به راحتی وقت مشاوره بگیرید همه ما در مراحل و زمان هایی از زندگی نیاز به صحبت کردن و مشاوره گرفتن از فردی داریم که بتواند ما را درک کند.
مشاوران حرفه‌ای و با تجربه
بازگشت وجه در صورت نارضایتی
مشاوره حضوری،آنلاین و تلفنی
انتخاب بهترین مشاور برای شما

تعرفه مشاوره و روانشناسی سال 1402

مشاور عوامل موثر بر تعرفه مشاوره و روانشناسی 1402 مشاور ازدواج اهمیت جلسات مشاوره روانشناسی مرکز مشاوره آشنایی با مرکز مشاوره ما سرویس ها سوالات متداول

میزان تعرفه مشاوره و روانشناسی سال 1402 چقدر است؟

یکی از نیازهای واجب در عصر امروز نیز بهره مندی از تخصص روانشناس می باشد زیرا دکتر روانشناس به سبب تخصص بالایی که در زمینه تشخیص و علت یابی بروز اختلالات و درمان آن ها دارد می تواند به افراد کمک کند تا در طی زمان به مرور درمان شده و یا بتوانند میزان علائم بروز اختلالات را کنترل کرده و کاهش دهند..

به همین سبب یکی از پرتکرارترین سوالات که تا به حال بین مراجعین کلینیک روانشناسی روان آرام ایجاد می گردد این است که میزان هزینه و تعرفه روانشناسی سال 1402 چقدر می باشد..

لذا..

باید بیان داریم میزان تعرفه و قیمت نهایی جلسات مشاوره روانشناسی وابسته به عوامل متعددی است که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم بنابراین نمی توان به طور قطع میزان قیمتی مشخص و معین را بیان نمود به همین سبب توصیه می کنیم افراد جهت کسب اطلاعات روز از میزان قیمت مشاوره و روانشناسی نیز حتما با شماره درج شده در صفحه سایت تماس حاصل نمایند.

بنابراین در ادامه نیز به برخی از عوامل موثر بر تعرفه روانشناسی سال 1402 می پردازیم..

عوامل موثر بر تعرفه مشاوره و روانشناسی سال 1402

عوامل متعددی می توانند بر هزینه نهایی جلسات مشاوره روانشناسی تاثیرگذار باشند اما از آنجایی که تصمیم داریم تنها برخی از مهم ترین عوامل را معرفی کنیم به همین عوامل که نقش مهم و اصلی بر تعرفه نهایی جلسات مشاوره دارند اکتفا می کنیم..

لذا هر یک از این عوامل بر میزان قیمت نهایی مشاوره روانشناسی تاثیرگذار هستند..

تعداد جلسات مشاوره روانشناسی

هر چه تعداد جلسات مورد نیاز جهت درمان بیشتر باشد میزان هزینه مشاوره و روانشناسی 1402 بیشتر می گردد زیرا هر یک از مراجعین با توجه به صلاحدید روانشناس بر اساس دغدغه و نیازمندی هایشان نیز از تعداد جلسات متغیری بهره مند می گردند فرضا یکی از مراجعین نیاز دارد هفته ای سه بار در جلسات مشاوره حضور یابد یا تنها هر ماه ازاین جلسات بهره مند گردند.

تایم جلسات مشاوره روانشناسی

هر یک از افراد با توجه به نیاز و دغدغه ای که دارند ممکن است مدت زمان متغیری نیازمند حضور در اتاق درمان باشند فرضا برخی مراجعین تنها 45 دقیقه از جلسات مشاوره درمانی بهره می گیرند و برخی گاهی اوقات تا حداقل 90 دقیقه در اتاق درمان بوده و از تخصص دکتر روانشناس بهره مند می گردند.

نوع روش درمانی

با توجه به نوع اختلال نیز از روش های درمانی متعددی استفاده می گردد فرضا رفتار درمانی، شناختی رفتاری و..بر اساس اهمیت به این اصل که هر یک از روش های درمانی تاثیرات خاص خود را دارند و نمی توان مزایا و معایب این روش ها را با یکدیگر مقایسه نمود نیز تعرفه جلسات مشاوره روانشناسی نیز متغیر می گردد..

