به راحتی وقت مشاوره بگیرید همه ما در مراحل و زمان هایی از زندگی نیاز به صحبت کردن و مشاوره گرفتن از فردی داریم که بتواند ما را درک کند.
مشاوران حرفه‌ای و با تجربه
بازگشت وجه در صورت نارضایتی
مشاوره حضوری،آنلاین و تلفنی
انتخاب بهترین مشاور برای شما

بهترین روانپزشک در شرق تهران

مشاور بهترین روانپزشک در شرق تهران کیست؟ مشاور ازدواج وظایف روانپزشک در شرق تهران چیست؟ مرکز مشاوره بهترین مرکز مشاوره، روانشناسی و روانپزشکی سرویس ها سوالات متداول

بهترین روانپزشک در شرق تهران کیست؟

باید اذعان داشت روانپزشک نیز شخصی است که به سبب تخصصی که در زمینه درمان بیماری های روحی روانی دارد و می تواند با ارائه نسخه و قرص به درمان مراجعین بپردازد می تواند به این افراد کمک کند تا از میزان شدت اختلالات کم نموده و به ایشان کمک می نماید تا بتواند زندگی عادی خود را نیز به پیش برد.

زیرا اکثر مراجعینی که نیاز است از کمک های تخصصی روانپزشک بهره برند نیز دارای اختلالات روانشناختی شدیدی هستند که نیاز است قرص مصرف کرده و تحت درمان قرار گیرند.

لذا بدین سبب بهترین روانپزشک در شرق تهران در کلینیک روانشناسی روان آرام به سبب اینکه مدرک پزشکی داشته و می تواند نسخه های دارویی برای مراجعین تجویز کند می تواند علاوه بر ارائه مشاوره به مراجعین به صورت تخصصی تر با بهره گیری از داروهای متعدد موثر به کاهش میزان اختلالات مراجعین بپردازد.

مهم ترین تفاوت روانپزشک با روانشناس

بهترین روانپزشک در شرق تهران یعنی کلینیک روان آرام با برترین روانشناسان کلینیک در اکثر مواقع همکاری دارند ولیکن باید توجه داشت که روانپزشکی با روانشناسی متفاوت می باشد.

بهترین روانپزشک در شرق تهران

روانپزشک در شرق تهران می تواند از روان درمانی و یا رفتار درمانی به جای دارو استفاده کند؟

روانپزشک پس از تشخیص اختلال و شدت آن بسته به نیاز و شرایط مراجعین می تواند از روش های درمانی متعددی که در محتوا به آن ها اشاره شده استفاده نماید.لذا در مواقعی که مراجع نیاز به دارو داشته باشد روانپزشک حتما از دارو درمانی بهره می گیرد.

آیا روانشناس هم به مانند روانپزشک می تواند دارو تجویز کند؟

خیر روانپزشک به سبب مدرک پزشکی و روانپزشکی خود می تواند به دارو درمانی و تجویز نسخه های دارویی و مصرف قرص توسط بیمار بپردازد ولیکن روانشناس تنها می تواند از راهکارهای درمانی روانشناختی بهره گیرد.لذا بهترین روانپزشک در شرق تهران، کلینیک روانشناسی روان آرام می تواند با مهارت و تخصص بالا به درمان مراجعین بپردازد.

روانپزشک در چه اماکنی به درمان بیماران می پردازد؟

روانپزشک می تواند در مطب های خصوصی، خانه های سالمندان، بیمارستان های عمومی که به روانپزشکی هم می پردازند، دادگاه ها و..

4.6/5 - (115 امتیاز)

برخی وظایف بهترین روانپزشک در شرق تهران

درمان اختلالات روانشناختی توسط بهترین روانپزشک در شرق تهران

بهترین روانپزشک در شرق تهران می تواند با ارائه راهکارهای درمانی اعم از مشاوره و تجویز دارو به کاهش میزان مشکلات روانشناختی ذیل و درمان این اختلالات بپردازند (باید یادآور شد برخی از این اختلالات به واسطه نوع و شدت آن ها قابل درمان نبوده و روانپزشک تنها می تواند میزان شدت بروز اختلال را در بیماران کاهش و کنترل نماید)

لذا اختلالاتی که در جلسات روانپزشکی توسط روانپزشک مورد بررسی و درمان قرار می گیرند عبارتند از:

برخی از داروهای درمانی بهترین روانپزشک در شرق تهران

داروهای آرام بخش

از این داروها اغلب برای آرام نمودن مراجعینی که دچار اختلالات اضطراب یا مشکل بی خوابی هستند بهره گرفته می شود زیرا ضد اضطراب بوده و سبب آرام شدن ایشان می گردد و اضطراب و بی خوابی افراد کاهش می یابد.

خواب آور ها

این داروها می توانند برای افرادی که دچار اختلالات خواب هستند تاثیرات مفیدی داشته باشند.

