به راحتی وقت مشاوره بگیرید همه ما در مراحل و زمان هایی از زندگی نیاز به صحبت کردن و مشاوره گرفتن از فردی داریم که بتواند ما را درک کند.
با چه مردانی نباید وارد رابطه شد

با چه مردانی نباید وارد رابطه شد

با چه مردانی نباید وارد رابطه شد ؟

هر قدر هم فرد خوش بینی باشید، نباید به هر مردی که از شما تقاضای رابطه می کند، اعتماد کنید و با او وارد رابطه شوید.  در قسمت پایین به چند مورد اشاره کرده ایم که با چه مردانی نباید وارد رابطه شد.

1- مردی که پیش از شما با دخترهای بسیار زیادی در ارتباط بوده است.

همه ی ما گذشته ای داشته ایم ولی به مردی که روابط بسیاری زیادی در گذشته داشته، نمی توان به راحتی اعتماد کرد.  زمانی که روابط گذشته ی مردی آن قدر زیاد است که نمی توانید از آن ها سردربیاورید این موضوع به عنوان یک علامت هشدار در می آید که او فرد متعهدی نیست.  باید بفهمید چرا هیچ کدام از روابط گذشته ی او به سرانجام نرسیده اند. در این مقاله قصد داریم بگویم که با چه مردانی نباید وارد رابطه شد ؟

آیا او به طرف مقابل خیانت کرده است؟

آیا بعد از یک مدت زمان طولانی همچنان به این رابطه تعهدی نداشته است؟

با وجود دخترهای زیادی که در گذشته اش وجود دارند، احتمال اینکه به سمت یکی از آن ها بازگردد زیاد است.

2- مردی که در مورد آینده ی رابطه هیچ صحبتی نمی کند.

مردی که از برنامه های ذهنیش صحبت نمی کند یا در مورد آینده حرفی نمی زند، تمایلی به جدی شدن رابطه با شما ندارد.  بدون اینکه در مقابل شما احساس مسئولیت داشته باشد، به چیزی متعهد نیست و به زندگی باب میلش ادامه می دهد.

3- مردی که در اغلب اوقات بدون شما بیرون می رود.

اگر مردی در مقابل شما قرار دارد که بیشتر اوقات به تنهایی بیرون می رود و از شما نمی خواهد که همراهی اش کنید این موضوع یک علامت هشدار است.  مرد مقابل شما باید شما را به دوستان و آشنایان خودش نشان دهد و با دوستان و آشنایان شما نیز آشنا شود.. اگر احساس کردید که شما را پنهان می کند و دوست ندارد در جمع های دوستانه اش باشید، به این معناست که شما و این رابطه برای او چندان جدی نیستید.  یا به شما خیانت می کند یا تمایلی به بودن در این رابطه ندارد.

با چه مردانی نباید وارد رابطه شد

4- مردی که به سفر کردن اعتیاد دارد.

دیدن مناطق مختلف و مکان های جدید امری کاملا طبیعی است. اما فردی که به مسافرت اعتیاد دارد، فردی است که دوست ندارد وارد رابطه ی جدی شود و به تشکیل خانواده فکر نمی کند.  یک خانم ممکن است به دلیل شغل و شرایط کاری و زندگی اش نتواند او را در سفرهای پی در پی اش همراهی کند، این موضوع باعث می شود که حضور آن زن روز به روز کمرنگ تر شود.

5- مردی که بیش از حد به کارش علاقه دارد.

مردی که سخت کوش است و تلاش زیادی می کند، قطعا جذابیت زیادی دارد.  یک مرد بسیار پرکار ممکن است آن قدر به شغل و آینده اش متعهد باشد که نتواند وارد یک رابطه جدی شود.  این فرد به این دلیل که سرگرم انجام کارهایش است وقت لازم برای تمرکز روی خودش و رابطه اش ندارد.

6- با مردی که با زن های دیگر بیش از حد گرم می گیرد نباید وارد رابطه شد.

مردی که با زن های اطرافش بیش از حد گرم می گیرد، دنبال یک رابطه جدی و باسرانجام نیست.  زیرا که در صورتی که رابطه برایش جدی بود از این کار دست می کشید و فقط با همان زن حرف میزد و شوخی می کرد.  شوخی و سرزندگی ایرادی ندارد، ولی وقتی مردی وارد یک رابطه ی جدی شده است، نباید با زنان دیگر رفتاری گرم و صمیمانه داشته باشد.

7- مردی که وابستگی زیادی به مادرش دارد.

