به راحتی وقت مشاوره بگیرید همه ما در مراحل و زمان هایی از زندگی نیاز به صحبت کردن و مشاوره گرفتن از فردی داریم که بتواند ما را درک کند.
مشاوران حرفه‌ای و با تجربه
بازگشت وجه در صورت نارضایتی
مشاوره حضوری،آنلاین و تلفنی
انتخاب بهترین مشاور برای شما

معرفی بهترین روانشناس در تهران

مشاور دلایل مراجعه به روانشناس مشاور ازدواج ویژگی های یک روانشناس خوب مرکز مشاوره آشنایی با مرکز مشاوره ما سرویس ها سوالات متداول روانشناس خوب

مسلما هر فردی در طول زندگی خود ممکن است نیاز به مراجعه به روانشناس داشته باشد. به این منظور انتخاب بهترین روانشناس در تهران برای بسیاری از افراد از اهمیت بالایی برخوردار است. بهترین روانشناس در تهران ویژگی های مشخصی دارد که موجب افزایش مراجعه افراد گردیده است. اگر شما نیز می خواهید که به بهترین روانشناس در تهران مراجعه کنید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. ابتدا لازم است که شرح وظایف یک روانشناس را به طور چکیده بیان کنیم. روانشناس فردی است که دارای تحصیلات آکادمیک مرتبط با این رشته بوده و توانایی هایی از قبیل مشاوره را بر عهده دارد. روانشناس می تواند در حیطه های مختلفی اعم از تحصیلی، ازدواج، افسردگی، زناشویی و … مشاوره های لازم را در اختیار شما قرار دهد. مراجعین روانشناس به دلایل مختلفی ممکن است نیاز به مشورت با روانشناس داشته باشند و این را بدانید که او امین راز های شما است.

دلایل مراجعه به بهترین روانشناس در تهران

سوالی که در ابتدا لازم به آن فکر کنید این است که دلایل مراجعه به بهترین روانشناس در تهران چیست؟ آیا هر روانشناس لزوما تجربه و مهارت لازم برای ارائه مشاوره را دارد؟ امروزه مشاوره در زندگی بشر از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. پیشرفت تکنولوژی با وجود فواید فراوانی که داشته مشکلات دیگری را نیز با خود به همراه دارد. برای مثال فرد ممکن است درگیر انواع اعتیاد، وسواس، مشکلات روحی، افت تحصیلی و … شود. به همین دلیل لازم است که حتما از بهترین روانشناس در تهران مشاوره بگیرد. همین تکنولوژی سطح استرس بسیاری از انسان ها را به میزان قابل توجهی افزایش داده است. استرس و اضطراب خود منشا بسیاری از بیماری های روحی و جسمی مختلف است و از این رو لازم است که کنترل شود. با مراجعه به روانشناس می توانید به کاهش و کنترل سطح استرس خود کمک کنید.

آیا برای مراجعه به روانشناس حتما باید مشکلات روانپزشکی داشته باشیم؟

یک سوال مهم و اساسی! آیا هر فردی که به روانشناس مراجعه می کند اختلالات روحی و روانی دارد؟ از جمله این اختلالات می توان به افسردگی اساسی، مانیا، دو قطبی، وسواس فکری و … اشاره کرد. خیر! پاسخ سوال منفی است. لزوما هر فردی که به روانشناس مراجعه می کند بیماری روحی ندارد، بلکه هر انسانس اعم از سالم و بیماری در طول زندگی خود به راهنمایی و مشاوره احتیاج دارد و یکی از بهترین افرادی که می تواند این مشاوره های لازم را در اختیار آن ها قرار دهد همین روانشناس است. پس انتخاب بهترین روانشناس در تهران امری حائز اهمیت است

بهترین روانشناس در تهران

مراحل مشاوره روان درمانی

یک روانشناس عموما در سه مرحله اصلی خدمات روانشناسی خود را به مددجو ارائه می دهد. این سه مراحله اصلی عموما به صورت زیر می باشد:

راهنمایی

راهنمایی در مواقعی است که شما می خواهید از یک مشکل خاصی پیشگیری کنید، برای مثال پیشگیری از افت تحصیلی، طلاق، اعتیاد و غیره. در واقع در این مرحله هنوز مشکلی ایجاد نشده است.

مشاوره

مشاوره در مواقعی است که یک مشکل ایجاد شده است اما به مرحله جدی نرسیده است. روانشناس به شما کمک می کند تا از پیشرفت و افزایش مشکل جلوگیری کنید و آن را به مرور حل کنید.. برای مثال هنگامی که مشکلی در خانواده و یا میان همسران به وجود می آید و هنوز شدت نیافته است.

درمان

در این مرحله با پیشرفت و شدت یافتن مشکل مواجه هستیم و به همین علت روانشناس باید اقدامات درمانی را شروع کند. در واقع در این مراحله روانشناس از تکنیک های مختلف روان درمانی استفاده می کند.

بهترین روانشناس باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

• امین و رازدار
• دانش بالا و به روز
• عدم قضاوت و سرزنش
• شنونده فعال و مهربان

آیا هر فردی که به روانشناس مراجعه می کند از مشکلات روانپزشکی رنج می برد؟

خیر، همان گونه که گفته شد روانشناس خدمات مشاوره مختلفی را ارائه می دهد.

آیا زمان خاصی برای مراجعه به روانشناس وجود دارد؟

خیر محدودیتی از این بابت وجود ندارد اما مسلما پیشگیری بهتر از درمان است.

4.7/5 - (470 امتیاز)

یک روانشناس خوب چه ویژگی هایی دارد؟

حال نوبت به بررسی ویژگی های بهترین روانشناس در تهران می رسد. به نظر شما یک روانشناس خوب باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ در اینجا به برخی از مهم ترین ویژگی های یک روانشناس مناسب اشاره کرده ایم:

مرکز مشاوره و روانشناسی روان آرام، دارای مجوز رسمی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره بوده و توسط سرکار خانم دکتر آزیتا امین الرعایا تاسیس گردیده است. کادر کلینیک روان آرام را مشاورانی خبره، اساتید دانشگاهی و روان درمانگران به نام تشکیل داده اند. حوزه فعالیت این کلینیک روانشناسی را می‌توان حوزه فعالیتی وسیعی دانست چرا که خدمات ارائه شده در این مرکز مشاوره مشکلات روان شناختی، روان پزشکی، کودک و نوجوان، بزرگسالان، فردی، زوج درمانی، خانواده و حتی مشاوره های گروهی را نیز پوشش می‌دهد

بهترین روانشناس در تهران

سخن پایانی

حال که تا حدودی با ویژگی ها و وظایف بهترین روانشناس در تهران آشنا شدید ممکن است به دنبال یک روانشناس معتبر و ماهر باشید. مرکز مشاوره و کلینیک تخصصی روان آرام مشاوران و روانشناسان ماهری دارد که می توانند به بهترین شکل ممکن خدمات مشاوره را به شما عزیزان ارائه ذهند. بهترین روانشناس در تهران هم به صورت حضوری و هم به صورت غیر حضوری مشاوره می دهد و همین امر روند درمان را به میزان قابل توجهی آسان کرده است.

بپیوندید
اطلاع از

0 نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه کامنت ها

پاسخگوی شما 9 الی 21

88216100 نوبت‌دهی مشاوره