به راحتی وقت مشاوره بگیرید همه ما در مراحل و زمان هایی از زندگی نیاز به صحبت کردن و مشاوره گرفتن از فردی داریم که بتواند ما را درک کند.
حرف هایی که دخترا دوست دارند

حرف هایی که دخترا دوست دارند

برای این که دل هر دختری را به دست آورید یا رابطه تان را قوی تر کنید لازم نیست حتما به او کادو بدهید یا کار شگفت انگیزی انجام دهید چون این کار ها هر چقدر به چشم خودتان فوق‌العاده باشند ممکن است بعد از چند بار انجام دادن آن برای طرف مقابل تکراری شود با این حال راهی وجود دارد که نیاز به هیچ خرجی ندارد و همچنین تاثیرش از سایر راه ها فوق‌العاده بیشتر است و مهمترین ویژگی این روش این است امکان ندارد تکراری شود. این روش چیزی نیست جز استفاده از کلمات و شما باید حرف هایی که دخترا دوست دارند را یاد بگیرید.

این حرف ها مهم نیست چندبار تکرار شوند زیرا هر بار تاثیر مثبت خود را بر روی طرف مقابل میگذارند و به عبارتی دیگر ممکن است معجزه کنند. شما می توانید با استفاده از حرف هایی که دخترا دوست دارند برای به دست آوردن دل دختر مورد علاقه تان، ترمیم و تقویت رابطه و … استفاده کنید. پس اگر از آن دسته از افرادی هستید که به استفاده از کلمات اعتقادی ندارید حتما به شما پیشنهاد می کنم که این مقاله را تا انتها مطالعه کنید و بعد از اینکه این حرف ها را یاد گرفتید از آن ها استفاده کنید تا تاثیر آن ها را با چشمان خودتان ببینید.

در ادامه این مقاله به بررسی حرف هایی که دخترا دوست دارند می پردازیم و مهمترین حرف ها را به شما معرفی می کنیم تا بتوانید از آن ها استفاده کنید.

حرف هایی که دخترا دوست دارند

چگونه باید از این کلمات استفاده کنیم؟

خانم ها علاقه ی بسیار زیادی به شنیدن حرف های عاشقانه، بازگو کردن خوبی هایشان، تعریف از چیزهایی که برای آن زحمت میکشن و … دارند و شما می تواند با گفتن این حرف ها، آن ها را بسیار خوشحال کنید و همچنین علاقه آن ها به شما بیشتر خواهد شد. شما باید از هر کلمه در مواقعی استفاد کنید که برای آن لحظه مناسب است و گفتن حرف هایی که دخترا دوست دارند در لحظات و تایم های بی جا ممکن است تاثیری نداشته باشد پس حتما قبل از به زبان آوردن آن ها مطمن شوید که زمان مناسبی برای گفتن آن حرف است.

خوب فکر کنم دیگه نیاز به توضیحات نداشته باشیم و بهتر است به اصل مطلب یعنی بررسی حرف هایی که دخترا دوست دارند بپردازیم. بنابراین در ادامه این مطلب لیستی از حرف هایی که دخترا دوست دارند را برای شما تهیه کرده ایم:

حرف هایی که دخترا دوست دارند

  • گفتن دوستت دارم

دوستت دارم یکی از ساده‌ترین و در عین حال جزو بهترین حرف هایی که دخترا دوست دارند می باشد. این حرف با وجود سادگی خود، می تواند معجزه کند و از آن دسته از کلماتی است که زمان و مکان خاصی برای استفاده ندارد و می توانید هر موقع که می خواهید علاقه و عشقی که به دختر مورد علاقه یا همسرتان دارید را به او یادآوری کنید.

با این یادآوری عشق و علاقه مندی او به شما  بیشتر  می شود و باعث مستحکم تر شدن رابطه شما می شود. با هر بار تکرار این حرف به او اطمینان بیشتری می دهید که دوستش دارید. به همین دلیل بود که این حرف را در صدر لیست حرف هایی که دخترا دوست دارند قرار دادم.