زیرا هر یک از این روش ها زمان منحصر به فرد، موقعیت مناسب و..را لازم داشته و نیاز است که برای کسب اطلاع از تعرفه مشاوره سال 1402 نیز تاثیرات نوع روش درمانی را بر میزان هزینه نهایی جدی و واقعی تلقی نمود.

شدت بروز علائم

هر چه شدت علائم بروز اختلال در افراد بیشتر باشد نیاز است که از تعداد جلسات بیشتری جهت درمان نیز بهره مند گردند زیرا اگر شدت علائم کمتر نگردد می تواند زندگی شخصی و اجتماعی ایشان را مختل سازد.

بنابراین جهت درمان علائم شدید اختلالات روانی نیز نیاز است که افراد از جلسات مشاوره روانشناسی بهره مند گردند و این نیز بر تعرفه مشاوره سال 1402 موثر می باشد.

محل قرارگیری کلینیک روانشناسی

در صورتی که مراجعین در محله دوری نسبت به کلینیک روانشناسی زندگی می کنند به سبب رفت و آمدی که به کلینیک و منزل دارد نیز میزان هزینه نهایی تعیین می گردد بنابراین محل قرارگیری کلینیک بسیار مهم بوده و می تواند تاثیرات بسیاری بر تعرفه مشاوره روانشناسی داشته باشد.

افرادی که قصد دارند از میزان هزینه رفت و آمدشان به کلینیک روانشناسی کم کنند نیز می توانند از مشاوره آنلاین بهره مند گشته و دیگر هزینه طول مسیر از خانه به کلینیک و بالعکس را پرداخت نکنند.

بدین سبب در نظر داشتن محل قرارگیری کلینیک روانشناسی هم می تواند تاثیر بسیاری بر تعرفه جلسات روانشناسی داشته باشد.

تعرفه مشاوره و روانشناسی سال 1402

هزینه و تعرفه روانشناسی بالا است؟

این هزینه وابسته به عوامل متعددی می باشد که به سبب وجود آن ها تعیین می گردد و در محتوا نیز به این عوامل اشاره گردیده است.
همچنین می توان جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره درج شده تماس حاصل نمود.

در چه زمینه هایی می توان از مشاوره روانشناسی بهره مند گشت؟

در حوزه های متعددی می توان از جلسات مشاوره روانشناسی بهره مند گشت فرضا مشاوره خانواده - مشاوره کودک و نوجوان - مشاوره ازدواج - زوج درمانی - سکس تراپی و..
جهت بهره مندی از این جلسات می توان با شماره درج شده تماس حاصل نمود.

4.5/5 - (9 امتیاز)

علت اهمیت جلسات مشاوره روانشناسی چیست؟

بسیار مهم است که افراد به هر هنگام که احساس ناراحتی خاطر شدند نیز از جلسات مشاوره بهره مند گردند..زمانی که افراد از خدمات تخصصی روانشناسان استفاده می نمایند می توانند به مرور زمان حتی نه با عجله نیز به خودشناسی بیشتری دست یابند.

البته..

قابل توجه است که همیشه قرار نیست مراجعین زمانی که در حال بد و ناراحتی به سر می برند از این جلسات درمانی بهره منت گردند گاهی ممکن است افراد نیازمند مشورت گرفتن با شخصی متخص را داشته باشند بنابراین می توانند از راهنمایی های تخصصی دکتر روانشناس بهره مند گردند.

مراجعه به درمانگر نیز از آن جهت اهمیت دارد که روانشناس هیچ نگاه شخصی به مراجعین خود نداشته و هیچ یک از رفتارها، طرز فکرها و..مراجعین را قضاوت نمی کند.

روانشناس به مرور و در طی زمان به مراجعین کمک می کند تا حال روحی اش خوب بوده و با پذیرش اتفاقات و یا ناراحتی ها نیز به بهبود روند زندگی خود بپردازند.

بنابراین پرداخت قیمت و تعرفه مشاوره و روانشناسی سال 1402 و حضور در جلسات مشاوره روانشناسی نیز بسیار می تواند نتایج پربارتری را حاصل گرداند فرضا بهبود رابطه عاطفی فرد با خویشتن، بهبود روابط دوستانه، خانوادگی و عاطفی و..

