به راحتی وقت مشاوره بگیرید همه ما در مراحل و زمان هایی از زندگی نیاز به صحبت کردن و مشاوره گرفتن از فردی داریم که بتواند ما را درک کند.
نشانه های مردی که دوستمان ندارد

نشانه های مردی که دوستمان ندارد

عشق یکی از بهترین تجربه هایی است که هر انسانی می تواند در زندگی اش داشته باشد . آرزوی همه ماست که شخص مقابلمان نیز احساسی مشابه ما داشته باشد . اما متاسفانه، همیشه این طور نیست. مردی که دوستتان دارد، برای خوشحالی شما هرکاری می کند . اما زمانی که او دیگر به شما علاقه ای نداشته باشد، از حمایت و خوشحال کردن شما دست می کشد . علاقه ای به بودن در کنار شما ندارد و با رفتارش سردی را نشان می دهد . در این مقاله به بررسی نشانه های مردی که دوستمان ندارد ؛ می پردازیم. بسیاری از این موارد پنهان هستند و شما باید از رفتار او تشخیص دهید که دیگر به شما علاقه ای ندارد.

نشانه های مردی که دوستمان ندارد :

آیا احساس می کنید رابطه شما رو به وخامت است و باید به دنبال علائمی باشید که او شما را دوست ندارد ؟ مردان هرگز به شما نخواهند گفت که شما را دوست ندارند ، به خصوص اگر هنوز احساسات کمی را نسبت به شما داشته باشند . علائم هشداری وجود دارد که ممکن است به شما هشدار دهد که ممکن است او شما را ترک کند یا دیگر به شما علاقه ای ندارد .  بیشتر آن ها زبان بدن هستند . ما به راحتی می توانیم از طریق دیدن نحوه عملکرد آن ها متوجه نشانه های مردی که دوستمان ندارد ، شویم .

 

۳۵ نشانه که مردی دوستمان ندارد :

 

۱. او شما را نادیده می گیرد .

هنگامی که از نادیده گرفتن به عنوان یکی از نشانه های مردی که دوستمان ندارد ، صحبت می کنیم ، به این معناست که شما دیگر وجود ندارید ، او کاملاً زندگی جداگانه خود را آغاز می کند . وقتی اطراف هستید ، او عجیب می شود و وانمود می کند که تنها است .

 

۲. مردی که دوستتان ندارد ، ارتباط را کاهش می دهد .

یکی از بزرگترین نشانه های مردی که دوستمان ندارد ، فقدان ارتباط است . این نکته بسیار جدی تر و در سطح عمیق تری نسبت به نادیده گرفتن شما است . او ارتباط را کاهش می دهد . خواه این ارتباط بدنی باشد ، کلامی یا فقط ارتباط چشمی . او همه این نوع ارتباط را از بین خواهد برد .

 

۳. او در زندگی شما دخیل نیست .

شاید قبلاً کارهای مشترکی را انجام می دادید ، اما دیگر نه ! او ناگهان از همه چیزهایی که مورد علاقه شماست ، دست می کشد .  از سرگرمی های شما متنفر می شود و فکر می کند آن ها بیهوده هستند . اگر او به علایق شما احترام نمی گذارد ، این بدان معناست که فکر می کند شما در زندگی او بی ربط هستید  . اين مرد ديگر دوستتان ندارد .

 

۴. مردی که دوستتان ندارد ، بی ادبانه رفتار می کند .

بی ادب شدن می تواند یکی از نشانه های مردی که دوستمان ندارد ، باشد . او در فضای خصوصی و عمومی خشن است . او با استفاده از سخنان و رفتار بی ادبانه خود به شما اطلاع می دهد که می خواهد از ارتباط با شما ، بیرون بیاید .

نشانه های مردی که دوستمان ندارد

۵. او شما را تحقیر می کند .

آیا احساس می کنید که او همیشه راهی برای پایین آوردن شما پیدا می کند ؟ حتی وقتی در کنار دوستان یا خانواده هستید ، او سعی می کند شما را تحقیر کند ؟ بیشتر افراد به دلیل انکار کردن ، این رفتار را نادیده می گیرند . اما اگر مردی شروع که تحقیر شما کرد ، نه تنها او يكي از آسیب زا ترین نشانه های مردی که دوستمان ندارد ، را دارد ، بلکه شما باید هر چه سریع تر این مرد را ترک کنید .

 

۶. مردی که دوستتان ندارد ، مشکوک رفتار می کند .