  • عذرخواهی کردن

اول از همه پیشنهاد می کنم که هیچوقت کاری نکنید که باعث شود نیاز به عذرخواهی داشته باشید اما خب هیچ رابطه ایی هم نمی تواند بدون مشکل باشد و بعضی مواقع همچین مشکلاتی در هر رابطه ایی پیش می آیند.

وقتی که با دختر مورد علاقه تان مشکلی پیدا می کنید یا بحثی بین شما پیش می آید که باعث می شود بین شما ناراحتی ایجاد شود هیچگاه مغرور نشوید. غرور می تواند به آفت هر رابطه ایی تبدیل شود و باعث از هم پاشیده شدن آن رابطه شود.

وقتی خانم ها با شما به مشکل می خورند و آن مشکل باعث ایجاد ناراحتی بین طرفین می شود برای آن ها مهم نیست که بیشتر تقصیر چه کسی بوده است و همیشه دوست دارند که مردشان بیاید و با یک عذرخواهی کوچک، همه چیز را بر طرف کند.

پس بعد از اینکه با همسر خود به مشکل خوردید به جای اینکه شروع به پیدا کردن بهانه و گفتن حرف هایی همچون تقصیر من نبوده و من چرا باید عذرخواهی کنم بروید و با گفتن یه عذرخواهی کوچک مشکل را برطرف کنید. به همین دلیل است که عذرخواهی کردن یکی از موثر ترین حرف هایی است که دخترا دوست دارند.

  • از نحوه پوشش او تعریف کنید

لباس و پوشش خانم ها برای آن ها بسیار مهم می باشد و همیشه دوست دارند وقت زیادی را صرف پوشش خود کنند تا پوشش آن ها خوب به نظر برسد و همیشه دوست دارند پوشش آن ها برای همسرشان نیز جذاب باشد.

به همین دلایل است که خانم ها در هنگام خریدن لباس دقت زیادی به خرج می دهند. وقتی می بینید که دختر مورد علاقه تان وقت زیادی را صرف پوشش خود کرده است این اتفاق را به هیچ وجه نادیده نگیرید و حتما به زبان بیاورید که پوشش او را دوست دارید زیرا اگر او ببیند که شما به پوششش علاقه ایی نشان نمی دهید ممکن است دلسرد شود.

حتی اگر پوشش خانمتان آنچنان مورد علاقه شما نبود باز هم از پوشش او تعریف کنید و به جای غر زدن می توانید برای او لباسی که دوست دارید بپوشد را بخرید. حرف هایی همچون ” چقدر این لباس بهت میاد، چه سلیقه ی خوبی در خرید لباس داری، با این لباس خیلی خوشگل شدی و … ”  جزء آن دسته از حرف هایی که دخترا دوست دارند هستند و نباید آن ها را فراموش کنید.

  • همیشه به ظاهر او توجه کنید 

وقتی که همسر شما صورت خود را اصلاح می کند، آرایش می کند و کارهایی از این قبیل را انجام می دهد دوست دارد بدون اینکه خودش به شما بگوید تغییرات را احساس کنید و به او بگویید.

به همین دلیل است که باید همیشه به ظاهر او توجه زیادی داشته باشید و بعد از اینکه تغییرات را دیدید شروع به تعریف کردن و گفتن حرف هایی که دخترا دوست دارند بکنید. حرف هایی مثل ” چه خوشگل شدی، این مدل ابرو خیلی بهت میاد و … می توانند تاثیر بسیار مثبتی بر روی دختر مورد علاقه تان بگذارند.

حرف هایی که دخترا دوست دارند

  • او را به صحبت کردن دعوت کنید

اگر متوجه شدید که همسر شما مدتی است کم حرف شده، رفتارش عوض شده و یا مشکوک هستید که چیزی ممکن است او را ناراحت کرده باشد حتما او را به صحبت کردن دعوت کنید و دلیل احوال او را جویا شوید.