اینکه یک مرد از نظر احساسی به مادرش نزدیک باشد و از صمیم قلب دوستش بدارد موضوع خوبی است. زمانی که یک مرد تمام اسرار زندگی اش را برای مادرش بازگو می کند، این موضوع روی رابطه عاطفی اش اثر می گذارد. و این یک زنگ خطر است. این جوابی است که می توان به سوال با چه مردانی نباید وارد رابطه شد است.

8- مردی که هنوز در مورد رابطه ی قبلی اش صحبت می کند.

با چه مردانی نباید وارد رابطه شد ؟طبیعی است که مردی گاهی اوقات در لابه لای حرف هایش از رابطه قبلی اش صحبت کند. اما اگر این کار بیش از تعداد دفعات عادی بود، می تواند یک علامت هشداردهنده باشد. اگر طرف مقابل شما دائما به رابطه ی قبلی اش فکر می کند، نشانه ی آن است که نمی تواند به شما متعهد باشد. وقتی مردی دائما از گذشته اش صحبت می کند یعنی برای شما یا احساساتتان هیچ ارزش و احترامی قائل نیست.

9- مردی که دوستانش خیلی جوان تر از خودش هستند.

همه ی ما دوستانی با سنین مختلف داریم. اما لحظاتی وجود دارد که یک مرد فقط دوستانی از خودش کوچک‌تر دارد و این نشانه این است که آن فرد به بلوغ فکری نرسیده است. زمانی که دوستان آن فرد اهل مهمانی و خوش گذرانی باشند و در مورد روابطشان جدی نباشند، ناخودآگاه روی آن فرد هم تاثیر می گذارد و شبیه آن ها می شود. شخصیت هر کس تا حد زیادی شبیه دوستانش خواهد بود.

10- زمانی که مثل دوران دبیرستان لباس می پوشد.

اگرچه لازم نیست با بالارفتن سن به طور کامل تغییر کنیم ولی در یکسری موارد باید رشد کنیم.  اگر مرد مورد نظر شما هنوز هم مثل دوران دبیرستان لباس می پوشد، به این معنی است که طرز فکر او هنوز در همان سطح است.  چنین فردی نه به رابطه ی جدی و نه به ازدواج فکر نمی کند.

11- مردی که بسیار ولخرج است و برای آینده اش پس انداز نمی کند.

خرج کردن و لذت بردن از پولی که به دست می آوریم خیلی خوب است. اما کسی که تمام حقوق ماهیانه اش را با ولخرجی از دست می دهد، به فکر آینده ی خود نیست. چنین فردی نه تنها از لحاظ مالی بلکه در دراز مدت هم به آینده اش فکر نمی کند.

12- مردی که دائما شغلش را عوض می کند یا بیکار است.

دوام آوردن و ماندن در یک کار به هیچ وجه ساده نیست. اما اگر طرف مقابلتان دائما شغلش را عوض می کند و یا بیکار است، این موضوع یک علامت هشدار است. این فرد نه می تواند شغل ثابتی داشته باشد و نه کار کردن یک موضوع جدی برایش به شمار می آید. با جدی نگرفتن مسئله مهمی مثل پول درآوردن، او به فکر تعهد و رابطه ی جدی نیست.

13- مردی که حسود است.

زمانی که کمی از رابطه می گذرد و جدی می شود، هنگامی که دوست یا همکار مردتان با شما مکالمه می کند، از کوره در میرود و حسادت می کند. حتی به رابطه ی بین شما و برادرتان نیز حسادت می کند، به طور مثال می گوید که بیش از حد همدیگر را بغل کردید. این رفتارها در ابتدای رابطه جذاب است، اما رفته رفته جذابیت خودش را از دست می دهد و بیش از اندازه محدود کننده خواهد بود. این یکی از علامت هایی است که پاسخ سوال با چه مردانی نباید وارد رابطه شد است.

14- مردی که دست بزن دارد.

مردی که شما را می نشاند، یا بازویتان را می گیرد، موهایتان را می کشد یا کتکتان می زند، مردی است که دست بزن دارد. بودن با چنین مردی عین دیوانگی است، اما گاهی اوقات با بهانه های مختلفی خودمان را گول می زنیم. اما پیش از آنکه مشکلات بودن با چنین مردی برایتان به مشکل جدی تبدیل شود، خودتان از رابطه بیرون بیایید.

15- مردان خودشیفته.

مردی است که زمانی که از لباس شما خوشش نمی آید به زبان می آید. در زمانی که برای اولین بار می خواهید با دوستانتان برنامه بگذارید، داد و بیداد راه می اندازد. در صورتی که بچه داشته باشید، به چشم هایش نگاه نمی کند. دوست ندارد خواهر یا مادرتان را ببینید. زندگی با چنین مردی جز بحث و جدل چیزی به همراه ندارد. و درنهایت خیلی زود خسته خواهید شد.

