به راحتی وقت مشاوره بگیرید همه ما در مراحل و زمان هایی از زندگی نیاز به صحبت کردن و مشاوره گرفتن از فردی داریم که بتواند ما را درک کند.
مشاوره روانشناسی شرق تهران

مشاوره روانشناسی شرق تهران

بهترین کلینیک مشاوره روانشناسی شرق تهران:

داشتن یک مشاور سلامت روان در زندگی یکی از بهترین تصمیماتی است که هر شخصی می تواند بگیرد. همه ما در طول زندگی خود ، بحران ها و چالش هایی را پشت سر می گذاریم که گاهی قادر به حل کردن آن ها بدون کمک فردی متخصص نیستیم. برای داشتن یک مشاوره مفید ، ابتدا باید یک مرکز مشاوره خوب انتخاب کرد.در ادامه نکاتی برای انتخاب یک کلینیک روانشناسی شرق تهران،  برای گرفتن مشاوره روانشناسی شرق تهران را بیان می کنیم :

اما پیش از ورود به مطلب ، اگر به دنبال کلینیک مشاوره روانشناسی  می گردید که به طور تخصصی به مشکلات شما بپردازد ، ما به شما روان آرام را پیشنهاد میکنیم. مرکز مشاوره روان آرام به مجرب ترین کادر مشاوره و روانشناسی ، به صورت آنلاین ، حضوری و تلفنی جلسات مشاوره را برگزار می کنند و زندگی بهتری را برای شما به ارمغان می اورند. در ادامه این مطلب مهم ترین ویژگی های بهترین مراکز مشاوره و کلینیک تخصصی روان آرام را ذکر می کنیم.

روان آرام مرکز تخصصی مشاوره روانشناسی شرق تهران به شما در  داشتن روانی آرام کمک خواهد کرد.

ویژگی های بهترین کلینیک مشاوره روانشناسی شرق تهران:

– تخصصی و حرفه ای بودن

افرادی که مشاوره و روانشناسی دیگران می پردازند ، باید حرفه ای عمل کنند. چرا که سخنان و صبحت های آن ها به روان انسان بر می گردد که از مهم ترین قسمت های زندگی انسان است. بهترین کلینیک مشاوره روانشناسی شرق تهران در کادر مشاوره خود از افراد حرفه ای ، با تجربه و با سابقه استفاده می کند که تمامی جلسات را هدفمند برگزار می کنند و به طور تخصصی به مشکلات و اختلالات روحی و ذهنی می پردازند.

– مدیریت زمان

برای یافتن بهترین مرکز مشاوره روانشناسی شرق تهران ، توجه کنید که مرکز مشاوره باید برنامه ، بودجه و نیازهای مرکز خود را ، به گونه ای برنامه ریزی کند که به نفع مشتری نیز باشد. هنگامی که یک کلینیک روانشناسی شرق تهران را بررسی می کنید ، توجه کنید که هزینه ی مشاوره نسبت به زمان آن ، در مقایسه با مراکز دیگر متناسب هست یا خیر.

همچنین مرکز مشاوره ای که انتخاب می کنید باید بتواند بیشترین بهبودی را در کمترین زمان ممکن حاصل کند. چرا که هرچه مشکلات روحی بیشتر به درازا بکشند تاثیرات بیشتری بر زندگی فرد می گذارند. هرچند که اکثر اختلال های روحی و بیماری های روانی مدت زمان طولانی را برای درمان می طلبند ، اما مشاور شما نیز باید تلاش خود را در زمینه بهبود سریع انجام دهد.

 

– مشاوره در زمینه های متفاوت

در جستجوی کلینیک مشاوره روانشناسی شرق تهران ، به لیست پزشکان و متخصصان سلامت روان مرکز مشاوره دقت کنید. مرکز مشاوره ای را انتخاب کنید که در زمینه های متفاوت خدمات ارائه می دهند ، تا در صورت نیاز و توصیه ی مشاور خودتان برای کمک گرفتن از تخصصی دیگر ، در همان مرکز مشاوره ای که به آن اعتماد کرده اید ، آن شخص را پیدا کنید. مزیت آن ، این است که مشاور شخصی شما با متخصص دیگر در یک محیط کار کرده و ارتباط دارند و راحت تر می توانند در مورد شما با هم به توافق نظر و راه حل بهتری دست یابند.