شما می توانید تنها با گفتن حرفی همچون بیا صحبت کنیم  به همسر خود اطمینان دهید که نگران او هستید و دوست ندارید که همسر خود را ناراحت ببینید. اما کاربرد این حرف تنها به مواقع ناراحتی محدود نمی شود و در مواقعی که به نظرتان درست می رسد می توانید بی دلیل او را به حرف زدن دعوت کنید و در مورد چیز هایی که دوست دارد و … حرف بزنید.

  • تعریف کردن از همسرتان را هیچوقت فراموش نکنید

تا به اینجا موفق شدیم تعدادی از حرفایی که دخترا دوست دارند را بررسی کنیم و حال به حرف های مهم دیگری که می توانند حس بسیار خوبی به طرف مقابل بدهند رسیده ایم. این حرف ها هم می توانند در هر زمان و مکانی مورد استفاده قرار بگیرند و تاثیر مثبت خود را بگذارند. بنابراین می توان گفت که حرف هایی همچون (تو چقدر زیبایی، تو فوق‌العاده ایی، تو خیلی خاصی و …) جز مهمترین حرفایی که دخترا دوست دارند بشنوند می باشند.

استفاده از همچین کلماتی در مواقعی همچون مهمانی یا مکان های شلوغ که پر از خانم های دیگر است می تواند تاثیری فوق‌العاده داشته باشد.

  • از چیزهایی که برای آن ها زحمت می کشد حتما تعریف کنید

هیجوقت فراموش نکنید که به چیزهایی که دختر مورد علاقه تان برای آن زحمت می کشد دقت کنید و آن را تحسین کنید. مثلا ممکن است او مقداری اضافه وزن داشته باشد و سخت در حال تلاش باشد که اضافه وزن خود را از بین ببرد. در این مواقع شما می توانید با گفتن حرف هایی همچون  ” وزن کم کردی ” حس بسیار خوبی به او منتقل کنید.

  • اهمیت او در زندگی خودتان را یادآوری کنید

 چه خوب است به همسرتان یادآوری کنید که چقدر در زندگی شما اهمیت دارد. شما می توانید با گفتن حرف هایی همچون تو زندگی منو کامل کردی اهمیت او در زندگی خودتان را یادآوری کنید و این می تواند میزان تعهد و علاقه در رابطه تان را افزایش بدهد.

حرف هایی که دخترا دوست دارند

  • از کلمات دیگری هم استفاده کنید!

حرف هایی که دخترا دوست دارند تعداد زیادی دارند و نمی توان همه آن ها را در یک مقاله استفاده کرد. بنابراین ما مهمترین آن ها را به شما گفتیم و شما می توانید حرف هایی که به نظرتان دختر ها دوست دارند را به آنها بگویید و هیجوقت استفاده از کلمات را فراموش نکنید.

با این کلمات کوتاه و ساده ممکن است زندگی برای شما فوق‌العاده لذت بخش تر شود و باعث شود که رابطه ی بسیار خوبی داشته باشید. به همین دلیل است که روانشاسان همیشه استفاده از کلمات را پیشنهاد می کنند.

شما می توانید با استفاده از مشاوره رابطه عاشقانه برای بدست اوردن دل همسرتان اقدام نمایید.

بار کردن سر صحبت با همسر خود چه تاثیری دارد؟

شما می توانید تنها با گفتن حرفی همچون بیا صحبت کنیم  به همسر خود اطمینان دهید که نگران او هستید و دوست ندارید که همسر خود را ناراحت ببینید. اما کاربرد این حرف تنها به مواقع ناراحتی محدود نمی شود و در مواقعی که به نظرتان درست می رسد می توانید بی دلیل او را به حرف زدن دعوت کنید و در مورد چیز هایی که دوست دارد و ... حرف بزنید.