آیا تلفنش زنگ می خورد و جلوی شما جواب نمی دهد ؟  یا کسی با او تماس می گیرد و او برای پاسخگویی به اتاقی دیگر می رود ؟ باور کنید ، این نشانه بزرگی است که او دیگر شما را دوست ندارد . وقتی یک رابطه شروع می شود ، دو طرف باید برخي از اتفاقات را با یکدیگر در میان بگذارند . مردي كه دوستتان دارد ، دلیلی برای پنهان کاری نمی بیند . 

 

۷. او به شما دروغ می گوید .

در مورد دروغ گفتن نیازی به نوشتن چیزی نیست . اگر او چیزهایی را از شما پنهان کرد ، به شما یا رابطه شما احترام نمی گذارد . او نمی خواهد دیگر با شما وقت بگذارد ، بنابراین هر وقت به او زنگ می زنید ، بهانه می گیرد و برای نبودن در کنار شما ، دروغ می گوید . همه این بی توجهی ها و بهانه تراشی ها از نشانه های مردی که دوستتان ندارد ، هستند .

 

۸.  تلفن خود را پنهان می کند .

هنگامی که او در حال کار کردن با گوشی یا فرستادن یک پیام باشد و شما کنار او بنشینید ، صفحه تلفن خود را به جهت دیگری می گیرد تا شما چیزی نبینید ؟ این قطعاً می تواند یک هشدار خیانت باشد . حتی اگر خیانتی در کار نیست ، شما می توانید با این کار ، نشانه های مردی که دوستمان ندارد را متوجه شوید .

 

۹. به راحتی عصبانی می شود .

عصبانیت یکی از نشانه های مردی که دوستمان ندارد ، است . او از کوچکترین چیزها عصبانی می شود . سطح تحمل او هر روز کمتر می شود . آن چه در گذشته یک رابطه عالی بود ، کم کم به یک فیلم ترسناک تبدیل می شود .  او بدون هیچ دلیل درستی بر سر شما فریاد می زند . به عبارت دیگر ، معنای پنهان فریاد های او این است که دیگر دوستتان ندارد و می خواهد از رابطه خارج شود .

 

۱۰. مردی که عاشقتان نیست ، به شما «دوستت دارم» نمی گوید .

این که فکر کنید مرد ها عملگرا هستند و نیازی به گفتن دوستت دارم نیست ، یا با گذشت زمان دیگر ارتباط محبت آمیز کلامی لزومی ندارد ، کاملا اشتباه است . به خصوص اگر مرد شما در ابتدای رابطه به شما محبت کلامی می کرده و حالا این طور نیست ، می توانیم بگوییم این یکی از نشانه های مردی که دوستمان ندارد ، است . خودتان را قانع نکنید . قطع شدن جملات عاشقانه ، به هیچ عنوان طبیعی نیست .

 

۱۱. او شما را خوشحال نمی کند .

مردی که دوستتان ندارد ،  دست از کارهایی که شما دوست دارید و باعث می شود احساس خاصی داشته باشید ، می کشد . او هیچ تلاشی برای خوشحال کردن شما نخواهد کرد . این نشانه ها را جدی بگیرید . یک رابطه عاشقانه بر پایه ی همین نشانه ها بنا می شود .

 

۱۲. مردی که دوستت ندارد ،  شما را با زنان دیگر مقایسه می کند .

او شما را با هر زنی که در خیابان می بیند ، مقایسه می کند و می گوید شما باید بیشتر شبیه او باشید . باید مانند او لباس بپوشید یا مدل موهای خود را به چیز دیگری تغییر دهید . او همچنین شما را با شخصیت سابق خودتان مقایسه می کند و این مورد از نشانه های مردی که دوستتان ندارد ، بیشترین صدمه را به زندگی و شخصیت شما وارد می کند .

 

۱۳. او هرگز عذرخواهی نمی کند .

حتی اگر او اشتباه کند ، هرگز از شما عذرخواهی نخواهد کرد . این یک نشانه واضح است که او به شما احترام نمی گذارد . زیرا اهمیتی نمی دهد که احساسات شما صدمه دیده یا نه ، و این منجر به نشانه های مردی که دوستمان ندارد ، می شود .

 

۱۴. شما اولویت او نیستید .

