به راحتی وقت مشاوره بگیرید همه ما در مراحل و زمان هایی از زندگی نیاز به صحبت کردن و مشاوره گرفتن از فردی داریم که بتواند ما را درک کند.
تعرفه مشاوره قبل از ازدواج

تعرفه مشاوره قبل از ازدواج

برای دختران و پسرانی که قصد مراجعه برای مشاوره قبل از ازدواج را دارند معمولا سوالی با عنوان تعرفه مشاوره قبل از ازدواج ایجاد می شود.تعرفه مشاوره قبل از ازدواج به منظور هزینه جلسات مشاوره قبل از ازدواج بوده که زوجین پیش از تصمیم جدی برای شروع زندگی مشترک خود به نزد مشاور رفته و برای مشاوره پیش از ازدواج آن هزینه را پرداخت می کنند.برخی نیز به دنبال این هستند که اصلا در مشاوره ازدواج چه می گویند؟چرا باید اینقدر به مشاوره پیش از ازدواج اهمیت داد؟

لازم به ذکر است که در آگاهی از تعرفه مشاوره قبل از ازدواج به اهمیت مشاوره در امر ازدواج و مقوله های دیگر آن می پردازیم.

می توانید جهت یافتن تعرفه مشاوره قبل از ازدواج، به صفحه اصلی روان آرام مراجعه فرمایید

ضرورت آگاهی به مشاوره قبل از ازدواج پیش از تعرفه:

زوجین پیش از شروع زندگی مشترک خویش باید به شناختی اساسی و نسبتا کامل از یکدیگر برسند تا با شناخت بهترِ هم نیز تصمیمی عاقلانه و آگاهانه برای زندگی با یکدیگر اتخاذ کنند.در راستای آگاهی از تعرفه مشاوره قبل از ازدواج باید اشاره کنیم زوجین بهتر است پیش از ایجاد عاطفه و علاقه شدید نسبت به هم و در واقع وابستگی به یکدیگر به نزد مشاور رفته تا در صورت عدم پیوند مشترک یکدیگر و ادامه رابطه از ایجاد آسیب های احتمالی بر آنان جلوگیری به عمل آید.

از دلایل مهم ضرورت آگاهی و اقدام به مشاوره قبل از ازدواج این است که زوجین با اتفاقی جدید در زندگی شان رو به رو شده اند و در پی تصمیمی مهم برای آینده شان می باشند که تا به حال برایشان رقم نخورده است و یا در گذشته به ازدواجی اشتباه منجر شده بوده بنابراین نیازمند تصمیمی عقلانی،منطقی و تا حدودی احساسی می باشند..

اما به دلیل ناپخته بودن در این امر ممکن است تحت تأثیر احساسات و هیجانات قرار گرفته و تصمیمی کاملا درست نگیرند و در انتها به ازدواجی اشتباه تن دهند.پس ملزوم می شود که زوجین با کمک و راهنمایی های مشاوری متخصص در امر مشاوره قبل از ازدواج به تصمیمی درست برسند.

در تعرفه مشاوره قبل از ازدواج باید اشاره کرد مشاور در جلسات مشاوره قبل از ازدواج هیچگونه دخلی در تصمیم نهایی زوجین نداشته و تصمیم کاملا بر عهده زوجین نیز می باشد؛بنابراین زوجین باید با چشم و گوش باز و بدون خجالت و..تصمیم گیری کنند و اگر در طی جلسات مشاوره متوجه اشتباه بودن رابطه فعلی شدند حتما باید احساس خویش را با مشاور متخصص مطرح نمایند تا مشاور تصمیم بهتری برای ادامه روند جلسات اتخاد کند و یا علت این موضوع را جویا شود.

در تعرفه مشاوره قبل از ازدواج تا حدودی به ضرورت امر مشاوره قبل از ازدواج پرداختیم حال به سراغ مسئله اصلی صحبتمان یعنی تعرفه مشاوره قبل از ازدواج می رویم.

