به راحتی وقت مشاوره بگیرید همه ما در مراحل و زمان هایی از زندگی نیاز به صحبت کردن و مشاوره گرفتن از فردی داریم که بتواند ما را درک کند.
آیا مرد خیانتکار درست میشود

آیا مرد خیانتکار درست میشود

آیا مرد خیانتکار درست می شود و می توان زندگی را با او ادامه داد؟

بیشترین سوالی که بانوان از خود می پرسند و ساعت ها انرژی صرف فکر کردن به آن می کنند و در انتها هم بی پاسخ می مانند فکر به این است که آیا مرد خیانتکار درست میشود یا خیر؟ آیا می توان دوباره با او زندگی کرد یا خیر؟

از آنجایی که مقوله دوستی و آشنایی با زن و شوهری که زیر یک سقف باهم زندگی می کنند فرق دارد باید نکاتی را درباره پرسش اساسی آیا مرد خیانتکار درست میشود بیان نمود که می توانند مفید واقع شوند.

آیا مرد خیانتکار درست میشود و دیگر خیانت نمی کند؟

برخی زوجین پس از آشکار شدن خیانت مرد به جلسات مشاوره می آیند و حال روحی هر دو از این بابت بسیار آشفته می باشد ولیکن هر دو در برخی مواقع در حال تلاش هستند که ریسمان پیوند و زندگی شان با این اتفاق پاره نشود و مو به پیچش مو تبدیل نگردد.

اینکه لزوما و با اطمینان در پاسخ به آیا مرد خیانتکار درست میشود و دیگر خیانت نمی کند بگوییم بله بسیار تعجب آمیز می گردد.هیچ انسانی نمی تواند دیگری را از هر نوع منجلابی بیرون بکشد مگر به خواسته خود فرد!

برخی مردها در جلسات مشاوره زوج درمانی تماما از خیانت ناخواسته خود پشیمان و آشفته هستند و در بیشتر مواقع هم وابستگی بسیاری به همسر خود دارند و نمی توانند جدایی از او را تصور کنند.

اینکه آیا مرد خیانتکار درست میشود یا خیر به عوامل متعددی وابسته است که ممکن است در هر زندگی زناشویی متفاوت باشد.

برخی مردان در زندگی مشترکشان کوچکترین مسئله ای وجود ندارد و خیانت می کنند و برخی به سبب اختلافی که با همسر خود دارند به سمت و سوی خیانت می روند..

گاهی در هر گروه عده ای هستند که چشمانشان باز می شود و متوجه اشتباه بزرگ خود می شوند ولیکن عده ای هم نه تنها پشیمان نبوده بلکه این کار را یا توجیه کرده یا کتمان و پنهان می کنند.

آیا مرد خیانتکار درست میشود

نشانه های مرد خیانتکار

  • اغلب این مردان محبت عاطفی و جنسی کمتری نسبت به قبل دارند.
  • مردان خیانتکار بیش از هر زمانی دروغ می گویند و گاهی دروغ های خود را فراموش می کنند.
  • مردان خیانتکار بسیار پنهان کاری می کنند.
  • اغلب مردان خیانتکار بسیار وابسته به تلفن همراه شده و در طی روز بجای صحبت با همسر در حال چت کردن(پیام دادن) مداوم و بیش از حد است.
  • اغلب از نشانه های مرد خیانتکار ایراد گرفتن بسیار و بدون دلایل منطقی می باشد.
  • مرد خیانتکار گوشه گیری بسیاری در کنار همسر خود دارد و به او بی محلی می کند.
  • معمولا این مردان پس از ساعات کاری خود هم تنها بدون همسر بیرون رفته و این امر بسیار پرتکرار می گردد.
  • مرد خیانتکار اغلب قدرت طلبی بسیاری پیدا کرده و بدرفتاری ها و بی احترامی هایی را نثار همسر  خود می کند.
  • مرد خیانتکار به شادی های همسر توجه نکرده و زیبایی های همسر خود را ندیده و به او یاداور نمی شود.به طور کل زن به چشم وی نمی آید ولیکن از دیگر زن ها تعریف می کند.
  • و..

آیا مرد خیانتکار درست میشود که بتوان زندگی زناشویی با همسرش را بهتر نمود؟

از آنجایی که پیشتر هم اشاره کردیم اکثر مردانی که خیانت می کنند بسیار همسر خود را دوست دارند و به هنگام جلسات مشاوره به اشتباه ناخواسته خود اغراق می کنند.برخی از آنها ناخواسته وارد این خیانت شده اند و برخی به سبب ناراضی بودن از زندگی زناشویی خود.

