به راحتی وقت مشاوره بگیرید همه ما در مراحل و زمان هایی از زندگی نیاز به صحبت کردن و مشاوره گرفتن از فردی داریم که بتواند ما را درک کند.
تست روانشناسی ازدواج موفق

تست روانشناسی ازدواج موفق

این فکر که عشق در ازدواج شما به پایان رسیده است ، فکر سخت و ناراحت‌کننده ای است. هنگامی که عشق به نفرت و علاقه به تلخی تبدیل می شود ، و به نظر می رسد که غلبه احساسات منفی بر تعامل شما حاکم است ، احتمالاً زمان مناسبی برای زیر سؤال بردن این است که آیا ارزش ماندن در یک رابطه را دارد یا نه؟ آیا شما ازدواج موفقی داشته اید ؟ شاید بهتر باشد گاهی تست روانشناسی ازدواج موفق را وارونه انجام داد.

تست روانشناسی ازدواج

آیا ازدواج شما ناراحت‌کننده شده است ؟ آیا شما خوشحال نیستید ؟ تمام آنچه که می خوانید ، میتواند با کمک یک مشاور ازدواج بسیار مفیدتر باشد. در واقع در جریان گذاشتن یک مشاور زندگی زناشویی کاری واجب است که شما حتما باید آن را انجام دهید و از متخصص کمک بخواهید.  اگر ازدواج شما با تشخیص یک متخصص زناشویی ، ناموفق تشخیص داده شد و راه های درمان آن را امتحان کردید و پاسخی نگرفتید ، شاید بهترین راه حل ترک کردن و اتمام این ازدواج باشد. چرا که یک رابطه ی بیمار می تواند شخصیت و روح شما را بیمار کند.

تنها چیزی که باعث ایجاد رابطه ناراحت‌کننده می شود ، ازدواج ناخوشایند است. بسیار پیچیده است و می تواند شما را گیج  کند. ازدواج یک پیوند عمیق بین دو نفر است که عاشق هستند و تصمیم گرفته اند که به عنوان زن و مرد در تمام مراحل باقی عمر ، بهم گره خورده باشند. این جا ، یک تست روانشناسی ازدواج موفق را ارائه می دهیم. با پرسیدن این سوالات و پاسخ به آن شما می توانید حدس بزنید ، چه میزان ازدواجتان موفق بوده است.

۱. آیا هنوز با هم صحبت می کنید؟

۲. با هم بچه ها دارید؟

۳. در حضور بچه ها دعوا دارید؟

۴. آیا دعواهای شما شامل  خشونت است؟

۵. آیا دعواهای شما شامل کلمات دردناک است؟

۶.آیا هنوز جذب شریک زندگی خود هستید؟

۷. آیا شریک زندگی شما هنوز هم مورد توجه شما قرار گرفته دارد؟

۸. آیا می خواهید ازدواج را ترک کنید؟

۹. آیا شریک زندگی شما می خواهد ازدواج را ترک کند؟

۱۰.آیا عشق شما را برای همیشه در زندگی مشترک نگه می دارد؟

 

تست روانشناسی ازدواج موفق

 

پاسخ این سوالات را به خودتان بدهید. با درون خود رو راست باشید. این زندگی شماست. هیچ کس دوست ندارد رابطه عاشقانه ای را که به ازدواج ختم شده است ، ترک کند. روابط تا جای بسیار زیادی قابل درمان هستند ، مشکلات و چالش ها و سرد شدن در همه ی روابط طبیعی است. مشکل جایی شروع می شود که شما آن را ترمیم نکنید. برای درمان آن تلاش نکنید و اجازه دهید کوچکترین علائم منفی در زندگی تان ، روزی به طوفان هایی بزرگ مبدل شوند. اگر همه ی زوج ها ، پیش از ازدواج، تست روانشناسی ازدواج موفق را انجام دهند ، مراحل را با مشاور ازدواج خود به صورت منظم طی کنند ، و در مراحل بعد از ازدواج نیز از مشورت یک متخصص بی بهره نمانند، احتمال ناکامی در زندگی بسیار کاهش خواهد یافت.

 سوالات این تست به شما کمک می کند تا بهتر درک کنید که اوضاع در روابط شما چگونه می گذرد. هر ازدواج ، چه در شکل عالی و چه در مشکل ، برای تقویت هرچه بیشتر نیاز به مراقبت و تلاش دارد. شما با پاسخ به این سوالات به نتایج و اطلاعاتی  در مورد سه زمینه مهم می رسید : صمیمیت ، تعهد و اشتیاق. وقتی نتایج تست خود را می بینید ، می توانید برای کمبودها از مشاور کمک بگیرید.