تعرفه مشاوره قبل از ازدواج

تعرفه مشاوره قبل از ازدواج به چه صورت است؟

اغلب زوجین با محدود کردن خودشان با سوال تعرفه مشاوره قبل از ازدواج چقدر است؟و یا باور به زیاد بودن تعرفه مشاوره قبل از ازدواج به دنبال کلینیک و مشاوری متخصص در این امر نمی روند و تصمیم گیری برای ازدواج را به تنهایی به دوش می کشند.در حالی که باید توجه داشت که هزینه و تعرفه مشاوره قبل از ازدواج نیز بستگی به عوامل متعددی دارد که با گفته ها و شنیده ها از سوی دیگران نمی توان به آگاهی کافی از تعرفه مشاوره قبل از ازدواج رسید..برویم که با این عوامل آشنا شویم.

عوامل موثر بر تعرفه مشاوره قبل از ازدواج:

  1. تخصص مشاور در امر مشاوره قبل از ازدواج: عضو سازمان نظام روانشناسی و مشاوره بودن مشاور شرطی بسیار مهم
  2. مدرک تحصیلی مشاور اعم از ارشد یا دکتری
  3. تعداد جلسات تعیین شده برای مشاوره قبل از ازدواج
  4. در صورت گرفتن آزمون و تست از زوجین هزینه و تعرفه ای جدا در مشاوره قبل از ازدواج
  5. الزام مراجعه به جلسه مشاوره از پیش تعیین شده در صورت عدم هماهنگی سریع برای تغییر وقت و عدم حضور در جلسه تعرفه آن جلسه نیز باید پرداخت گردد.
  6. و..

بنابراین تعرفه مشاوره قبل از ازدواج در هر کلینیکی متفاوت می باشد و این بستگی به شما دارد که نزد مشاوری با تحصیلات کارشناسی ارشد مشاوره شوید یا مشاوری با مدرک دکتری..لذا دکتر مشاور با مدرک دکتری تعرفه مشاوره قبل از ازدواج بیشتری برای جلسات مشاوره دریافت می نماید.پس با شنیده ها تصمیم گیری نکنید و در مقوله ازدواج از مشاوری متخصص کمک بگیرید این شما هستید که در انتها تصمیم به ادامه رابطه با همسرتان و یا جدا شدن از او می گیرید نه مشاور!پس با خیال راحت به مشاوره بروید.

این را نیز اضافه کنیم در صورتی که حتی علاقه ای عمیق و شناختی قابل قبول بین زوجین شکل گرفت با این حال بهتر است به نزد مشاور رفته و باز هم از تخصص و راهنمایی های مشاور غافل نشوند زیرا چشیدن طعم زندگی مشترک بسیار متفاوت تر از فکر و خیال های اوایل رابطه می باشد و باید با تمامی جوانب آن آشنا بود و راهنمایی های لازم در خصوص آن را از سوی مشاور متخصص کسب نمود.تعرفه مشاوره قبل از ازدواج مهم اما نه به اندازه بطن رابطه عاطفی و جنسی زوجین در زندگی مشترک!

اگر می خواهید از تعرفه مشاوره قبل از ازدواج و یا با کلینیکی معتبر برای مشاوره قبل از ازدواج آگاهی یابید ادامه مطالب را نیز از دست ندهید.

تعرفه مشاوره قبل از ازدواج و رابطه آن با صندوق اسرار مشاوره:

شاید با خود بگویید منظور از این جمله چیست؟صندوق اسرار مشاوره قبل از ازدواج همان واقعیت مشاوره قبل از ازدواج می باشد.برخی زوجین از شرکت در مشاوره قبل از ازدواج امتناع کرده و آن را امری غیرلزوم و بی اهمیت تلقی می کنند و حتی فکر می کنند حضور در جلسات مشاوره کاری بیهوده است که در قبال آن هزینه ای را پرداخت نماینذ!