مردی که دوستتان ندارد ، شما را در انتهای لیست اولویت های خود قرار می دهد . حتی اگر او مجبور باشد بین چیزی که دوست دارد و شما انتخاب کند ، او شما را انتخاب نخواهد کرد . این بدان معنی است که او شما را دوست ندارد ، زیرا مردی که شما را دوست دارد همیشه شما را در اولویت قرار می دهد .  اگر به کمک او احتیاج داشتید ، آن مرد همه چیز را بلافاصله رها می کند تا بیاید و به شما کمک کند . در اصل ، از نشانه های مردی که دوستمان دارد ، می توان اشاره کرد که او بهترین دوست ما است و بهترین دوستان با یکدیگر با اولویت رفتار می کنند .

نشانه های مردی که دوستمان ندارد

۱۵. او در مورد آینده صحبت نمی کند .

طفره رفتن از آینده ، یکی از نشانه های مردی که دوستمان ندارد است . او هرگز در مورد آینده مشترک با شما صحبت نمی کند ، که اساساً بدان معنی است که او شما را در آینده نمی خواهد .

 

۱۶. هر کاری که می کنید ، او را آزار می دهد .

وقتی عاشق کسی هستید ، هر کاری را که آن شخص انجام می دهد ، برایتان بامزه و زیبا است . از طرف دیگر ، وقتی نمی توانید کسی را تحمل کنید ، کوچکترین کار او برایتان آزاردهنده ترین اتفاق می شود . و این دقیقاً از نشانه های مردی که دوستمان ندارد ، است . وقتی او از شما و رابطه تان خسته شده است ، تمام رفتارهای شما محرک او برای عصبانیت و دلخوری هستند .  

 

۱۷. مردی که دیگر دوستمان ندارد، از رابطه جنسی اجتناب می کند .

بله ، بسیاری از مردان به محض از دست دادن احساسات ، از صمیمیت خودداری می کنند . بنابراین اگر مرد شما تقریباً هرگز رابطه جنسی را آغاز نمی کند یا ناگهان تلاش خود را در اتاق خواب متوقف کرده است ، این یکی از نشانه های مردی که دوستمان ندارد ، خواهد بود .

این عدم صمیمیت جسمی که در مورد آن صحبت می کنیم ، فقط شامل زندگی جنسی شما نمی شود .  واقعیت این است که او دیگر شما را در آغوش نمی گیرد ، نمی بوسد ، دستتان را نمی گیرد و …   

 

۱۸. او دیگر با شما تماس نمی گیرد .

رفتار او به طور کلی تغییر کرده است . او بسیار سردتر و بسیار دورتر شده است . اگر از او تماسی دریافت نمی کنید که دلش برای شما تنگ شده است ، به راحتی می توان گفت که او دیگر به شما علاقه ندارد .

 

۱۹. کسی که دوستت ندارد ، بیش از حد معمول فضای شخصی می خواهد .

این نشانه کمی پیچیده است . هر رابطه فقط زمانی می تواند به درستی عمل کند که هر دو طرف به فضای شخصی یکدیگر احترام بگذارند . بعضی اوقات ، فرد به مدتی نیاز دارد که به تنهایی بتواند افکار خود را جمع کند و فقط با خود باشد . اما اگر این نیاز توجیه شده ، بیش از حد مورد استفاده قرار بگیرد ، این یک نشانه قرمز است که به شما نشانه های مردی که دوستمان ندارد را هشدار می دهد .

اگر مردي نیاز به تنها بودن بیش از حد معمول داشته باشد ، یا چیز بزرگی در ذهن او است یا به احتمال زیاد ، او نمی داند چگونه به شما بگوید که دیگر شما را نمی خواهد .

 

۲۰. مردی که احساسی به شما ندارد ، همیشه از شما انتقاد می کند .

انتقاد مداوم می تواند به طور جدی بر عزت نفس شخص تأثیر بگذارد . انتقاد ممکن است ابتدا سازنده به نظر برسد ، اما اگر ثابت و بی رحمانه باشد ، قطعاً چیزی است که در یک رابطه آرزوی داشتنش را نمی کنید . اگر مرد شما به دنبال یافتن راه های جدید برای انتقادهای تحقیر آمیز نسبت به شما است ، این بدان معنی است که او شما را دوست ندارد .

 

۲۱. او به مرزهای شما احترام نمی گذارد .

مرزها ، پایه و اساس هر رابطه سالم است و اگر می خواهید این رابطه موفق شود ، باید به مرزهایی که همسرتان تعیین می کند ، احترام بگذارید . به عنوان مثال ، اگر شریک زندگی شما در مورد مسائل شخصی شما خارج از رابطه با شخص دیگری (پشت سر شما) صحبت می کند ، این به وضوح نقض مرزهای شما است . شکستن مرزها ، ادر لیست مهمترین نشانه های مردی که دوستمان ندارد ، قرار می گیرد .