16- مردی که بخیل است.

بر سر راه موفقیتتان یکسری موانع می گذارد. اگر ترفعیع رتبه ای بگیرید، آن را کوچک می شمارد. موقعی که در مورد شما صحبت می کند از کلمات و عبارات تحقیرآمیزی استفاده می کند. این موضوعات می تواند برای شما یک تلنگر باشد. خیلی از مردها هستند که از پیشرفت زن زندگی اش خوشحال نمی شود و دستاوردها و استعدادهای شما تاثیر مثبتی بر آن ها ندارد.

17- مردی که شما را نادیده می گیرد.

بعضی از مردان چنین هستند که دوست دارد دختر را دل آزرده کنند تا خودش به رابطه پایان دهد. چنین مردانی حتی آنقدری برای طرف مقابلشان احترام و ارزش قائل نیستند که با او در مورد تمام کردن رابطه صحبت کنند. برایشان هیچ فرقی نمی کند که این دختر  برای همیشه در زندگی اش باشد یا خیر. اگر می بینید که طرف مقابل شما برخورد سردی دارد، و پس از گفت و گو به نتیجه ی مطلوبی نرسیدید، می توانید حس واقعی تان را بیان کنید و مدتی از او فاصله بگیرید.با چه مردانی نباید وارد رابطه شد

18- زمانی که تکلیف شما را مشخص نمی کند.

زمانی با مردی وارد رابطه می شوید، از همان اول هدف رابطه را مشخص کنید. مردانی که رابطه ی جدی نمی خواهند، با هیچ گونه پیشنهادی جلو می آیند و از شما می خواهند بدون اطلاع خانواده و بدون ذکر مدت معینی همدیگر را بشناسید. اگر رابطه شما با پیشنهاد ازدواج شروع نمی شود، بعد از مدتی به او بگویید تا تکلیف رابطه را مشخص کند و بگوید که چه برنامه ای دارد. فکر می کند که آینده رابطه شما به کجا می رسد و اگر پاسخ او چیزی جز ازدواج بود، بدانید که این رابطه نافرجام است. برای اطلاعات بیشتر مقاله نشانه های مردی که قصد ازدواج ندارد را بخوانید.

برای چه با مردی که با زن های دیگر بیش از حد گرم می گیرد نباید وارد رابطه شد؟

مردی که با زن های اطرافش بیش از حد گرم می گیرد، دنبال یک رابطه جدی و باسرانجام نیست. زیرا که در صورتی که رابطه برایش جدی بود از این کار دست می کشید و فقط با همان زن حرف میزد و شوخی می کرد.  شوخی و سرزندگی ایرادی ندارد، ولی وقتی مردی وارد یک رابطه ی جدی شده است، نباید با زنان دیگر رفتاری گرم و صمیمانه داشته باشد.

برای چه با مردی که وابستگی زیادی به مادرش دارد نباید وارد رابطه شد؟

اینکه یک مرد از نظر احساسی به مادرش نزدیک باشد و از صمیم قلب دوستش بدارد موضوع خوبی است. زمانی که یک مرد تمام اسرار زندگی اش را برای مادرش بازگو می کند، این موضوع روی رابطه عاطفی اش اثر می گذارد. و این یک زنگ خطر است. این جوابی است که می توان به سوال با چه مردانی نباید وارد رابطه شد است.

برای چه با مردی که در مورد آینده ی رابطه هیچ صحبتی نمی کند نباید وارد رابطه شد؟

مردی که از برنامه های ذهنیش صحبت نمی کند یا در مورد آینده حرفی نمی زند، تمایلی به جدی شدن رابطه با شما ندارد.  بدون اینکه در مقابل شما احساس مسئولیت داشته باشد، به چیزی متعهد نیست و به زندگی باب میلش ادامه می دهد.

4.6/5 - (336 امتیاز)
بپیوندید
اطلاع از

3 نظرات
جدیدترین ها
قدیمی ها بیشتر رای
Inline Feedbacks
مشاهده همه کامنت ها
بی نام
1 سال قبل

درود
افرادی که شرایط ازدواج ندارند ولی نیاز عاطفی دارند باید چه خاکی برسرشان بریزند؟

مينا
1 سال قبل
پاسخ به  بی نام

چه سواليه دوست دختر يا دوست پسر وا?

نیلا
8 ماه قبل
پاسخ به  بی نام

هیچکار، از اخر خودت میزنی تو سرت وقتی بهت خیانت کنه یا یهو داماد شه، اصلا برای کمبودات سمت کسی نرو که اخرش ضرره

پاسخگوی شما 9 الی 21

88216100 نوبت‌دهی مشاوره