همچنین فکر می کنند در جلسات مشاوره با افشاء کردن اسرارشان تنها وقتشان را تلف کرده و نتیجه مطلوبی به دست نخواهند آورند در صورتی که تمامی تفکرات و باورهایشان در این باره غلط بوده و قضاوت ناصحیحی کرده اند چانچه مشاوره قبل از ازدواج بهترین هدیه ای است که زوجین می توانند به یکدیگر تقدیم کنند..در ادامه تعرفه مشاوره قبل از ازدواج بهتر است به مسئله ای مهم بپردازیم..

میزان تعرفه مشاوره شادابی حال روح و بدن را تعیین می کند؟

وقتی گلویمان درد می کند،وقتی لرز بر بدن هایمان می نشیند تا قبل از مراجعه به دکتر متخصص علائممان بهبود نیافته و سرحال نمی شویم.انرژی مان را از دست می دهیم و تا مصرف داروهای تجویزی و..که دکتر تشخیص داده به عمل نرسانیم به طور کامل بهبود پیدا نمی کنیم.حاضریم هر چقدر هم شده هزینه کنیم و دوباره حالمان خوب شود..لذا مراجعه ما به دکتر نشان دهنده ارزش قائل شدن ما به خودمان و جسممان می باشد..غیر از این است؟

پس چه بهتر که برای روحمان،دغدغه های فکری مان و تصمیمات بزرگ زندگی مان مثل ازدواج هم بیش از پیش ارزش قائل بوده و با تفکراتی اشتباه حق طبیعی خودمان برای آسوده خاطری و شناخت و آگاهی بیشتر و نیز آرامش خاطر را از خودمان سلب نکنیم و در  صورت نیاز برای خودآگاهی و داشتن رابطه ای سالم با همسرمان برای مشاوره قبل از ازدواج و هر مشاوره دیگری اعم از مشاوره فردی و جنسی و..هزینه ای پرداخت کنیم تا سرمایه سودمندتری مثل حال خوب شخصی و رابطه سالم با همسرمان و.. را به دست آوریم..

وقتی پس از مشاوره قبل از ازدواج به آگاهی بیشتری درباره ازدواج و شروط رابطه عاطفی و جنسی سالم با همسرتان برسید و از این امر خوشحال باشید هورمون شادی و نشاط را در بدن خود ترشح می کنید و بدن شما انرژی و طراوت بیشتری نیز دارد.از آنجا که می گوییم حال دل که خوب باشد حال جسم هم خوب می شود..

پس مشاوره قبل از ازدواج را پیش از بررسی تعرفه مشاوره قبل از ازدواج جدی بگیرید که هم حال خودتان و هم حال یارتان با آگاهی های لازم برای درک یکدیگر،شناخت بیشتر و حل مسائل به شکلی درست و..عالی تر از عالی شود.روی هر چیز مهمی که سرمایه گذاری کنیم سرمایه غنی تر و باارزش تری را به دست می آوریم.

تعرفه مشاوره قبل از ازدواج

کلی گویی در جلسه مشاوره قبل از ازدواج:

در تعرفه مشاوره قبل از ازدواج به نکات لازم و مورد توجه مشاوره قبل از ازدواج پرداختیم در این عنوان به کلی گویی در این جلسات از سوی زوجین می پردازیم.متاسفانه برخی زوجین فکر می کنند اگر تمامی مسائل شخصی شان را نزد مشاور مطرح کنند دیگر رابطه شان با همسر موردعلاقه شان ادامه نیافته و یا دچار مشکل می شود..

در صورتی که هیچ یک از مشاوران بدون دلیل و بدون فکر و اتخاذ تصمیم درست عمل نکرده و به دلیل متخصص بودنشان در زمینه مشاوره قبل از ازدواج است که سبب کم شدن آشفتگی خاطر زوجین در مسائل گوناگون می شوند..لذا مشاوره قبل از ازدواج دید زوجین را نسبت به زندگی زناشویی باز کرده و آن ها را با مسئولیت های جدیدشان آشنا می کنند و دیدی فراتر از شنیده ها و فکر و خیالات در زوجین شکل می گیرد.