محبت کلامی چه تاثیری در رابطه دارد؟

با این یادآوری عشق و علاقه مندی او به شما  بیشتر  می شود و باعث مستحکم تر شدن رابطه شما می شود. با هر بار تکرار این حرف به او اطمینان بیشتری می دهید که دوستش دارید. به همین دلیل بود که این حرف را در صدر لیست حرف هایی که دخترا دوست دارند قرار دادم.

خانم ها بیشتر دوست دارند که چه حرف هایی را بشنوند؟

خانم ها علاقه ی بسیار زیادی به شنیدن حرف های عاشقانه، بازگو کردن خوبی هایشان، تعریف از چیزهایی که برای آن زحمت میکشن و ... دارند و شما می تواند با گفتن این حرف ها، آن ها را بسیار خوشحال کنید و همچنین علاقه آن ها به شما بیشتر خواهد شد.

4.6/5 - (413 امتیاز)
بپیوندید
اطلاع از

221 نظرات
جدیدترین ها
قدیمی ها بیشتر رای
Inline Feedbacks
مشاهده همه کامنت ها
حامد
2 ماه قبل

من ۲۹ سالمه میخوام با یه دختر ازدواج کنم الانم در مرحله آشنایی هستم چه طوری باهاش آشنا بشم

حسین
3 ماه قبل

سلام من ۱۷ سالمه و عاشق دختر خالم شدم و نمیخوام مال دیگه ای بشه چون نمیخوام از دستش بدم رویاهای ما یکیه ولی رابطه ما یه جوریه که به من میگه داداش انگار ما خواهر برادر ناتنی هستیم ولی نمیخوام مال کسی دیگه ای باشه چیکار کنم اون منو برای خودش داداش فرض میکنه

امیرحسین
2 ماه قبل
پاسخ به  حسین

سلام من ۱۸سالمه منم مثل تو عاشق دختر خالم هستم

امیر‌افشین
4 ماه قبل

سلام امیر افشین هستم از دختری خوشم میاد که میگه باید بیای خواستگاری بعدشم من بهش پیشنهاد که باهام فرار کنه دادم اما قبول نمیکنه
همدیگر خیلی دوست داریم اما باهم نمیاد اکه بیاد
بهترین زندگی براش فراهم میکنم اما قبول نمیکنه
من هرکاری گردم تا باهم بیاد اما نمیاد نمیدونم چرا
من الان ۶ ماه میشه باهاش دوست شدم اما یه بار
به چشم بد بهش نگاه نگردم چون دوسش دارم
از غریبی شنیدم که می‌گفت اما دختری که دوسش دار بهش دس نمیزنه منم همین کار گردم
اکه گسی حرفی دار بهم زنک بگه

یه اسم*
3 ماه قبل
پاسخ به  امیر‌افشین

دقیقا چه دلیل کوفتی وجود داره که باید باهات فرار کنه؟.. یا برو عین آدم بگیرش یا نگیرش، سریال زیاد میبینی؟.. اینکه میخوای خانواده اش رو ول کنه یعنی یا خودت مشکلی داری که نمیتونی نظر خانواده اش رو جلب کنی، یا فیلم زیاد دیدی، یا مرد زندگی نیستی و میخوای یه جایی توی آینده شونه ی اون بدبخت رو خالی کنی..
اول به خودت فکر کن، بعد به اینکه چرا باهات فرار نمیکنه..