 

۲۲. او باعث می شود احساس کنید که به اندازه کافی خوب نیستید .

هر کاری که انجام دهید ، هرگز برای مردی که دوستتان ندارد ، کافی نخواهد بود . معمولاً این نوع رفتار از افراد خودشیفته سر می زند . شما هرگز نمی توانید چنین مردی را راضی کنید ، زیرا مردی مانند او هرگز به شما اعتبار نمی دهد . به عبارت دیگر ، او شما را دوست ندارد ، او از شما برای چیز دیگری استفاده می کند .

 

۲۳. مردی که دوستتان ندارد ، هرگز حسادت نمی کند .

مردانی که هرگز حسادت نمی کنند ، یکی از پررنگ ترین نشانه های مردی که دوستمان ندارد ، را به ما نشان می دهند . اگر مرد شما مشکلی ندارد که همیشه با مرد های دیگر در ارتباط باشید و یا با دوستان دختر خود بیرون بروید ، پس باید به طور جدی شروع به فکر کردن در مورد این گزینه کنید که اصلاً دوستتان ندارد . مردی که عاشق یک زن است ، همیشه کمی می ترسد که کسی او را از مرد دور نکند .

 

۲۴. او در تلاش است تا شما را تغییر دهد .

اولین قانون در زندگی که باید پیروی کنید این است : “به خودتان پایبند باشید و هرگز برای کسی تغییر نکنید . اگر مردی که با او هستید ، نمی تواند شما را با همه نواقص و فضایلتان دوست داشته باشد ، در واقع او اصلا شما را دوست ندارد .

 

۲۵. وقتی ناراحت می شوید ، اهمیتی نمی دهد .

عشق ورزیدن به کسی در هنگام مشکلات ، همان اتفاقی است که عشق واقعی نام دارد .  یک مرد عاشق هر کاری می کند تا لبخندی بر چهره دختر مورد علاقه اش بگذارد . وقتی ناراحت هستید ، وقتی چیزی شما را آزار می دهد ، او حتی به شما عشق بیشتری می دهد . اگر مردی به ناراحتی شما اهمیت نداد ، او یکی دیگر از نشانه های مردی که دوستمان ندارد را نشان می دهد .

 

۲۶. او می خواهد هنگام دعوا به شما صدمه بزند .

تنها کاری که هنگام دعوا می کنید ، مبارزه است . این نشانه خوبی برای بقای رابطه شما نیست . اگر مردی هنگام دعوا ، بر سر شما فریاد می کشد ، شما را می ترساند یا بدتر از همه این ها سعی می کند به شما آسیب جسمی وارد کند ، شما را دوست ندارد .

 

۲۷. اگر دوستتان نداشته باشد ، شما را از دوستان و خانواده خود دور نگه می دارد .  

این یک رفتار نادرست کلاسیک است .  او شما را متقاعد می کند که اگر به خانواده یا دوستانش معرفی نمی شوید ، به این دلیل است که او می خواهد شما را برای خودش داشته باشد . این اشتباه است .باور نکنید . او دیگر دوستتان ندارد و به شما آن قدری اهمیت نمی دهد که با خانواده یا دوستانش آشنا کند .  

 

۲۸. او هیچ علاقه ای به زندگی شما نشان نمی دهد .

وقتی مردی شما را عاشقانه دوست دارد ، طبیعی است که او نسبت به زندگی شما کنجکاو است . او می خواهد همه چیز راجع به شما بداند . او می خواهد بداند شما چه چیزی را دوست دارید و چه چیزی را دوست ندارید . او می خواهد بداند چگونه شما را خوشحال کند . اگر او نسبت به زندگی شما علاقه ای نشان نمی دهد ، یکی از نشانه های مردی که دوستمان ندارد را فریاد می زند . تلاشی برای عوض کردن این حقیقت نکنید ، زیرا شما نمی توانید نظر کسی را تغییر دهید و او را متقاعد کنید که شما را دوست داشته باشد .

 

۲۹. وقتی در مورد روز خود صحبت می کنید ، به شما گوش نمی دهد .

اگر از محل کار به خانه می آیید و می خواهید در مورد روز خود صحبت کنید ، آیا او اهمیت می دهد ؟ آیا او به شما گوش می کند ؟ زن ها دوست دارند که در رابطه شنونده داشته باشد . و مردهایی که عاشق اند از گوش دادن به صحبت های زن مورد علاقه شان لذت می برند . همانطور که وقتی زنی دیگر دوستتان ندارد ، دست از صحبت کردن می کشد ، گوش نکردن نیز از نشانه های مردی که دوستمان ندارد ، است .

