به راحتی وقت مشاوره بگیرید همه ما در مراحل و زمان هایی از زندگی نیاز به صحبت کردن و مشاوره گرفتن از فردی داریم که بتواند ما را درک کند.
مرکز مشاوره در ونک

مرکز مشاوره در ونک

مرکز مشاوره در ونک

یکی از بهترین مراکز مشاوره در بخش های مختلف روانشناسی کلینیک روانشناسی روان آرام می باشد که در ونک واقع شده است . برای آشنایی بیشتر شما با این مرکز توضیحاتی در مورد بخش های مختلف این مرکز به شما ارائه می دهم .

این مرکز مشاوره در ونک از بخش های مختلفی تشکیل شده است که می توان به مشاوره ازدواج ، مشاوره خانواده ، مشاوره کودک و مشاوره نوجوان اشاره کرد . اکنون به معرفی بخش های مختلف آن می پردازیم تا کمی بیشتر با این مرکز مشاوره در ونک آشنا شوید .

 

مشاوره ازدواج :

مشاوره ازدواج برای زوج هایی که قصد ازدواج دارند به کار می رود . در این مشاوره شما می توانید به کمک بهترین مشاوران نکات لازم برای رسیدن به یک ازدواج موفق را دریابید . در مورد ازدواج باید به این نکته توجه کنید که اگر این مقوله از جوانب مختلف ( نظیر فرهنگ خانوادگی و سلیقه های زوجین و ) بررسی نشود ، ممکن است عواقب ناگواری به همراه خود داشته باشد که در نهایت می توان به مقوله طلاق اشاره کرد .

بنابراین شما می توانید با استفاده از این مرکز مشاوره در ونک در بخش مشاوره ازدواج امکان داشتن یک ازدواج موفق را برای خود به وجود آورید .

 

مشاوره پیش از ازدواج

امروزه همه ما به این باور رسیده ایم که برای داشتن ازدواج موفق و زندگی پایدار نیاز به آموزش و اطلاعاتی داریم که شاید به تنهایی قادر به دریافت همه آنها نباشیم که مرکز مشاوره ازدواج ونک می تواند به ما کمک کند. در جامعه افراد زیادی با تربیت های متفاوت زندگی می کنند که همه آنها با توجه به محیطی که در آن شکل گرفته اند ، خلق و خوهای متفاوتی داشته و در چالش ها و مشکلات زندگی عکس العمل های متفاوتی دارند .

بسیاری از افراد ممکن است که اختلالات روحی و روانی داشته باشند که شما قادر به فهمیدن آن نیستید . این افراد آمادگی ازدواج را ندارند ، حال آنکه ممکن است این موضوع را از شما پنهان کنند . در نتیجه مشاوره ازدواج ونک به شما کمک می کند تا بفهمید که شخص مورد نظر شما برای ازدواج دارای سلامت روان هست یا خیر .

 

مشاوره خانواده :

خانواده یکی از مهمترین پایه های تشکیل یک جامعه محسوب می شود . از این رو هر معضلی که این بنیان رو تهدید به فروپاشی می کند باید بررسی شده و راه های مقابله با آن به کارگیری شود . از جمله این معضلات می توان به اعتیاد ، دوستان ناباب و سردی روابط بین اعضا اشاره کرد .

شما می توانید با بهره گیری از بهترین مشاوران در این مرکز مشاوره با انواع معضلاتی که بنیان خانواده شما را تهدید می کند آشنا شوید و راه های مقابله با آن ها را نیز یاد بگیرید . همچنین می توانید با مطرح کردن معضلات و مشکلات خانواده خود از توصیه ها و راهنمایی های مشاوران خبره ما استفاده کنید .

بنابراین شما می توانید با بهره گیری از مشاوره خانواده در کلینیک روانشناسی روان آرام بنیان و استحکام خانواده خود را بهبود بخشیده و شادابی و نشاط رو به خانواده خود هدیه دهید .

 

مشاوره کودک :

کودکان دنیای خاص خودشان را دارند و گاهی اوقات برای تربیت آن ها باید از شیوه های به خصوصی استفاده کرد تا به درستی رشد و پرورش یابند .