حسین ایمانی
2 ماه قبل
پاسخ به  امیر‌افشین

بزرگترین اشتباهت همین جمله آخری بود که گفتی ،مرد و زن بخاطر گرایشات جنسی کنار هم قرار میگیرن من نمیگم برو کاری بکن ولی باید این گرایش تو بهش نشون بدی وگرنه تو فقط برای اون یه پسر خوب میمونی نه یه مرد خوب

آینار
2 ماه قبل
پاسخ به  امیر‌افشین

چرا باید باهات فرار کنه‌؟یا مثل ادم بزوبگیرش یا اون بنده خدا رو هم دربه در نکن

کوروش
5 ماه قبل

با سلام
من از دختری که بیست سال از من کوچکتره خوشم میاد و دوست دارم ارتباط بگیرم نمیدونم چطور لطفا راهنماییم کنید
چهل سالمه

یه اسم*
3 ماه قبل
پاسخ به  کوروش

اسم بیماریت پدوفیل هست،..چرا یه دختری باید از پیرمردی که فوقش ۴،۵ سال از باباش کوچیکتره خوشش بیاد..

آینار
2 ماه قبل
پاسخ به  کوروش

پدوفیلی داداش؟سن باباشی

آینار
2 ماه قبل
پاسخ به  کوروش

بعد معمولا اونایی که همجنسگرا هستن از کسایی که از خودشن ده یا بیست سال بزرگ تره خوشون میاد اینجوری پیش تو افسردگی میگیره هم خودتو دربخت میکنی هم اونو

الیاس
5 ماه قبل

سلام من از یه دختر خوشم آمده از من ده سال کوچکتر من واقعا عاشقش شدم نمیدونم چه جوری دل اون رو به دست بیارم باهم حتی رابطه هم داشتیم اون میگه من از تو کوچکترم خانوادم قبل نمی‌کنند چی کار کنم که اونم به من علاقه مند بشه

حسین ایمانی
2 ماه قبل
پاسخ به  الیاس

برو سمتش با جملات شگفت انگیزی که تا حالا کسی نگفته نه اینکه بری بگی دوست دارم و فلان باید جذبش کنی مثلا بهش بگو تو مثل یه ققنوس میمونی ،ققنوس یه پرنده است تو افسانه ها که میمره ولی از خاکستر خودش دوباره متولد میشه از این کلمه ها استفاده فکن فکرتو به کار بنداز

حسین ایمانی
2 ماه قبل
پاسخ به  الیاس

بعد که جذبش کردی و اون تفاوت تورو فهمید ،فاز داداشی و آبجی بردار بهت قول میدم اونوقت اون میخواد تورو به دست بیاره نه تو اونو

محمد
5 ماه قبل

سلام پسری29ساله برا اولین بار عاشق یه دختر 20ساله شدم و بعد مدتی تونستم دلشو ب دست بیارم دختره حالات روحیش هی عوض میشه چند روز چت محبت زود جواب دادن..ولی یهو سرد شدن دیر جواب دادن زمانی هم ک بهش میگی دلیل میاره من اینجا ب رابط شک کردم هی میگم برا سرگرمی یا نفر سوم اومده هی افکار منفی میاد لطفا راهنمایی کنید چ کار کنم

بهنام
3 ماه قبل
پاسخ به  محمد

به یکی بگو اونو گروگان بگیره وتو نجاتش بدی فیلم هندی

حسین ایمانی
2 ماه قبل
پاسخ به  محمد

تو داری نقش یه پسر خوب و بازی میکنی براش که برات چسی میاد نباید اسیر این بازی های روانی دختر بشی ،دخترا به سادگی یه رابطه رو تموم نمیکنن یا تو اوج خداحافظی میکنن یا کلا سرد میشن باهات سر رفتار میکنن ،میدونی چی میگم باید بچسبی بهش ولی روش کارتو عوض کن اگه دیر جواب داد مثلا بگو فکر کنم متوجه پیامم نشدی ،یا فکر کنم مشغله داشتی که جواب ندادی و دیگه به اون حالت توجه نکن بحثو عوض کن موفق باشی

ساشا
6 ماه قبل

سلام من راننده آژانس هستم دوست دارم با یک دختر دوست شم دوست دختر ندارم چکار باید بکنم روزانه دختر های زیادی جا به جا میکنم ولی نمی دونم چطور درخواست دوستی بدم دارم دیونه میشم

قیصر
5 ماه قبل
پاسخ به  ساشا

ای بی ناموس چشمت دنبال نوامیس مردمه؟

مریم
4 ماه قبل
پاسخ به  قیصر

نود درصد مردم دوران مجردی دوست پسر و دوست دختر دارند حالا واسه این بنده خدا ممنوعه اون نود درصد دختری که دوست پسر دارند ناموس مردم نیستند؟ یکم تعقل خوبه.