بنابراین هر یک دلایل خود را داشته و به این خیانت تن داده و سپس پشیمان شده اند.

روانشناسان اغلب به خانم پیشنهاد می دهند به سبب زندگی زناشویی شان فرصتی دیگر نیز به مرد خیانتکار پشیمان خود دهد و این فرصت تنها برای زوجینی که با یکدیگر زندگی می کنند و در مرحله آشنایی نیستند صدق می کند.

لذا مردانی که از خیانت خود شرمسار و خجالت زده و صد البته پشیمان هستند هرگز دیگر به خیانت فکر نمی کنند.ولیکن اگر باز هم این اتفاق افتد مشخص می گردد که پشیمانی حقیقی در کار نبوده است.

آیا مرد خیانتکار درست میشود

آیا مرد خیانتکار درست میشود و تغییر پایدار دارد؟

اغلب زوجینی که گرفتار این مساله شده اند نمی دانند باید چگونه رفتار کنند.نمی دانند به همسرشان می توانند اعتماد داشته باشند یا خیر..

به همین سبب تصمیم گیری برای بخشش مرد خیانتکار برایشان بسیار دشوار شده و نمی دانند همسرشان می تواند اصلاح شود و دیگر به سمت خیانت نرود یا خیر.

از این رو نباید با دلداری های بی سر و ته و راه حل های تو خالی و غیرتخصصی به زن دلداری داد بلکه در این شرایط تنها جلسات مشاوره روانشناسی و زوج درمانی می تواند به بهبود شرایط و حفظ سلامت روان و جسم زن و مرد کمک کند.

زن به سبب خیانتی که دیده و اعتمادی که از دست داده برآشفته گشته و مرد به سبب آبروی ریخته شده و پی به اشتباه بزرگش و همچنین احتمال فروپاشی زندگی اش و..

آیا مرد خیانتکار درست میشود؟

مواردی وجود دارند که می توانند تا حدودی در پی بردن به پاسخ این ابهام کمک کننده تلقی شوند.لذا باید به رفتارهای مرد خیانتکار پس از طی کردن جلسات مشاوره توجه و دقت نمود.

در این دوران شاید همچنان تلخی و بی احساسی زن نسبت به مرد نمایان باشد که امری طبیعی بوده و مرد باید به این احساس احترام بگذارد و از زن طلبکار نگردد.

  • آیا مرد همچنان گوشه گیری کرده و به زن محبت کلامی نمی کند؟
  • آیا مرد همچنان رفت و آمدهای پرتکرار پس از ساعات کاری خود دارد؟
  • آیا مرد همچنان به زن گیر داده و ایرادهای ناچیزی از او می گیرد؟
  • آیا مرد در اوایل مهربان بوده و باز پس از چندی به رفتارهای قبلی خود ادامه می دهد؟
  • آیا مرد پس از جلسات مشاوره صمیمیت بیشتری با همسرش دارد؟
  • آیا مرد در تلاش است که همسرش او را ببخشد؟
  • آیا مرد قدردان زحمات همسرش در خانه می باشد؟
  • آیا میل به محبت کلامی و جنسی دارد؟

باید توجه داشت در اغلب موارد مردانی که در حال خیانت هستند اگر پیش از خیانت علاقه وافری به محبت و ابراز علاقه جنسی نسبت به همسر خود نشان می دادند به هنگام خیانت نمی توانند به همسرشان نزدیک شده و رابطه جنسی برقرار کنند.

? این نیز می تواند چند علت متعدد داشته باشد:

  • دیگر از جذابیت های همسرش لذت نمی برد.
  • همسرش را با زن دیگری مقایسه می کند.
  • به سبب عذاب وجدانی که دارد با همسرش وارد رابطه نمی شود.
  • در آن زمان هیچ میلی به ابراز علاقه جنسی به همسرش ندارد.
  • و..

آیا مرد خیانتکار درست میشود

پیشنهاداتی برای ارتباط بهتر زوجین پس از جلسات مشاوره

به سبب سردی رابطه و بی اعتمادی زن به مرد بهتر است مرد بیشتر به زن نزدیک شده و سعی کند رابطه اش با همسر خود را بهبود بخشد.