 

۲۰. او دیگر از شما سوال نمی کند .

آیا او از شما در مورد روزتان سؤال می کند ؟ آیا او برای انتخاب لباس از شما نظر می خواهد ؟ شاید شما توجه نکرده باشید ، اما ممکن است به طور طبیعی شروع به صحبت کردن در مورد روز خود کنید ، بدون اینکه او زحمت سؤال کردن را به خود داده باشد . این یک نشانه مطمئن است که او دیگر شما را دوست ندارد .

 

۳۱. مردی که دیگر به شما علاقه ندارد ، وقایع مهم را فراموش می کند .

منظور فقط اتفاق های مهم مانند تولد و سالگرد نیست . اگر شما یک جلسه بزرگ در محل کار دارید و مدت ها برای آن نگران بوده اید و او فراموش می کند که این اتفاق رخ داده است ، مردی که دوستتان ندارد  به وضوح نگران اتفاقات بزرگ زندگی شما نیست .  

 

۳۲. او به شغل شما احترام نمی گذارد .

اگر او نمی داند شما برای زندگی چه کاری انجام می دهید ، اگر به شغلی که دارید و کاری که می کنید ، احترام نمی گذارد و حتی حرفه شما را مسخره می کند ، او در واقع به شما اهمیت نمی دهد و این یکی از نشانه های مردی که دوستمان ندارد ، است .

 

۳۳.  دائماً بر سر چیزهای کوچک دعوا می کند.

 بعضی چیزها واقعاً ارزش جنگیدن ندارند . اگر او احمقانه ترین چیزها را بهانه می کند تا با شما دعوا کند ، احتمالا او خشم از این که شما را دیگر دوست ندارد ، اما نمی تواند بگوید را بر سرتان خالی می کند .

 

۳۴.  شما را تهدید به ترک کردن می کند .

اگر او شما را دوست داشته باشد ، هرگز تهدید به ترك کردن شما نخواهد كرد . شما حضور خود را در زندگی کسی تهدید نمی کنید . بلکه برای تثبیت حضورتان در زندگی دیگری ، تلاش می کنید .

 

۳۵. مردی که عاشق شما نیست ، از رویاها و اهداف شما حمایت نمی کند .

آن چه او در زندگی می خواهد مهم است ، نه آن چیزی که شما از زندگی می خواهید .  عدم حمایت یکی از مهمترین نشانه های مردی که دوستمان ندارد ، است . بسیاری از خانم ها فکر می کنند که اگر حمایتی برای اهدافشان دریافت نمی کنند ، به این دلیل است که مرد همه تلاش خود را می کند که زنش را خوشبخت کند . این اشتباه است . مردی که شما را دوست دارد ، می خواهد در رسیدن به آرزوهایتان به شما کمک کند .

 

سخن نهایی:

بسیاری از ما خانم ها دوست نداریم که باور کنیم مردی که به او علاقه مند هستیم ، دیگر به ما علاقه ای ندارد . اما این یک حقیقت تلخ است که آدم ها برای همیشه عاشق نمی مانند و ممکن است به دلایل مختلف یا حتی بدون هیچ دلیلی ، دست از دوست داشتن شما بردارند .

وقتی مردی شما را دوست ندارد ، می تواند اعتماد به نفس شما و علاقه شما نسبت به خودتان را از بین ببرد . می تواند شما را منزوی و افسرده کند و تمام تلاش های شما را برای درست کردن رابطه ، از بین ببرد . هنگامی که نشانه های مردی که دوستمان ندارد را در رابطه تان دیدید ، می توانید از یک مشاور زوج درمانگر کمک بگیرید . اما هنگامی که شما و درمانگر به این نتیجه رسیدید که علاقه مرد تمام شده است ، دست از تلاش کردن بردارید . شما نمی توانید آن عشق را بازگردانید و اگر به زور این کار را انجام دهید ، مطمئنن در این مسیر تمام عزت نفس و غرور خود را فدا کرده اید .

یک رابطه چه زمانی می تواند به درستی عمل کند؟

هر رابطه فقط زمانی می تواند به درستی عمل کند که هر دو طرف به فضای شخصی یکدیگر احترام بگذارند .