حتی زوجینی که فکر می کنند تمام آپشن های لازم پسِ فکرشان در فرد مورد نظر وجود دارد باز هم بهتر است مشاوره قبل از ازدواج را امری لازم و مهم دانسته و موقعیت خوب فرد را دلیل بر رابطه ای عاشقانه و بی نقص تلقی نکنند..برخی زوج های ما در تله افکارشان گیر می کنند که خیال دارند با دوست داشتن و علاقه زیاد به طرف مقابل می توانند تمامی مسائل،ناراحتی ها و اختلافات را حل نمایند!

در صورتی که رابطه ای سالم و عاشقانه نیز مسلما در بطن خود کدورت ها و اختلافاتی را نیز در بر دارد که زوجین در طی جلسات مشاوره قبل از ازدواج با تمامی راه حل های ممکن برای حل این اختلافات آشنا می شوند..

در بررسی تعرفه مشاوره قبل از ازدواج اصطلاح کلی گویی را بدین خاطر به کار بردیم که برخی زوجین بر خلاف میل باطنی خود تمامی مسائل،خواسته ها و افکارشان را درباره خواستگار،نامزد،خانواده وی و حتی اخلاق و حساسیت های خود در طی آشنایی با فرد مقابل را به طور کامل و صریح بیان نمی کنند و از هر بخش موضوع به سویی دیگر رفته و به مسائل دیگر در حد چند جمله می پردازند و به طور کامل مسئله را شرح نمی کنند..

درست است که مشاور خود نیز این کلی گویی را به زوجین متذکر می شود اما باز هم بهتر است بدانید پیش از مراجعه برای مشاوره قبل از ازدواج به مشاور خود اعتماد کرده و مسائلی را که لازم است بیان کنید مطرح بفرمائید.پس از اینهمه اطلاعات و صحبت درباره مشاوره قبل از ازدواج در ادامه بحث تعرفه مشاوره قبل از ازدواج باید به سوال دیگر زوجین بپردازیم..پس با ما در تکمیل اطلاعات شما عزیزان برای تعرفه مشاوره قبل از ازدواج همراه باشید..

برای مشاوره قبل از ازدواج کجا برویم؟

کلینیک روانشناسی روان آرام به شما زوجین عزیز کمک می کند تا با بهترین و مجرب ترین مشاوران روان آرام به مشاوره قبل از ازدواج بپردازید.کلینیک روانشناسی روان آرام تمامی خدمات و مشاوره هایش برای شما عزیزان اعم از مشاوره قبل از ازدواج،مشاوره فردی؛مشاوره خانواده و.. را با بالاترین کیفیت ممکن تضمین می کند.

برای اطلاعات بیشتر درباره تعرفه مشاوره قبل از ازدواج با توجه شرایط خویش و همچنین رزرو نوبت برای مراجعه به کلینیک روانشناسی روان آرام با ما تماس بگیرید و از جلسات مشاوره ما نیز بهره مند شوید.بی صبرانه منتظر تماس و حضور شما عزیزان هستیم تا شاهد نور درخشان امید و شادابی در آخرین جلسه مشاوره تان باشیم..

ممنون از همراهی شما

هزینه و تعرفه مشاوره قبل از ازدواج زیاد است؟

تعرفه مشاوره قبل از ازدواج به عوامل متعددی بستگی دارد که یکی از آنها میزان تحصیلات مشاور ازدواج اعم از کارشناسی ارشد و یا دکتری می باشد.بنابراین نمی توان تعرفه مشاوره قبل از ازدواج را واضح و صریح بیان نمود.برای آگاهی از عوامل موثر بیشتر مطالعه محتوای ما را از دست ندهید.

4.5/5 - (162 امتیاز)
بپیوندید
اطلاع از

0 نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه کامنت ها

پاسخگوی شما 9 الی 21

88216100 نوبت‌دهی مشاوره