به راحتی وقت مشاوره بگیرید همه ما در مراحل و زمان هایی از زندگی نیاز به صحبت کردن و مشاوره گرفتن از فردی داریم که بتواند ما را درک کند.
مرکز مشاوره خوب در تهران

مرکز مشاوره خوب در تهران

اهمیت یک مرکز مشاوره خوب

سلامت روان نیز مانند سلامت جسم حائز اهمیت است. و برای سالم نگه داشتن روان و داشتن آرامش مستمر در زندگی باید همواره تلاش کنیم تا بتوانیم پیشرفت کنیم و بدون دغدغه و کلافگی به زندگی روزمره ادامه دهیم و موفیقت های بسیاری کسب کنیم به همین دلیل می خواهیم به معرفی یک مرکز مشاوره خوب در تهران بپردازیم و مشاوره آنلاین روانشناسی را نیز توصیف نماییم.

همان گونه که نداشتن سلامت جسمی باعث عقب افتادن از کار ها و خارج شدن زندگی از حالت طبیعی می شود نداشتن سلامت روان نیز داشتن زندگی سالم را از ما می گیرد. به همین دلیل باید به سلامت روح و روان مان اهمیت بدهیم خصوصا در این روز ها که فشار های زندگی بسیار روز افزون است و بعضی شرایط استرس زا به صورت مداوم منجر به مریض شدن روان ما می شود بنابر این باید به یک مرکز مراجعه خوب در تهران مراجعه کنیم.

به طور کلی همه ی ما به آرامش و روانی آرام نیازمندیم و هر چند مدت یک بار باید به روح و روان مان برسیم و اگر مشکل خاصی در این زمینه داریم به سرعت رسیدگی کنیم و از پیشرفت مشکلات روحی جلوگیری کنیم برای این کار باید به یک مرکز مشاوره خوب مراجعه کنیم و حتما یک متخصص مطابق مشکلمان را ببینیم. 

 

مرکز مشاوره خوب در تهران

یک مرکز مشاوره خوب در تهران چه ویژگی هایی دارد

یک مرکز مشاوره خوب مرکز مشاوره ای است که در آن روانشناسانی با تجربه و متخصص و با دغدغه و دلسوز و در هر زمینه مشاوره دارای سوابق تحصیلی و سوابق شغلی بالا با شیوه و روش درمان استاندارد و بروز مشغول به کار باشند.

هزینه یک مرکز مشاوره خوب در تهران

هزینه های یک مرکز مشاوره خوب در تهران باید مناسب بر اساس تعرفه سازمان نظام روان شناسی باشد و با توجه به مدرک تحصیلی و زمینه تخصصی و مجرب بودن روانشناسان این تعرفه متغییر می باشد با وجود اینکه هر روانشناس تخصص و روش درمان  و شیوه مشاوره خاص خود را دارد.

 

خدمات یک مرکز مشاوره خوب در تهران

یک مرکز مشاوره خوب باید کلیه خدمات تخصصی مشاوره را ارائه دهد که این خدمات از قبیل:

  1. مشاوره ازدواج : مرکز مشاوره باید دارای متخصصانی باشد که در این زمینه کاملا با تجربه باشند و به صورت جامع و کامل ازدواج را برای مراجعه کنندگان شفاف سازند و از تست های مختص زوجین که استاندارد و حقیقی باشند استفاده کنند.
  2. مشاوره کودک و نوجوان : به دلیل حساسیت این مقطع سنی و دوره حساس باید در این زمینه گفتار درمان های حاذق و با تجربه ای این مشاوره را برعهده بگیرند. 
  3. مشاوره تحصیلی : دارا بودن علم و تخصص در زمینه تحصیل از مقطع ابتدایی تا متوسطه و کنکور و …  تسلط بر سرفصل های دروس و ارائه یک برنامه ریزی استاندارد و آگاهی از نیاز محصل ها و آشنایی با سیستم آموزش و پرورش و سازمان سنجش و آموزش عالی کشور یک مرکز مشاوره خوب در تهران باید مشاورانی در این زمینه داشته باشد.
  4. مشاوره تربیت فرزندان: درک کردن فرزندان و والدین و قرار گرفتن در جایگاه آنها و داشتن دید باز و علم فرزند پروری متخصصان مشاوره کودک باید کودکان را به طور کامل بشناسند و بتوانند با آنها ارتباط برقرار کنند و مهم ترین ویژگی یک مشاور کودکان مورد اعتماد قرار گرفتن توسط والدین و به خصوص کودک است.
  5. مشاوره کسب و کار: یک مرکز مشاوره خوب باید دارای مشاوران متخصصی در زمینه مشاوره کسب و کار باشد و یک مشاور کسب و کار خوب باید کمی بر علم اقتصاد و تحلیل بازار و محیط کار های مختلف مسلط باشد  و همچنین دانش حرفه ی کسب و کار داشته باشد.
  6. مشاوره خانواده: مشاوره خانواده یکی از مهم ترین مشاوره ها است که یک مرکز مشاوره خوب در تهران باید مشاوران حاذقی در این زمینه ارائه دهد. مشاوران باید علائم و مسائل و مشکلات خانوادگی را به طور کامل بشناسد و مراجعه کنندگان اعتماد و رضایت داشته باشند.