در مقابل مردی که می خواهد ما را تغییر دهد چگونه باید رفتار کنیم؟

اولین قانون در زندگی که باید پیروی کنید این است : "به خودتان پایبند باشید و هرگز برای کسی تغییر نکنید ."  اگر مردی که با او هستید ، نمی تواند شما را با همه نواقص و فضایلتان دوست داشته باشد ، در واقع او اصلا شما را دوست ندارد .

مردی که دوستمان ندارد چگونه می تواند ما را آزرده خاطر کند؟

وقتی مردی شما را دوست ندارد ، می تواند اعتماد به نفس شما و علاقه شما نسبت به خودتان را از بین ببرد . می تواند شما را منزوی و افسرده کند و تمام تلاش های شما را برای درست کردن رابطه ، از بین ببرد .

4.6/5 - (436 امتیاز)
بپیوندید
اطلاع از

173 نظرات
جدیدترین ها
قدیمی ها بیشتر رای
Inline Feedbacks
مشاهده همه کامنت ها
...
18 روز قبل

گیجم نمیدونم

آرش
2 ماه قبل

خوب بود مطالبتون واقعی و منطقی

نا شناس
2 ماه قبل

من چند ماهه با یه نفرم اما الان احساس میکنم اون کسی دیگه رو میخواد چیکار کنم؟
از کل خانواده اون منو میدونن

سمیرا
2 ماه قبل

من مدتیه با یه آقایی تو رابطم اولا خیلیییی خوب بود خیلی دنبال همه چیز که من دوست داشتم میرفت هرکاری که منو ناراحت میکرد انجام نمیداد یا اگر ناراحتم میکرد سریع معذرت خواهی میکرد اما الان یبار تو دعوا بهم گفت نمیخوامت دیگه بعدش همون روز زنگ زد گفت عصبانی بودم و نفهمیدم چی گفتم
الان حتی باوجود اینکه ناراحتم میکنه و گریمو درمیاره اصلا براش مهم نیست
حقیقتا منو گذاشته بین آسمون و زمین گاهی یکارایی میکنه میگم خیلی دوستم داره اما گاهی جوری رفتار میکنه میگم نه تنها دوستم نداره بلکه دیگه اهمیتی دیگه نداره حتی ناراحت بودنم براش
نمیدونم باید چکار کنم

لیلا
2 ماه قبل
پاسخ به  سمیرا

اونی که براش ناراحتیت ارزش نداره خودت هم ارزش نداری تا پای لچه وسط نیومده کات کن سمیرا خانم

فریده
6 ماه قبل

سلام من میدونم اشتباه کروم ولی همسر دوم کسی شدم ک میدونم ب زور با همسر اولش ازدواج کرده ۵ سال باهاش اولاش ینی فک کردم فرشته الان بهم بی توجه بی محبت و همیش شکاک من خیلی آزاد بودم نک هرکار کنم ولی همه جا میخاستم میرفتم الان تا جلو درم برم بفهمه فک میکنه با کسی قرار دارم درصورتی ک مدام کنارمه من خسته ام دلم میخاد جداشدم اما ماشین منو آرم گرفت هیچی دیگ ندارم اما حاضرم ازونم بگذرم هرجا هم برم میاد منو با گریه میبره ولی فقط ی مدت خوبه باز میش مثل اول ی مرد شکاک و بداخلاق دلم میخاد خودمو بکشن

ماهی
3 ماه قبل
پاسخ به  فریده

حقته خانه خراب کن مرد هوسباز درمورد زن اولش زیاد دروغ میگه نفرین اون خو گرفته خیانتکار لعنت بر تو الهی جونتم بگیره

الهه
1 ماه قبل
پاسخ به  ماهی

میگیم این خانم خانه خراب کن آیا شما همون قدر خوب هستید مثل حرفهاتون یعنی هیچ گناهی ندارید؟ماخدانیستیم که اینقدراحت نظربدیم یاتهین کنیم

الهه
7 ماه قبل

همه ی موارد رو پارتنرم داره میدونم دوستم نداره ولی مجبورم سکوت کنم همینکه ماهی یه بار میبینمش واسم کافیه چیکار کنم راهی جز تحمل کردن ندارم نمیتونم از عشقم دست بکشم

معصومه
7 ماه قبل
پاسخ به  الهه

منم مثل شمام ? ماهی یه بار اونم به زورو التماس باید ببینمش همش میگه سرم شلوغه کار دارم و هیچوقت من اولویتش نیستم بارها تلاش کردم رابطمو تموم کنم ولش نشد نتونستم. خیلی حس بدیه خیلی