جوجو
4 ماه قبل
پاسخ به  ساشا

برو صنایع دستی کار کن بهتره

حسین ایمانی
2 ماه قبل
پاسخ به  ساشا

سلام ساشا جان
مثلا یه دختر خانومی توجه شمارو به خودش جلب کرده با چیزای ساده شروع کن ولی مثل بقیه ساده صحبت نکن رو حرفات تمرکز کن و لفظ قلم صحبت کن بعد بگو خانوم ببخشید این شالتونو از کجا تهیه کردید چقدرتوجه منو جلب کرد و ذوق زدگی تو نشون بده بعد بگو من دنبال همچین نمونه ای بودم که برای تولد خواهرم بخرمش بعد بگو خیلی سلیقه خاصی دارید شما ،بعد اونم خوشش میاد یواش یواش بحث و باز کن خودتو معرفی کن مثلا بگو من ساشا هستم و شما بعد که گرم صحبت شدی داشت پیاده میشد بگو خانوم عذرخواهی میکنم میتونم یه راه ارتباطی با شما داشته باشم مثلا آیدی اینیستا یا تلگرام ،مستقیم نگو شمارتو بده چون دخترا گارد دارم نسبت به شماره

آینار
2 ماه قبل
پاسخ به  ساشا

تو از اژانس در بیا خیلی هیزی واسه این کار البته بهت بر نخوره

حسین
6 ماه قبل

سلام من حسین هستم عاشق دختر فامیل شدم هم پولداره هم زیبا و من یک ادم خجالتی هستم و نمیدونم چطوری بهش چی بگم که رابطمون بگیره کمک کنید

حمید
6 ماه قبل
پاسخ به  حسین

سلام باهاش مهربان باش بگودوست دارم همیشه به فکرتم توهمیشه توی قلبم جاداری وغیر..

ناشناس
6 ماه قبل
پاسخ به  حسین

زیبایی و پولداری مهم نیست مهم اینه که تورو بخواد اگر بخوادت میاد تو زندگیت پس از زیبایی و پولداریش واسه خودت سد نساز اعتماد بنفست میاره پایین خجالت هم برای عشق و ازدواج جایگاهی نداره وقتی زنت بشه باید بری تو رابطه عاطفی و بقیشم خودت میدونی پس بزار در کوزه فقط خودتو با جنم و عرضه نشون بده خجالت و ترس تو نشون نده محکم و با اعتماد به سقف برو باهاش علاقتو درمیون بزار و بهش بگو همه جوره میخوامت باهام ازدواج کن برای خوشبختیت همه جوره تلاشمو میکنم و پای حرفمم هستم ازت دست نمیکشم شده هزار بار میام خواستگاریت همون قدم اولو باید محکم برداری که بدونه واقعا میخوایش بعدشم پیگیری کن تا دلشو ببری و مال خودت بشه

حسین ایمانی
2 ماه قبل
پاسخ به  ناشناس

این گزینه بهتر بود?

عرفان قلمی
5 ماه قبل
پاسخ به  حسین

خجالت رو بزار ….کنار اگ هم دیگه رو دوست داشته باشین مطمعن باش بهم میرسین?

زینب
4 ماه قبل
پاسخ به  عرفان قلمی

?

زینب
4 ماه قبل
پاسخ به  عرفان قلمی

ببخشید ?

پاسخگوی شما 9 الی 21

88216100 نوبت‌دهی مشاوره