  • تعریف و بیان داشتن حقیقت نه توجیه
  • ابراز پشیمانی حقیقی
  • درک زن و پذیرش احساسات آسیب دیده او
  • عمیق تر شدن در ابراز عشق به همسر
  • و..

تعریف و بیان داشتن حقیقت نه توجیه

بهتر است مرد دوباره به زن در مورد حقیقتی که اتفاق افتاده و سبب خیانت وی گشته صحبت کند و اشتباه خود را توجیه نکند.

از اشتباهی که مرتکب شده فرار نکرده و دلایل بچگانه ای را عنوان نکند بلکه اگر مشکلی وجود داشته که سبب شده به این سمت کشیده شود بیان کرده و از زن بخواهد به او در حل کردن و جبران این اشتباه فرصتی داده و به وی کمک کند.

ابراز پشیمانی حقیقی

بهتر است مرد با تمام وجود به اشتباه خود پی برده و پشیمانی خود را خالصانه به همسرش ابراز دارد.

درک زن و پذیرش احساسات آسیب دیده او

بهتر است مرد پذیرای احساسات زن باشد و خود را آماده رو به رو شدن با احساسات همسرش کند.ممکن است زن فریاد زده.خشمگین شود و گریه کند.بهتر است مرد او را در آغوش گرفته و پذیرای احساساتش باشد.

عمیق تر شدن در ابراز عشق به همسر

برای پی بردن به اینکه آیا مرد خیانتکار درست میشود بهتر است به احساسات او پس از جلسات مشاوره دقت نمود.اصولا مردی که از خیانت خود پشیمان باشد به همسر خود نزدیک تر شده و سعی می کند بیشتر به او عشق بورزد.با او صمیمی تر شده و به او وفادارتر می شود.و به تعهد با او پایبند باشد.

آیا مرد خیانتکار درست میشود

مشاوره روانشناسی در کلینیک روانشناسی روان آرام

روانشناسان کلینیک روان آرام با جلسات تخصصی در خصوص میزان درصد احتمال اینکه ایا مرد خیانتکار درست میشود با زوجین به گفتگو پرداخته و به ارائه راهکارهای متعدد برای بهبود رابطه در خصوص رضایت زن به ادامه زندگی پس از مشاهده خیانت همسرش به خود می پردازند.

? زوجین می توانند برای بهره مندی از جسات مشاوره تخصصی با کلینیک روانشناسی روان آرام تماس حاصل کنند.

نشانه های مرد خیانتکار چیست؟

اغلب این مردان محبت عاطفی و جنسی کمتری نسبت به قبل دارند.همچنین مردان خیانتکار بیش از هر زمانی دروغ می گویند و گاهی دروغ های خود را فراموش می کنند.مردان خیانتکار بسیار پنهان کاری می کنند.لذا در محتوا به موارد بیشتری اشاره شده است.

آیا پس از خیانت مرد به زن می توان دوباره با وی زندگی کرد؟

توصیه می گردد زوجین حتما به روانشناسی متخصص مراجعه کرده و پس از طی کردن جلسات درمانی بهترین تصمیم را برای خود بگیرند.لذا مشاوره یک روانشناس متخصص زوج نیز بسیار می تواند به خوب شدن حال روحی و روانی زن در طی کردن این مساله کمک کند.

مرد خیانتکار ممکن است دوباره به سمت خیانت برود؟

باید توجه نمود مرد نیز از این مساله ناراحت و پشیمان می باشد یا خیر.در طی جلسات مشاوره روانشناسی این مرد ممکن است این مرد احساس پشیمانی کرده و ابراز ندامت کند.و برخی هیچ عکس العملی نشان ندهند بنابراین این پرسش نیازمند پاسخی تخصصی می باشد.

4.6/5 - (109 امتیاز)
بپیوندید
اطلاع از

2 نظرات
جدیدترین ها
قدیمی ها بیشتر رای
Inline Feedbacks
مشاهده همه کامنت ها
صبا
4 ماه قبل

سلام آیا مردی ک باعمه خودش رابطه داشته و بعد از بخشیدنش بازهم چندین بار خیانت کرده درست شدنیه؟و اینم بگم هنگام رابطه جنسی ب همسرش پیشنهادهای زشت میده

سمن
17 روز قبل
پاسخ به  صبا

هرگز درست نمیشه همچین مردی

پاسخگوی شما 9 الی 21

88216100 نوبت‌دهی مشاوره