مشاوره روانشناسی شرق تهران

در روان آرام کلینیک مشاوره روانشناسی شرق تهران این امکان فراهم شده است تا در زمینه های زیر به مشاوره بپردازید : 

– مهارت های ارتباطی خوب

یک مرکز مشاوره باید شامل مشاورانی با مهارتهای ارتباطی شفاهی و کتبی بسیار خوبی باشد. شما ممکن است کودک خود را به مرکز مشاوره ببرید ، ممکن است شخصی باشید که با در روابط اجتماعی دچار بحران شده اید و یا حال روحی خوبی ندارید ، مشاوران و دیگر کارکنان مرکز مشاوره باید بتوانند با شما ، ارتباطی خوب برقرار کنند و حضور در مرکز برای شما سخت نباشد. اگر برای کودکتان به دنبال مرکز مشاوره روانشناسی شرق تهران هستید ، اطمینان حاصل کنید که به صورت تخصصی مشاوره در زمینه کودکان ، ارائه خواهد شد.

– محیط آرامش بخش 

محیط یک مرکز مشاوره و ظاهر آن ، در ارتباط برقرار کردن شما با آن جا ، بسیار موثر است. شما در برخورد اول با ظاهر مرکز مشاوره باید بتوانید احساس آرامش کنید و اضطراب درونی شما را افزایش ندهد. همچنین شما حدودا ۵۰ دقیقه در دفتر مشاوره روی یک مبل می نشینید و صحبت می کنید ، در این زمان نباید احساس خستگی و کلافگی کنید.

روان آرام با داشتن محیطی ارام به ارامش گرفتن شما کمک بسیاری می کند. شما می توانید در این مرکز مشاوره انواع مشاوره ها را بگیرید یا حتی در صورت نیاز با این کلینیک به صورت تلفنی ارتباط برقرار کنید.

 

– مسئولیت پذیری در مقابل مراجعه کننده

یک مرکز مشاوره مناسب ، باید بتواند بر تمام برنامه های مراجعان خود ، تسلط داشته باشد.اگر شما یک وقت فوری بخواهید ، باید پیگیر هماهنگی آن باشند. مشاوران مرکز باید زمان شناس بوده و مرکز مشاوره نباید وقت مراجعان را با هم تداخل دهد. در جستجوی کلینیک مشاوره روانشناسی شرق تهران ، بعد از تماس گرفتن ، اطمینان حاصل کنید که آن ها پیگیری لازم و نظم را برای برگزاری جلسه مشاوره شما انجام می دهند.

این موضوع را نیز به یاد داشته باشید که هر مراجعه کننده ای دیدگاه قبلی خود را در مورد توانایی ها و قابلیت های مشاور مشاهده می کند و انتظار دارد مشاور یا روانشناس او ، دقیقا مانند انتظاراتش عمل کند. آن ها انتظار دارند که روانشناس معجزه کند و تمام مشکلاتی که در زندگی آن ها وجود دارد را ، به سرعت حل کند. به عنوان یک مراجعه کننده ، پس از اطمینان از استاندارد ها مرکز مشاوره ، به مسیری که مشاور برای بهبود حال شما تعیین می کند ، اطمینان کنید و توقع نداشته باشید جلسات همانطور که شما می خواهید ، پیش بروند و به سرعت بهبود را مشاهده کنید.

این موضوع اهمیت دارد که مطمئن باشید کلینیک روانشناسی به دنبال افزایش جلسات مشاوره جهت سوددهی بیشتر خود ندارد ، اما پروسه ی درمان ، آن طور که ممکن است شما انتظار داشته باشید ، کوتاه نباشد. روان آرام ، کلینیک مشاوره روانشناسی شرق تهران دلسوزانه در کنار شماست تا کیفیت زندگیتان بهبود یابد.

– اعتبار مرکز مشاوره

اگر به دنبال کلینیک مشاوره روانشناسی شرق تهران هستید ، سوال بپرسید و ببینید که آیا مرکز مشاوره معتبر هست یا خیر. از کسانی که دوره های درمانی خود را گذرانده اند ، کارکنان یا مشاورانی که قبل تر در آن مرکز کار کرده اند ، سوال کنید. نظرات مردم را در اینترنت در مورد مرکز مشاوره مورد نظر خود ، بخوانید. اغلب افراد در اینترنت ، نظرات واقعی خود را می نویسند و اگر واقعا از خدمات جایی ناراضی باشند ، آن را ذکر خواهند کرد.

– به روز بودن مرکز مشاوره

یک مرکز مشاوره استاندارد باید نسبت به اخبار و متد های جدید مربوط به سلامت روان ، مشاوره خانواده ، کودکان و … به روز باشد. امروزه با پیشرفت علم ، دانشمندان و متخصصان به دنبال جدیدترین روش هایی هستند که بتوانند بهترین و سریع ترین نتایج را حاصل کنند. متدهای قدیمی پس از گذشت زمان ، رفته منسوخ می شوند. پس برای انتخاب کلینیک مشاوره روانشناسی شرق تهران ، با تحقیق و پرس و جو از مسئولان و مشاوران ، از روش هایی که در دنیا برای درمان مشکل شما استفاده می شود ، اطلاع کسب کنید و از مشاورتان بخواهید در مورد روشی که برای شما استفاده می کند ، و اعتبار آن روش ، توضیح دهد.