۱. آیا من اطلاعات عمیقاً شخصی درباره خودم را با همسرم به اشتراک می گذارم؟

۲. آیا  در طول روز در مورد همسر خود فکر می کنم؟

۳. آیا  به دلیل تعهد خود به همسرم ، اجازه نمی دهم دیگران میان ما بیایند؟

۴. آیا  از همسرم حمایت عاطفی قابل توجهی دریافت می کنم؟

۵. آیا  رابطه من با همسرم بسیار عاشقانه است ؟

۶. آیا من انتظار دارم که عشق من به همسرم تا آخر عمر ادامه یابد ؟

۷. آیا من به خوبی با همسرم ارتباط برقرار می کنم ؟

۸. آیا من نمی توانم تصور کنم شخص دیگری باعث خوشبختی من و همسرم شود؟ و میخواهم هر دو به کمک هم زندگی خود را بسازیم ؟

۹. آیا من همیشه مسئولیت جدی نسبت به همسر خود احساس کرده ام ؟

۱۰. آیا  احساس می کنم که واقعاً می توانم به همسر خود اعتماد کنم ؟

۱۱. آیا  رابطه من و همسر من بسیار پرشور است ؟

۱۲. آیا  قصد دارم رابطه خود را با همسرم ادامه دهم  ؟

۱۳. آیا احساس می کنم همسر من واقعاً مرا درک می کند ؟

۱۴. آیا من ترجیح می دهم با همسر خود صمیمی و نزدیک تر از هر کس دیگری باشم ؟

۱۵. آیا من به ثبات رابطه خود با همسرم اطمینان دارم ؟

 

 

روانشناسی ازدواج موفق

تست روانشناسی ازدواج و خصوصا تست روانشناسی ازدواج موفق ، میزان موفقیت ازدواج شما را درباره ی خصوصیات یک ازدواج موفق می سنجد. در ادامه برخی از ویژگی های ازدواج موفق که در تست روانشناسی ازدواج بررسی می شود ، را بیان میکنیم.

به طور کلی ، بهترین نشانه ازدواج قوی شما این است که شما خوشحال هستید. نه در تمام اوقات ، اما بیشتر اوقات.

تست روانشناسی ازدواج

 

نشانه های یک ازدواج موفق:

1. شما از یکدیگر سؤال می کنید.

به خصوص بعد از گذشت چندین سال یا شاید دهه ها زندگی در کنار هم ، برخی از زوج ها در یک روال عادی قرار می گیرند که صرفاً در کنار هم زندگی می کنند. آنها از سؤال کردن خودداری می کنند. مایل به دانستن دیدگاه شریک زندگی خود نیستند. این یک نکته مهم است. اگر بتوانید دیدگاه ، ایده و عقاید خود را به همسرتان بدهید ، بدون اینکه خودتان را سانسور کنید ، حتی اگر فکر می کنید همسرتان مخالف است ، این نشانگر این است که شما یک ازدواج قوی دارید. شما می توانید به عنوان یک زن و شوهر تصمیمات صحیحی را برای نیازهای خود بگیرید. در تست روانشناسی ازدواج موفق توجه می شود که ،  شما باید احساس رضایت ، آرامش و خوشحالی خود را در زندگی متحد با همسرتان کسب کنید ، و اهمیت و نمود آن  هنگام نیاز به چیزی تصدیق و تحقق است می یابد. این تصمیم ها ، باید به بهترین نحو پاسخگوی نیازهای هرکسی باشد.

2. شما می‌دانید که ازدواج کار سختی است.

در چالش ها و امواج زندگی ، به یک مشاور مراجعه کنید. او در اولین کلام به شما می گوید که میدانید ازدواج کار سختی است ؟ آنچه موجب ازدواج می شود ، یک موضوع مشترک و یک تعهد بی بدیل از طرفین برای انجام ازدواج است. زوج هایی که دارای ازدواج های قوی هستند ، این دوره های سخت زندگی را می بینند. مشاوره زوجین می تواند راهی عالی برای نگه داشتن این خطوط ارتباطی توأم با همه سختی هایش باشد و برنامه هایی  پایدار می تواند به شما کمک کند در ازدواج خود موفق شوید.

3. شما یک ذهنیت تیمی دارید.