شهرزاد
5 ماه قبل
پاسخ به  معصومه

منم با کسی هستم ک تمام این موارد رو داره تورو خدا بیاید خودمونو نجات بدیم چقدر گذشت چقدر تحقیر

نازی
6 ماه قبل
پاسخ به  الهه

سلام متاسفم چنان بلایی سرت بیاره مریض میشی یه تلفن نمیزنه صبر کن ببین

sahar
10 ماه قبل

من از یه پسری خوشم میاد و هر روز از در مغازه ایشون رد میشم بعضی وقتا نگام میکنه و بیشتر وقتا نمیکنه حسی که من بهش دارم رو میدونه ولی نمیدونم چرا اینکا رو با من میکنه به نظرتون برم بهش بگم یا بزارم خودش بیاد بهم بگه??

ریحانه
9 ماه قبل
پاسخ به  sahar

اصلا سمتش نرو، پسرها اگر یکی رو بخوان به درو دیوار میزنن تا دختر رو به دست بیارن، نه غرورت رو بشکن نه ازین پس دیگه بهش توجه کن، اینها احساسات زودگذر، برای خودت ارزش قائل باش

نازنینم
5 ماه قبل
پاسخ به  ریحانه

دقیفا درست گرفتید .اینها خیالات و از کمبود محبت هست که دنبال نگاه یه مرد باشی . خودت به خودت محبت کن وباخودت مهربان باش

وحید
8 ماه قبل
پاسخ به  sahar

حتما برو بهش بگو اتفاقا اقایون خیلی خوششون میاد یه خانوم بهش پیشنهاد بده و مطمعن باش عاشقت میشه که انقد شجاع بودی خانوما نظرات خوخواهانشونو انتقال ندن وقتی هیچی در مورد اقایون نمیدونن

درسا
8 ماه قبل
پاسخ به  وحید

نخیر این واقعا حماقت ، دو سال پیش از یکی خوشم میومد رفتم بهش گفتم اون لاشی با پیامای که بهش گفته بودم عاشقتم و اینا منو تهدید می‌کرد که به خانوادت میگم و این چیزااا خیلی سختی کشیدم غرورم نابود شد و من موندم ی حسرت که چرا این کار اشتباه رو کردم

نازنینم
5 ماه قبل
پاسخ به  درسا

دقیقا همینطوره امکان داره با یک شیاد روبه رو بشوید . و شروع کند به باجگیری و ترساندن و تهدید شما ..اخرش هم براتون ابروریزی راه میاندازد

نازی
6 ماه قبل
پاسخ به  وحید

سلام اصلا اگر بری پیشنهاد بدی به مرد مثل دستمال کاغذی مصرف و بعدش میندازه

حامد
3 ماه قبل
پاسخ به  نازی

دقیقا

، ،،،
17 روز قبل
پاسخ به  نازی

واقعآ همینطوری هست همشون مثل همن

نازنینم
5 ماه قبل
پاسخ به  وحید

آقایون اگر خانمی را واقعا بخواهند برای زندگی مشترک. خودشان پیشقدم میشوند و اصلا خجالتی نیستند. و ضمنا فقط نگاه مهربان دلیل عشق نیست. ما به گنجشک و کبوتر هم با محبت نگاه میکنیم .قصد خاصی که نداریم

جوکو
4 ماه قبل
پاسخ به  وحید

مردها باهم فرق دارن اکثرشون دنبال بازی هستن نرو و بهش نگو البته میتونی امتحان کنی تا بشکنت یا بهت خیانت کنه
کلا سو استفاده میکنن بگی چون جنبه نذارن اکثرا
دنبال زن مفتن!

Last edited 4 ماه قبل by جوکو
سیمین
3 ماه قبل
پاسخ به  وحید

الکی نگو.گناه داره.نریا خانوم.هرگز نری بهش پیشنهاد بدی

گلی
2 ماه قبل
پاسخ به  وحید

ولی عزیزم به نظر بنده نرو بگی چون من گفتم الانم خیلی بامن سرد برخود میکنه من دیوانه وار عاشقشم ولی اون انگار دوسم نداره وقتی بهش میگم چرا بامن اینطوری برخورد میکنی میگه همینه که هست تو اومدی سمت من من دوست نداشتم ولی الان متاسفانه نمیتونم رهاش کنم چون بی نهایت دوسشدارم

، ،،،
17 روز قبل
پاسخ به  وحید

آره همتون مثل همین

دلشکسته
5 ماه قبل
پاسخ به  sahar

سلام اشتباه نکن شوهرمن برای اینک منوراضی کنه۱سال التماسم کرداماحالاجوری رفتارمیکنه ک ازدنیاسیرم کرده ازهمون اوایل نامزدیمون شروع شدو۱۵سال مثلاباهمیم

شهرزاد
5 ماه قبل
پاسخ به  sahar

نه خواهش میکنم نگو بهش اگه اون از تو خوشش بیاد خودش میگه اشتباه منو نکن پشیمون میشی

محبوبه
4 ماه قبل
پاسخ به  شهرزاد

سلام باید بگم بیشترمردامغرورمیشن اگه بهشون علاقه نشون بدیدبعضیاعاشقت میشن و بعضی دستمال حسابت می کن.