مشاوران یک مرکز مشاوره خوب در تهران

مشاوران یک مرکز مشاوره خوب  در تهران باید دارای مدارک و برخی مجوز تجویز دارو برای بیماری های خاص داشته باشند. به همین منظور باید از تجربه و علم کافی در باره ی دارو های مختلف در این زمینه داشته باشند.

که برخی از مشکلات بیماران که باید توسط مشاوران حل شود بعضی ها با تجویز دارو و بعضی ها با روان درمانی های خاص و گفتار درمانی مانند کنترل و درمان عصبانیت و خشم : یک مشاور ماهر باید بتواند با گفتار درمانی و تمرین های استاندارد این مشکل را حل کند و در صورت نیاز دارو تجویز کنند به همین دلیل است که ما باید حتما به یک کلینیک روانشناسی خوب مراجعه کنیم. مرکز مشاوره های فراوانی در تهران وجود دارد ولی همه جانبه نیستند و تمامی خدمات را ارائه نمی دهند. بنابراین یک مرکز مشاوره خوب در تهران باید برای هر زمینه از خدمات متخصصانی ماهر داشته باشد.

روانشناسی تخصصی در یک مرکز مشاوره خوب باید چگونه باشد

  • درمان وسواس : اکثر افرادی که به مشاور مراجعه می کنند به نحوی از وسواس رنج می برند به خصوص که این بیماری روحی بسیار شایع شده است و افرادی که از بیماری وسواس رنج می برند حتما باید به یک مرکز مشاوره خوب مراجعه کنند و تحت نظر متخصصان قرار بگیرند زیرا وسواس به سرعت پیشرفت می کند و اگر درمان نشود منجر به به یک بیماری همیشگی در روان افراد می گردد.
  • درمان افسردگی : افسردگی به فشار های روحی گفته می شود که در انتها موجب غم و اندوه فروان در ذهن افراد می گردد و باعث ناراحتی و احساس کسلی و غم مداوم می شود. کلینیک روانشاسی  خوب همراه با مشاوران متخصص می کوشد که بیماری افسردگی افراد را درمان کند و زندگی را برای افراد افسرده زیبا تر سازد.
  • درمان استرس و اضطراب : استرس و اضطراب در افراد سبب بهم ریختگی اعصاب و روان اشخاص می شود که این درگیری ذهنی نا خواسته باعث از دست رفتن بسیاری از فرصت ها در زندگی فرد می شود. بنابراین متخصصان یک مرکز مشاوره خوب در تهران باید بکوشند تا این مشکل را از ریشه درمان کنند.
  • درمان ترس و فوبیا : بیشتر افراد در زندگی با ترس هایی رو به رو می شوند که به ترس های همیشگی از یک واقعه را فوبیا می نامند. فوبیا باعث رو به رو نشدن فرد با آن واقعه می شود . و برخی اشخاص از ترس های خود فرار می کند در صورتی که باید به یک مرکز مشاوره خوب مراجعه کنند و به راحتی با تمرین و گفتار درمانی آن را کنترل کنند و به مرور زمان با ترس هایشان رو به رو شوند.