اگر شما و همسرتان به عنوان واحد تصمیم گیری می کنید و اطمینان حاصل می کنید که این تصمیمات به نفع شما است ، نه به صورت جداگانه بلکه هر دو شما به عنوان یک زوج ، ازدواج شما بر پایه و اساس محکمی نهفته است. ذهنیت تیمی بوسیله زبان” تیم “ایجاد می شود و حفظ می شود ، همه تصمیمات را تحت تأثیر تیم قرار می دهد  و بالاترین ارزش را در محافظت و حفظ تیم قرار می دهد تا بتواند رشد کند ، و در مقابل نیازهای متغیر انعطاف‌پذیر بماند. همسر شما اولین شخصی هست که بهترین و بدترین خبر ها را به او بدهید.

هنگامی که احساساتی شدید برای به اشتراک گذاشتن دارید ، خواه این خبر باشد که شما فقط کار رویایی خود را به دست آورده اید  یا نتیجه ناراحت‌کننده ی یک تست پزشکی ، اگر شریک زندگی شما اولین شخصی است که برای پشتیبانی از آن استفاده می کنید ، این نشانگر آن است که شما در یک سطح عمیق ازدواج هستید. صمیمی ترین سطح دوستانه است ، سطحی که احساس اعتماد به نفس آنها را نشان می دهد ، احساس عمیق قدردانی در دوستی است که زیربنای یک رابطه سالم و ارتباطی است که شما را به خوبی پیوند می دهد.

4. شما احترام عمیقی برای یکدیگر قائل هستید.

احترام یکی از مهمترین ترکیبات برای یک ازدواج قوی است. احترام گذاشتن به همسرتان به این معنی است که شما واقعاً می خواهید او را خوشبخت کنید ، و بهترین زندگی ممکن را داشته باشد. در تست روانشناسی ازدواج به این موضوع بسیار دقت کنید.

5. شما هر دو احساس “خوش شانسی” می کنید.

“چه کسی خوش شانس است؟” جواب در ازدواج های قوی این است که هر دو شریک فکر می کنند آنها خوش شانس هستند.  “برای هر همسر به همان اندازه مهم است که احساس کند که دوستانشان فکر می کند خوش شانس هستند ، که توسط چنین شخص خاصی دوست داشته می شوند.” 

6. شما با هم تفریح ​​می کنید.

لذت بردن از بودن کنار هم ، پیش بینی کننده یک ازدواج قوی است. اگر شما و همسرتان قادر به گذراندن اوقات فراغت و شاد  هستید ، خواه نشستن روی نیمکت در حال تماشای فیلم باشد و یا گذراندن یک آخر هفته ، یک زندگی شاد داشته باشید. ازدواج های قشنگ پیدا می کنند که خنده اغلب وجود دارد و لذت همیشه در کنار هم هست ، حتی در سخت‌ترین زمانها.

ایده ی شما درباره ی مواردی که از تست روانشناسی ازدواج موفق خواندید ، چیست ؟ چه میزان از آن ها را در رابطه تان می بینید ؟ اگر کمبودی احساس می کنید ، همین امروز برای وقت یک مشاوره برای زندگی بهتر اقدام کنید.

 

مهم ترین نشانه یک ازدواج موفق چیست؟

به طور کلی ، بهترین نشانه ازدواج قوی شما این است که شما خوشحال هستید. نه در تمام اوقات ، اما بیشتر اوقات.

تست روانشناسی ازدواج موفق چه کمکی به ما می کند؟

 سوالات این تست به شما کمک می کند تا بهتر درک کنید که اوضاع در روابط شما چگونه می گذرد. هر ازدواج ، چه در شکل عالی و چه در مشکل ، برای تقویت هرچه بیشتر نیاز به مراقبت و تلاش دارد. شما با پاسخ به این سوالات به نتایج و اطلاعاتی  در مورد سه زمینه مهم می رسید : صمیمیت ، تعهد و اشتیاق. وقتی نتایج تست خود را می بینید ، می توانید برای کمبودها از مشاور کمک بگیرید.

در چه شرایطی پایان دادن به یک ازدواج می تواند کار مفیدی باشد؟

اگر ازدواج شما با تشخیص یک متخصص زناشویی ، ناموفق تشخیص داده شد و راه های درمان آن را امتحان کردید و پاسخی نگرفتید ، شاید بهترین راه حل ترک کردن و اتمام این ازدواج باشد. چرا که یک رابطه ی بیمار می تواند شخصیت و روح شما را بیمار کند.

4.7/5 - (388 امتیاز)
بپیوندید
اطلاع از

0 نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه کامنت ها

پاسخگوی شما 9 الی 21

88216100 نوبت‌دهی مشاوره