چه بسا افرادی که قصد دارند در منزل یا محیط کارشان مشاوره شوند و زمان کافی جهت حضور در محل را ندارند می توانند از جلسات مشاوره آنلاین روان آرام بهره گیرند.

مزایای بهره مندی از جلسات مشاوره روانشناسی چیست؟

پیشتر به اهمیت بهره مندی از این جلسات اشاره نمودیم حال آنکه در این بخش قصد داریم برخی از مزایای این جلسات را بیان کنیم.

هر یک از افراد می توانند جهت بررسی و درمان مشکلاتشان نیز به روانشناس در حیطه مد نظر مراجعه کنند فرضا اگر والدین قصد دارند کودکشان از جلسات مشاوره بهره گیرد بهترین کار مراجعه به روانشناس کودک می باشد..

اگر زوجی پیش از شروع جدی زندگی شان نیاز به راهنمایی های بیشتری داشته باشند می توانند از جلسات مشاوره پیش از ازدواج و مشاوره ازدواج و زوجینی پس از ازدواج در زندگی زناشویی شان به مشکل خوردند نیز می توانند از جلسات مشاوره زوج درمانی بهره گیرند.

و اگر افراد در هر سنی قصد داشته باشند ناراحتی ها و دغدغه هایشان را مطرح سازند تنها کافیست با مشاور روانشناس فردی یا روانشناس خانواده صحبت کنند.

صحبت با روانشناس بسیار می تواند تاثیرات مطلوبی داشته و نتایج خوبی را به همراه داشته باشد مشروط بر این امر که افراد خودشان هم با مشاور روانشناس همکاری های لازم را داشته باشد و در راستای رسیدن به آرامش قلبی و بهتر شدن شرایط نیز با کمک روانشناس صبور باشد.

به همین دلیل از آنجایی که حوزه ها و گرایش های مختلفی در روانشناسی وجود دارد افراد با توجه به این مسئله نیز میزان تعرفه مشاوره و روانشناسی سال 1402 را با اختلاف نیز پرداخت می کنند.

لذا افرادی که قصد دارند از میزان هزینه و قیمت جلسات مشاوره روانشناسی آگاه شوند می توانند با کلینیک روانشناسی روان آرام تماس حاصل نمایند و از اطلاعات روز نیز مطلع گردند.

تعرفه مشاوره و روانشناسی سال 1402

مرکز مشاوره و روانشناسی روان آرام، دارای مجوز رسمی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره بوده و توسط سرکار خانم دکتر آزیتا امین الرعایا تاسیس گردیده است. کادر کلینیک روان آرام را مشاورانی خبره، اساتید دانشگاهی و روان درمانگران به نام تشکیل داده اند. حوزه فعالیت این کلینیک روانشناسی را می‌توان حوزه فعالیتی وسیعی دانست چرا که خدمات ارائه شده در این مرکز مشاوره مشکلات روان شناختی، روان پزشکی، کودک و نوجوان، بزرگسالان، فردی، زوج درمانی، خانواده و حتی مشاوره های گروهی را نیز پوشش می‌دهد

تعرفه مشاوره و روانشناسی سال 1402

آیا جلسات روانشناسی آنلاین تاثیرگذار هستند؟

بله از آنجایی که اغلب افراد به هر دلیل شرایط حضور در جلسات مشاوره حضوری را ندارند روانشناسان کلینیک روانشناسی روان آرام نیز شرایط بهره مندی از جلسات مشاوره روانشناسی آنلاین را برای افراد فراهم نموده اند تا بتوانند به خوبی با روانشناس صحبت کنند.

این جلسات تاثیر مطلوبی دارند به شرط اینکه افراد در این جلسات همکاری بیشتری داشته باشند و نیز ممکن است در اولین جلسات از مراجعین خواسته شود تنها برای چند جلسه از جلسات حضوری بهره مند شده و سپس ادامه جلسات نیز با درخواست مراجعین آنلاین می گردد.

روانشناسان کلینیک روانشناسی روان آرام به سبب تخصصی که در زمینه تشخیص و درمان دارند می توانند به افراد در هر زمینه ای کمک کنند تنها کافیست تماس حاصل گردد.

تعرفه مشاوره و روانشناسی سال 1402

بپیوندید
اطلاع از

0 نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه کامنت ها

پاسخگوی شما 9 الی 21

88216100 نوبت‌دهی مشاوره