شما می توانید از تجربه و تخصص بهترین مشاوران در کلینیک روانشناسی روان آرام برای رشد و پرورش سالم فرزند خود بهره ببرید . همچنین می توانید مشکلات و معضلات کودک خود را از دیدگاه علم روانشناسی توسط مشاوران خبره بررسی کرده و راهکارهای مناسبی برای برطرف کردن آن ها بیابید .

بنابراین شما می توانید برای مقابله با مواردی از قبیل ترس ، اصطراب ، گوشه گیری ، شلختگی ، تنبلی و دروغ گویی در کودک خود از شیوه های درستی که توسط بهترین مشاوران در مرکز مشاوره در ونک به شما ارائه شده است استفاده کنید تا آینده بهتری را برای فرزند خود رقم بزنید .

 

مشاوره نوجوان :

دوره نوجوانی همواره یکی از دوره های پرمخاطره برای فرزندان دختر و پسر می باشد . از این رو آشنایی کامل با ویژگی های این دوران یکی از ملزومات هر خانواده می باشد تا آینده ای روشن برای فرزند شما ترسیم شود .

در دوره نوجوانی علائم بلوغ جنسی پسر و دختر فرا می رسد که شرایط خاصی را برای آن ها به وجود می آورد .

اگر خانواده به این شرایط پاسخ درستی ندهد ، ممکن است عواقب ناگواری برای فرزندان تازه به بلوغ رسیده به همراه داشته باشد .

پس بنابراین لازم است که خانواده ها در زمینه بلوغ فرزندان خود و خصوصیت های این دوران آگاهی کامل داشته باشند تا بتوانند آینده ای روشن برای فرزندان خود رقم بزنند .

 

مراحل مشاوره ازدواج ونک

مشاوره ی پیش از ازدواج از مراحل متفاوتی تشکیل شده است . ابتدا زوجین در زمینه ی مسائل پزشکی ، مسئله گروه های فوتی و ژنتیکی مورد بررسی قرار می گیرند. در مرحله ی بعدی ، ملاک های انتخاب همسر و ازدواج آموزش داده  می شوند . همه ی افراد می بایست که نسبت به مشخصات یک همسر مناسب آگاه شوند. عدم توجه به این ملاک ها موجب ناکامی های بعدی می شود . مرحله ی بعد از آگاهی رسانی افراد نسبت به ملاک های اولیه ازدواج ، بررسی آمادگی طرفین برای ازدواج است . افراد نه تنها از نظر سن ، بلکه از لحاظ روانی و اجتماعی نیز باید آمادگی ازدواج را داشته باشند .

پس از بررسی آمادگی هر شخص ، میزان تطابق و تناسبات طرفین نسبت به هم برای ازدواج موضوعی بسیار مهم است . واضح است که دو نفر ممکن است تمام ملاک های قبلی را داشته و آمادگی تشکیل خانواده را داشته باشند اما برای هم ، شریک های مناسبی نباشند .

همان طور که می دانیم ، ازدواج تنها ارتباط بین دو نفر نیست  . ارتباط میان دو خانواده است . و مشکلات در زندگی زوجین ، به خصوص در ابتدای زندگی آنها ، هر دو خانواده را درگیر می کند . به همین دلیل در مراحل مشاوره پیش از ازدواج ،  در صورت نیاز از خانواده ها نیز برای شرکت در جلسات مرکز مشاوره ازدواج ونک دعوت می شود.

 

انتخاب مشاوره ازدواج

توقع شما از یک مرکز مشاوره ازدواج خوب در ونک چیست ؟ از مشاوره ی پیش از ازدواج چه انتظاراتی دارید ؟ آیا می خواهید که مشاوره طبق دلخواه خودتان باشد و در آخر مجوز ازدواجتان را دریافت کنید یا می خواهید مشاور شما در نهایت صداقت و واقع بینی شما و فرد انتخاب شده تان را بررسی کند و در صورت مناسب نبودن ، توصیه ی صادقانه به شما ارائه دهد .