همه ی این موارد با روانکاوی در مرکز یک مرکز مشاوره قابل در مان است . یعنی همه احساسات و افکار افراد ناخود اگاه است و در روانکاوی سعی می شود به آگاهی تبدیل شود و  فرد از این احساسات و افکار و رفتار های نا خواسته رهایی پیدا کند. و این امر با کمک روانشناسان و روانپزشکان کار بلد و متخصص روان آرام قابل انجام است و همین منجر شده است که روان آرام به یک مرکز مشاوره خوب در تهران تبدیل شود که مراجعه کنندگان زیادی داشته باشد.

 

معرفی مرکز مشاوره خوب در تهران

مرکز مشاوره روان آرام با داشتن کادر بی نظیر و متخصصان درجه یک کشور در تلاش است که خدمات ویژه ای به علاوه خدماتی که در بالا گفته شد به مراجعه کنندگان خود ارائه کند. روان آرام یک مرکز مشاوره خوب در تهران است که هم به صورت حضوری و هم غیر حضوری در دسترس شما عزیزان می باشد .

شما می توانید به صورت غیر حضوری نیز از کلیه خدمات روان آرام بهره مند شوید. هم به صورت صوتی و هم به صورت تصویری با کارشناسان و متخصصین ما در ارتباط باشید.

مرکز مشاوره روان آرام یک مرکز مشاوره خوب در تهران است که کارگاه های روانشناسی تخصصی و دوره آموزشی مشاوره را برای شما بر گزار می کند و شما می توانید فقط با چند کلیک بهترین تیم مشاوره ای آنلاین را در اختیار خود داشته باشید و به نیاز ها و آسیب های روحی و روانی خود را معالجه کنید. اگر به دنبال یک مرکز مشاوره حرفه ای و قابل اعتماد هستید بهتر است حتما از خدمات روان آرام استفاده کنید.

روان آرام با داشتن مدیران و موسسان با تجربه و متخصص سعی در بهتر شدن احساس آرامش و داشتن روانی آرام برای شما دارد. همچنین این مرکز مشاوره خوب در تهران روی مهارت های ارتباطی و پیشرفت در بهتر شدن حال روحی شما کار می کند. این مرکز مشاوره با خدماتی عالی و دارای مجوز رسمی  از سازمان نظام روانشناسی و با کلی مراجعه کننده خوب شما را در زمینه های مشاوره ازدواج. مشاوره تحصیلی . مشاوره کودک و نوجوان . مشاوره خانواده و مشاوره کسب کار و . . . یاری می رساند.

روان درمانی و گفتار درمانی و مشاوره های گروهی و نوروتراپی از دیگر خدمات این مجموعه می باشد  . مرکز مشاوره روان آرام توانسته است با تعداد مراجعه کننده بالا و رضایت مندی شما عزیزان و با کمک کادر  بسیار حرفه ای یک مرکز مشاوره خوب در تهران باشد و روان خیلی از افراد را آرام سازد .

 

مرکز مشاوره خوب در تهران

 

یک مرکز مشاوره خوب چه خدماتی ارائه می دهد؟

یک مرکز مشاوره خوب خدماتی از قبیل گفتار درمانی
روان درمانی
مشاوره ازدواج
مشاوره تحصیلی
مشاوره کسب و کار
مشاوره کودک و نوجوان
مشاوره خانواده و مشاوره تربیت فرزند و . . . ارائه می دهد

مرکز مشاوره خوب در تهران کجا است؟

یکی از بهترین مرکز مشلوره های تهران مرکز مشاوره روان آرام است که با کادر حرفه ای و متخصصین مجرب هرگونه خدمات روانشناسی در هر زمینه ای را به شما ارائه می دهد.
روان آرام یک مرکز مشاوره خوب در تهران است که به صورت حضوری و غیر حضوری مس توانید مراجعه کنید.
این مرکز روانشناسی مراجعه کنندگان بسیار زیادی دارد و خدمات این مرکز بسیار گسترده و کامل است.

چرا باید به یک مرکز مشاوره خوب مراجعه کنیم؟

به دلیل اینکه انتخاب مرکز مشاوره و متخصص مربوطه بسیار اهمیت دارد. برای درمان قطعی و مداوم و غیرقابل بازگشت باید به یک مرکز مشاوره خوب و مشاور مجرب مراجعه کنیم . تا روانی آرام داشته باشیم

4.7/5 - (467 امتیاز)
بپیوندید
اطلاع از

0 نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه کامنت ها

پاسخگوی شما 9 الی 21

88216100 نوبت‌دهی مشاوره