه جنسی

صرف نظر از این که درخواست رابطه جنسی از طرف زن مزایا و مضراتی دارد، در این قسمت می خواهیم به راه های پیشقدم شدن بپردازیم. با به کار بردن این روش ها رابطه عاطفی و جنسی خود را همواره گرم و پر احساس نگه دارید:

 

یک شام شاعرانه با  نور شمع!

بله درست شنیده اید! چه چیزی شاعرانه تر از یک شام رومانتیک همراه با نور شمع و موسیقی ملایم است؟ این همچنین یک راه عالی برای دل جویی کردن از همسر است. پس همین حالا دست به کار شوید و مطمئن باشید که به اندازه کافی برای همسرتان جذاب هستید.

 

اعتماد به نفس داشته باشید

شما یک زن هستید و صرف نظر از ظاهر و اندام خود قابل ستایش و دوست داشته شدن می باشید. این را به یاد داشته باشید که شما بهترین همسر دنیا برای پارتنر خود می باشید. پس اعتماد به نفس داشته باشید از درخواست رابطه جنسی از طرف زن نترسید. تنها کاری که باید بکنید این است که درخواست خود را در یک موقعیت مناسب مطرح کنید.

 

زبان عشق همسر خود را بشناسید

هر فردی زبان عشق مخصوص به خود را دارد. زبان عشق شریک زندگی شما چیست؟ فکر می کنید که با چه جملاتی احساساتی تر می شود؟ به یاد داشته باشید که کلمات و جملات همیشه معجزه می کنند. مسلما تفاوت زیادی میان یک درخواست عاشقانه با درخواست از روی اجبار وجود دارد. این موضوع نشان می دهد که شما چقدر برای پارتنر خود اهمیت قائل هستید.. درخواست رابطه جنسی از طرف زن  به مرد احساس قدرت می دهد گاهی

 

از ویژگی های مثبت او تعریف کنید

آیا کسی را می شناسید که از مورد تمجید و تحسین شدن بیزار باشد؟ این یک راه عالی برای موقعیت هایی است که می خواهید درخواست رابطه جنسی کنید. می توانید از ویژگی های مثبت او در رابطه جنسی تعریف و تمجید کنید. این امر موجب می شود تا وی علاقه بیشتری نسبت به رابطه جنسی نشان دهد.. درخواست رابطه جنسی از طرف زن استحکام رابطه را نیز در بر دارد

 

جمع بندی

در نهایت لازم است بگوییم که برای داشتن یک رابطه عاشقانه از نظر احساسی و جنسی تابو ها را کنار بگذارید. به توصیه های گفته شده عمل کنید و یکبار برای همیشه این باور غلط را کنار بگذارید. این کار باعث می شود تا انرژی و انگیزه شریک زندگی شما نیز به طور قابل توجهی افزایش یابد. رابطه جنسی چیزی فراتر از کلام و عمل است و با روح و جسم شما در ارتباط است. با بیان خواسته خود متوجه خواهید شد آنقدر ها هم که فکر می کردید سخت نیست. تنها باید نحوه درخواست رابطه جنسی از طرف زن را بدانید. در نهایت اگر انجام این کار را برای خود سخت می دانید می توانید آن را به صورت غیر مستقیم بازگو کنید. درخواست رابطه جنسی از طرف زن هیچ مشکلی نخواهد داشت.

 

بهترین راه های درخواست رابطه جنسی از سوی بانوان چیست؟

به او پیام عاشقانه بدهید و درخواست خود را غیر مستقیم بیان کنید.
او را محبت و عاشقانه به طور فیزیکی لمس کنید.
لباس و غذای مورد علاقه او تهیه کرده و غافلگیرش کنید.

آیا درخواست رابطه جنسی از طرف زن غلط است؟

خیر. این باور غلط است و زنان نباید از پیشقدم شدن در رابطه جنسی هراسی داشته باشند.

آیا درخواست رابطه جنسی تنها باید از سوی مرد باشد؟

خیر.
رابطه جنسی همانند رابطه عاطفی امری دوطرفه است و هم زن و هم مرد باید در زمان های مناسب برای آن پیشقدم شوند.

4.6/5 - (482 امتیاز)
بپیوندید
اطلاع از

0 نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه کامنت ها

پاسخگوی شما 9 الی 21

88216100 نوبت‌دهی مشاوره