دقیقا همین طور است . شاید ما با دلبستگی هر چند اندک عاطفی به مشاوره پیش از ازدواج برویم اما دلخواه ما شنیدن این باشد که می توانیم ازدواجی موفق داشته باشیم . پس سعی کنیم واقع بینانه و منطقی با موضوع مواجه شویم و پیش از عمیق شدن وابستگی روحی و عاطفی برای مشاوره اقدام کنیم .

 

انتخاب مرکز مشاوره ازدواج ونک

اگر به لیست بهترین مراکز مشاوره در تهران سر بزنید ، قطعا مراکز مشاوره ازدواج ونک در پیشنهاد های اولیه برای شما خواهند بود . شما در یکی از مرکز مشاوره ازدواج ونک مانند روان آرام ،مرکز مشاوره و روانشناسی ونک ، مرکز مشاوره آتیه و … قادر خواهید بود بهترین و تخصصی ترین مشاوره ازدواج را دریافت کنید .

 

مرکز مشاوره ازدواج ونک

مشاوره ازدواج ونک با عنوان روان آرام یکی از بهترین مراکز مشاوره ی تهران است . در این مرکز ، شما را برای رسیدن به یک ازدواج موفق یاری می دهند . متخصصان و مشاوران ، مقوله هایی همچون فرهنگ خانوادگی ، شرایط مالی ، سلیقه و شغل زوجین ، تحصیلات و بسیاری موارد دیگر را مورد بررسی قرار می دهند تا شما را با همه جوانب ازدواجتان آشنا کنند . در مرکز مشاوره ازدواج ونک ، آزمون های روانشناسی فردی از هر کدام از زوجین گرفته می شود تا از سلامت روان آنها اطمینان حاصل نمایند .

 

اهمیت مشاوره ازدواج

جمله ی معروفی هست که می گوید : پشت هر مرد موفق یک زن موفق ایستاده است و برعکس . داشتن یار و همراه مناسب شما را به آرامش می رساند و در رسیدن به اهداف شخصی زندگی تان کمک می کند . بسیاری از افراد ، به خصوص خانم ها ، اگر وارد ازدواجی ناموفق شوند ، اگر همسری را انتخاب کنند که هم پا و حامی آنها نباشد ، دچار افسردگی و ناامیدی شده و هدف های شخصی خود را فراموش می کنند.

انگیزه ای برای تلاش و ساختن آینده ای بهتر ندارند .  موضوع مهم تر آن که ازدواج ، شروع تولد یک نسل است . از هر ازدواج فرزندانی به دنیا می آیند که هر کدام از آنها سازنده ی نسل بعد از خود است . بسیاری از افراد که در آینده به مسیرهای اشتباه زندگی راه پیدا می کنند در خانواده ای بزرگ شده اند که ارتباط بین پدر و مادر، ارتباط پر مهر و سالمی نبوده و این خلأ در ضمیر ناخودآگاه کودک نقش می بندد و در بزرگسالی پیامدهای جدی به بار می آورد . پس فراموش نکنید ،  ازدواج تنها تصمیم شما برای ادامه زندگی نیست . تصمیم شما برای ادامه ی یک نسل است که باید آنها را در موفقیت و داشتن زندگی سالم یاری کند .

کلینیک روان شناسی روان آرام یک مرکز مشاوره در ونک می باشد که از بهترین مشاوران برای حل مشکلات و معضلات شما استفاده می کند . شما می توانید برای بهره مندی از یک مشاوره خوب در زمینه های مختلف از این کلینیک استفاده کنید .

 

ایا مرکز مشاوره ای داریم که بصورت انلاین پاسخگو باشد؟

بله مرکزمشاوره ی روان ارام به صورت انلاین پاسخگوی مشکلاتتان می باشد.

مرکز مشاوره چه کمکی می کند ؟

مرکز مشاوره با توجه به مشکلات می تواند درحل مشکلاتتان کمک کند و راهکار های مناسبی در اختیار شما قرار دهد.

مرکز مشاوره روان ارام  مشاوره ی خانواده هم صورت می گیرد؟

بله انجام می شود.

4.6/5 - (472 امتیاز)
بپیوندید
اطلاع از

0 نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه کامنت ها

پاسخگوی شما 9 الی 21

88216100 نوبت‌دهی مشاوره