حامد
3 ماه قبل
پاسخ به  sahar

سلام
خیلی خیلی عذرخواهی می کنم، اما واقعیت رو نمیشه انکار کرد، اولا اینکه گذاره هایی مثل مرداد اگر بهشون ابراز علاقه کنی ،فلان و …. حرف به جایی نیست، درستش اینه که متاسفانه و متاسفانه ، در اینجا و با این فرهنگ و دیدگاه مردسالار جامعه، بخش بسیار بسیار عمده ای از مردها ، اگر شما به عنوان یک خانم بری جلو و ابراز علاقه کنی ، دو تا سرنوشت بیشتر نمیشه براش تصور کرد، یا اینکه ایشون اصلا هیچ علاقه ای به شما نداشته و با این حساب شما رو به چشم دیگه ای میبینه و مثل دستمال کاغذی بعدش برخورد می کنه، یا اینکه ایشون هم علاقه ای داشته، و وارد رابطه میشید، اما در پس ذهنش زن این رابطه شجاع نیستی، یا اگه باشه شجاعتش فاسده، یعنی تهش ازت استفاده میشه، اما عرض کردم، همه مردها اینطور نیستن، اما تعداد کسانی که غیر از نمونه باشن، آنقدر اندکه، که نوبت به مغازه دار بعید می دانم برسه به این راحتی…
خلاصه، بکوش عظمت در نگاه تو باشد، نه در آنچه به آن می نگری…

حالا
3 ماه قبل
پاسخ به  sahar

بزا خودش بیاد بهتره!

Aaaa
10 ماه قبل

سلام من ۷سال با یه آقایی تو راطبم خیلی اسرار داره ک بیاد خاستگاری امامن الان نمیتونم بهش اعتماد کنم .احساس میکنم دوسمنداره .براش مهم نیستم .گاهی اوقات ب حرفم گوش میکنه گاهی هم نه .هروقتم میگم دوسمداری میگه این چه سوالیه میپرسی ..
ولی الان خیلی خستم انگار دیگه نمیتونم تحمل کنم.دیشب ب من نگفته رفته با دوستاش محلات گوشیش خاموش کرده ..بدشم آمده میگه آره رفتم .منم گفتم چر ا ب من نگفتی گفت میدونستم بگم بهت میگی نرو ..الانم زنگ زدم بهش ما عادت داریم موقع خواب باهم حرف می‌زنیم..انگار دنبال بهونه بره .گفتم اینجوری نمیتونم ادامه بدم .گفت باشه گوشیشو خاموش کرد .من زنگ زدم ب مامانش خودش جواب داد .گفت تو حرفتو زدی از این چرت و پرتا .بدشم گفت میخوام با داداشم بدم بیرون .گفتم من حالم بده ..گفت نمیفهمی. باید یه جور دیگه باهات رفتار کنم ..بدشم گفتم خدافظ …دیگه زنگ نزده

سمیرا
9 ماه قبل
پاسخ به  Aaaa

س عزیزم این آقا اصلا دوستت نداره نشانه خوبی نیس خودتو کوچیک نکن حیف ارزش نداره لیاقت ترا نداره بزار بره بدرک

نازی
6 ماه قبل
پاسخ به  Aaaa

سلام چند تا زیر سر داره باهم شون هم رابطه داره تا میتونی مرد رو تشنه نگهدار همشون دروغ گو هستن

نازنینم
5 ماه قبل
پاسخ به  Aaaa

این نامرد از شما استفاده هاشو کرده حالا دلش را زید. ولش کن و باهاش کات کن . به زندگی شخصی خودت برس . ان شالله به زودی برایتان یک همسر مناسب و هم شان پیدا میشه
به خدا بسپار خودتو نه به آدمهای دوزاری شبیه این فرد

پاسخگوی شما 9 الی 21

88216100 نوبت‌دهی مشاوره