داروهای ضد روان پریشی

از این داروها اکثرا برای درمان اختلالاتی مثل اختلال اسکیزوفرنی، اختلال دو قطبی و کاهش میزان شدت توهمات و هذیان های بیماران بهره گرفته می شود.

داروهای ضد افسردگی

علاوه بر بهره گیری از این داروها برای درمان افسردگی، از داروهای ضد افسردگی برای اختلالاتی اعم از وسواس، اختلالات مرزی، اضطراب و..استفاده می گردد.

و..که توسط بهترین بهترین روانپزشک در شرق تهران در جلسات درمانی مورد استفاده قرار می گیرند.

بهترین روانپزشک در شرق تهران

مرکز مشاوره و روانشناسی روان آرام، دارای مجوز رسمی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره بوده و توسط سرکار خانم دکتر آزیتا امین الرعایا تاسیس گردیده است. کادر کلینیک روان آرام را مشاورانی خبره، اساتید دانشگاهی و روان درمانگران به نام تشکیل داده اند. حوزه فعالیت این کلینیک روانشناسی را می‌توان حوزه فعالیتی وسیعی دانست چرا که خدمات ارائه شده در این مرکز مشاوره مشکلات روان شناختی، روان پزشکی، کودک و نوجوان، بزرگسالان، فردی، زوج درمانی، خانواده و حتی مشاوره های گروهی را نیز پوشش می‌دهد

بهترین روانپزشک در شرق تهران

روش های درمانی بهترین روانپزشک در شرق تهران علاوه بر دارو درمانی

همانطور که اذعان شد روانپزشک علاوه بر بهره گیری از تجویز دارو می تواند به مشاوره نیز بپردازد. از این رو از جمله روش های درمانی دیگری که بهترین روانپزشک می تواند در کلینیک روان آرام واقع در شرق تهران بهره گیرد نیز عبارتند از:

لذا باید توجه داشت هر یک از این راهکارهای درمانی نیز بر اساس میزان شدت بروز مراجعین توسط بهترین روانپزشک در شرق تهران مورد استفاده قرار می گیرد.

گاها مراجعین ممکن است هم نیاز به این روش های درمانی و هم دارو درمانی باشند و گاهی ممکن است نیاز بیمار به بهره گیری از داروهای درمانی به مراتب بیش از نیاز به روان درمانی و..باشد.

بنابراین بهره گیری از بهترین راهکارها و روش های درمانی توسط روانپزشک نیز تعیین می گردد.

بهترین روانپزشک در شرق تهران در کلینیک روان آرام

بهترین روانپزشک در شرق تهران یعنی کلینیک روانشناسی روان آرام به سبب تخصص بسیار بالا در زمینه درمان دارویی و روانپزشکی مراجعان به خوبی می تواند با استفاده از درمان های دارویی متناسب با نوع و شدت اختلال در بیماران به کاهش میزان بروز و درمان این اختلال می پردازد.

باید اشاره داشت روانپزشکان در کلینیک روان آرام پس از بررسی های لازم و تشخیص میزان شدت اختلال در بیمار با در نظر گرفتن شرایط و وضعیت سلامت جسمانی و روانی نیز از بهترین و موثرترین داروها و قرص ها که به بدن و روان بیمار لطمه ای وارد نسازد بهره می گیرد..

تا بیمار به سبب مصرف این داروهای تجویزی و نیز بهره مندی از جلسات مشاوره توسط روانپزشک بتواند به مرور میزان شدت بروز اختلال را در خود کاهش داده و بتواند آن را کنترل نماید.

بنابراین افراد می توانند جهت بهره مندی از جلسات تخصصی بهترین روانپزشک در شرق تهران، کلینیک روان آرام با شماره درج شده تماس حاصل نمایند.

بهره گیری از کمک های تخصصی روانپزشک می تواند سبب گردد، میزان شدت اختلالات در بیماران کاهش یافته و نیز به بیماران کمک کند تا با وجود اختلال نیز بتوانند به خوبی آن را مدیریت و کنترل کرده و نیز به درمان کامل آن بپردازند..

زیرا روانپزشکان کلینیک روان آرام به خوبی به حرف های مراجعین گوش فرا داده و سعی می دارند از تمام آنچه که نیاز است برای درمان بیمار بدانند، اعم از:

خلقیات، ساعات خواب و بیداری، میزان روابط و تعاملات و مدت زمان بروز مشکل و شدت آن و..مطلع گشته و در نهایت به صورت کاملا تخصصی و تشخیص نیاز مراجع به بهره مندی از بهترین روش درمانی جلسات درمانی را پیش برند.

بهترین روانپزشک در شرق تهران

بپیوندید
اطلاع از

0 نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه کامنت ها

پاسخگوی شما 9 الی 21

88216100 نوبت‌دهی مشاوره