پیدا کردن یک مرکز مشاوره کار دشواری نیست. اگر نکاتی که بیان شد را به یاد داشته باشید و مراکز مشاوره را بر حسب آن ها ، بسنجید ، می توانید اطمینان حاصل کنید که هزینه تان را در جای درستی خرج می کنید. برای پیدا کردن مرکز مشاوره شرق تهران ، لیستی از مراکز و کلینیک ها را تهیه کنید. نظرات را درباره آن ها بخوانید و در مورد آنچه که گفته شد ، از آن ها اطلاعات کسب کنید و سپس انتخاب کنید. اگر به دنبال کلینیک روانشناسی شرق تهران، انتخاب روان آرام بهترین تصمیم است.

مطالب ذکر شده جهت معرفی کلینیک مشاوره روانشناسی شرق تهران و به عبارتی روان آرام بود.

ارزیابی و درمان اختلالات و مشکلات فردی در مرکز مشاوره روانشناسی شرق تهران:

  • درمان اختلالات اضطرابی و افسردگی، وسواس با رویکرد CBT ، ACT ، ST
  • سنجش هفتگی اضطراب و افسردگی به همراه نمودار وضعیت خلقی
  • سنجش بالینی و تشخیصی در مرکز مشاوره روانشناسی شرق تهران
  • انجام تست های شغلی و استعداد تحصیلی

زوج درمانی زیر نظر متخصص زوج درمانی:

زیر یک سقف زندگی کردن باوری از جنس دیگر، با عادت ها و معناهای متفاوتی که در ذهن دارد به خودی خود آغاز چالش های تازه ای است. چالش هایی که گاهی مدیریت آنها برای زوجها دشوار می شود. هدف این درمان کمک به زن و شوهر ها برای برطرف کردن سوء تفاهم های دو جانبه، انتظار های نامعقول و تصورهای بیان نشده ای است که باعث تداوم تعارض میان آنها می شود. در جلسه های کلینیک مشاوره روانشناسی شرق تهران ، زوج ها توانایی بیان خواسته و انتظار هایشان را به دست می آورند و مهارت های زناشویی مناسب را فرا می گیرند.

مشاوره روانشناسی شرق تهران

مرکز مشاوره روان آرام ؛ بهترین کلینیک مشاوره روانشناسی شرق تهران

اگر پس از مطالعه مطلب بالا ، به دنبال مرکز مشاوره ای با این ویژگی ها می گردید ، در جای درستی قرار دارید چرا که سلامت روحی و روانی شما برای ما اهمیت دارد. ما در کلینیک تخصصی روان آرام ، سعی در ارائه ی بهترین و با کیفیت ترین جلسات مشاوره در سطح استان تهران را داریم و به همراه کادر تخصصی مشاور و روانشناسی خود به بهبود کیفیت زندگی شما کمک خواهیم کرد.

در روان آرام ، کلینیک مشاوره روانشناسی شرق تهران ، این امکان برای شما میسر شده است تا به طریق های مختلف جلسات مشاوره را برگزار کنید و به حل مشکلات خود بپردازید. کافیست با ما تماس بگیرید.

فراموش نکنید که مشکلات روحی از مشکلات جسمی می توانند خطرناک تر باشند و در عمیق ترین لایه های زندگی شما ریشه می کنند. هرچه دیرتر به ریشه کن کردن این مشکلات اقدام کنید ، سختی آن افزایش می یابد. پس درنگ نکنید و از همین حالا به فکر خود و زندگیتان باشید. ما به شما در این مسیر کمک خواهیم کرد.

چه کسانی به دریافت مشاوره نیازمند هستند ؟

هر فردی، با هر مواقع اجتماعی
حتی خود مشاوران و روانشناسان نیز به مشاوره نیازمند هستند.

آیا می توان مشکلات را پس از مشاوره حل نمود؟

اگر طبق توصیه ها و نظرات متخصص تصمیم گیری صورت پذیرد بله.
قطعا امکان کنترل وجود دارد.

تمامی اختلالات قابل درمان هستند؟

برخی قابل درمان هستند و برخی دیگر قابل کنترل.
اما می توان سلامت روان را با دریافت مشاوره تضمین نمود

4.6/5 - (524 امتیاز)
بپیوندید
اطلاع از

0 نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه کامنت ها

پاسخگوی شما 9 الی 21

88216100 نوبت‌دهی مشاوره